Допоможіть розробити стратегію просування магазину фірмового одягу датської ТМ "HUMMEL" (www.hummel.dk) Будуть цікаві ідеї щодо медіа супроводу, PR-акцій, ідей просування бренду
Відповідь: Допоможіть розробити стратегію просування магазину фірмового одягу може Вам порадити маркетолога хорошого?
Відповідь: Допоможіть розробити стратегію просування магазину фірмового одягу якщо дійсно хороший, тоді так
Відповідь: Допоможіть розробити стратегію просування магазину фірмового одягу Підтримаю тут Ольгу повністю, для стратегії вам потрібен професійний маркетолог
Відповідь: Допоможіть розробити стратегію просування магазину фірмового одягу Щоб розробити стратегію - достатьо кілька днів посидіти в неті та розібратись які вони взагалі на ринку є - розглянути приклади стратегій закордонних відомих брендів. Бо хороший маркетолог Вам коштуватиме від 1,5 тисячі умовних н амісяць. Самій стало цікаво, але буду відвертою - для відкриття одного магазинчику - це зайве. Думаю раз займаєтесь підприємницькою діяльністю, значить маєте хист і з стратегією однієї точки самі впораєтесь. На тему розкручування точки - завжди думала чому в нас при невисоких заробітках і амбіціях моделей ще ніхто не додумався по прикладу закордонних магазинів - поселити на вітрині парочку гламурних дівиць, яка б одягалась у одяг бренду. Ну і придумати їм стиль життя за шклом. Народ би ходив до магазину як по святу воду (враховуючи всенародну любов допідглядання) і захід розрекламували би безкоштовно ті, хто б це тільки побачив. Ну звісно кілька релізів здалось би кинути та на форумах розписати.
Відповідь: Допоможіть розробити стратегію просування магазину фірмового одягу а ще б відразу зявилася маса протестуючих пікетувальників
Відповідь: Допоможіть розробити стратегію просування магазину фірмового одягу дякую за допис!!! це не останній магазин...планую цього року ще 2...
Відповідь: Допоможіть розробити стратегію просування магазину фірмового одягу Тре ше добре людей навчити. Якість обслуговування - одна з основних конкурентних переваг. Розробити корпоративний стандарт для праціівників: -менеджерів -продавців -адміністратор ТЗ -охоронців -прибиральниць тощо також правила обслуговуваня в розрізі посад. Місія компанії має бути зрозуміло викладена в простих правилах. тоді народ буде знати за що йому платять, а за що - виженуть. Тільки добре думайте кого кликати тренером, бо в нас тут специфіка