Коли купуєш машину в салоні, то пропонують в становити додаткове обладнання. Мене цікавить, що справді необхідно, а без чого можна обійтись. Ну наприклад захист двигуна треба зрозуміло (а чо його на заводі не встановлюють зразу?), а центральний замок і сигналізація без них можна обійтись чи вони теж потрібні для КАСКО? може ще щось? підкажіть
як на мене то захист двигуна не потрібний, краще мудра голова від сильного удару не врятує, а слабий і так не сильно страшний, тай лишня вага і тп. Я свій зняв, після того як він протер мені "штани", і тепер валяється в гаражі.. А от сигналізація і центральний замок треба
Як сказати. Наприклад, я на свою доставив захист, але металевий (товщина десь 2,5мм). Правда обійшовся він в смішну ціну- 10 грн (як я зрозумів він валявся в них на складі пару років, тому що авто таких тут не так багато). Чому поставив? Тому що бачив як розбивали силумінові піддони і загинали металеві. А удар в місці забірника з загином піддону відразу засвічує лампку тиску масла. Крім того ставлять ще пластикові захисти. В кого ролики низько і не закриті суцільно кожухом, запобігає від попадання води з калюжі і просвистування ременя. як на мене, це зручно. Теж потрібна річ. Але, як застереження, багато сигналок з пейджинговими двосторонніми брелками починають невдовзі глюкати. Тому краще вибрати ті, що вже довго на ринку і без глюків
авео. я говорив з продавцем він сказав, що додаткове обладнання це треба буде з головним майстром їхнього сто обговорити коли машина приїде. і встановлювати лише в них, бо інакше гарантія злітає. ну і назвав захист двигуна, сигналізацію, центр. замок, магнітолу і ще щось там переднє заднє непамятаю )))
ага.. є така штука) не можна міняти власноруч штатну магнітолу/динаміки і т.д.)))і ще в мене була колись така штука, приїхав на сто на гарантію (2 роки) так як машина впринципі стояла(їздив на іншій)) ) на спідометрі було десь 7тис. км. мені сказали приїдьте коли до 10тис. дійде кілометраж... дотянуло до 10тис, пройшло десь 2,5 роки, приїхав, а мені кажуть, що я запізно приїхав гарантія на електро обладнання, стійки і т.д. вже злетіла..... залишилась тільки на двигун, зараз на тій машині без 30км 20тис... і я думаю масло і фільтра буду міняти сам ) в попу такий сервіс
угу, і ціни в них будуть втричі вищі. Так само як гарантійний ремонт, запчастини ніби безкоштовно, зате робота платна і по найвищих розцінках, і гарантійну машину беруть в останню чергу чомусь. Тому майже всі, кого я знаю, через пів року перейшли на звичайні перевірені СТО, і повідмовлялись від "дикою гарантії"
Захист можна поставити на іншій, сертифіковаваній по цій марці, СТО. Вийде суттєво дешевше. Треба відразу наполягти на цьому в розмові не з хлопчиком-виписувачем чеків у салоні, а з його керівником.
Я робив тонування скла і встановлення магнітоли на сертифікованій СТО, зекономив лише на виборі магнітоли, розцінки на встановлення майже не відрізняються від заводьских цін.
антикорозійку на новій машині зробити завжди добра ідея-до речі скільки така радість в Україні коштує
на укравто антикорозійка коштує більше штуки гривень, точно не скажу бо там в їхній платіжці складно розібратись )))
Зачем? Это в старые-добрые времена, когда машина покупалась на всю оставшуюся жизнь, это было актуально. Сейчас кто будет больше 3-5 лет на ней ездить? А за это время ничего корозия сьесть просто не успеет.
Я купив в 2011 році Ланоса на РадарСервісі відразу з встановленим ГБО (я сам захотів). Від іншого обладнання і послуг відмовився, так як захист двигуна (залізяку знизу) сам поставив і обробив антикорозією сам. Сигналізацію теж сам поставив - так надійніше, а то ті сигналізації, що в салонах ставлять, є ненадійні і їх будь-який злодій з малим стажем відключає. КАСКО - не розумію для чого воно. Можливо потрібно, якщо часто їздиш та маєш супер дороге авто.