Їх високопревосоходительству Віце-прем’єр міністру України Тигіпку. С.Л. Від злидня по вині держави Мало того, що ця сурогатна державна структура загнала мене в безправне та злиденне гетто за рахунок: [FONT="]- [/FONT]обкрадання при розподілі бувшого загальнонародного; [FONT="]- [/FONT]невиконання державою ст.. 43 Конституції, по якій я інженер-винахідник з готовими інноваційними проектами був відрізаний від права по ст.. 41 відносно «задоволення своїх потреб можуть користуватися» простоюючими заводами «Арсенал» чи «Буревісник» і витіснений з цими проектами та бажанням працювати в стан безробітного; [FONT="]- [/FONT]повне ігнорування заяв про порушення моїх прав сурогатною судовою системою та правом по ст.. 40 Конституції всіма гілками влади. Та державна машина навіть в цьому гетто продовжує знущатися над обездоленими. На соціальний захист бюджет виділяє великі кошти, але вони в великій мірі йдуть не на задоволення потреб малоімущих, а на паразитування чиновників з вашої структури та інші розкрадання. Ваші ці чиновники навіть не змогли використати мою пропозицію про допомогу дітям-сиротам за рахунок моїх інноваційних проектів ( дивись для прикладу мій лист в адресу вашого міністерства від 28.08.07 року та відповідь на нього за № 763/021/106-07). До цього ж вони продовжують ганяти стареньких людей по своїх коридорах в бюрократичних забаганках. Ось і сьогодні я пішов подати заяву до Дніпровського РУПСЗН м. Києва відносно забезпечення мене цифровим тюнером ТБ. Там мене чекав черговий шок від ваших бюрократів. В трафареті заяви прохачу знову потрібно вказати в заяві паспортні дані, ідентифікаційний код та ще шість різних паперових забаганок, які прохач здає періодично і дані про них містяться в комп’ютері вашої установи. В додаток до цього цей паразит-складач цього трафарету ще й рекомендує дати згоду на збір інформації про прохача. То, коли є така згода, навіщо надавати ці паспортні дані, ід. коди та іншу паперову мішуру в черговій заяві? Видно ваше відомство піклуєтьс