Державні паразити

Тема у розділі 'Міжнародна політика', створена користувачем Прокіп, 11 кві 2012.

1. Прокіп

Прокіп Well-Known Member

Їх високопревосоходительству Віце-прем’єр міністру України Тигіпку. С.Л.
    Від злидня по вині держави

Мало того, що ця сурогатна державна структура загнала мене в безправне та злиденне гетто за рахунок:
    [FONT=&quot]- [/FONT]обкрадання при розподілі бувшого загальнонародного;
    [FONT=&quot]- [/FONT]невиконання державою ст.. 43 Конституції, по якій я інженер-винахідник з готовими інноваційними проектами був відрізаний від права по ст.. 41 відносно «задоволення своїх потреб можуть користуватися» простоюючими заводами «Арсенал» чи «Буревісник» і витіснений з цими проектами та бажанням працювати в стан безробітного;
    [FONT=&quot]- [/FONT]повне ігнорування заяв про порушення моїх прав сурогатною судовою системою та правом по ст.. 40 Конституції всіма гілками влади.