Демодекс

Тема у розділі 'Здоров'я', створена користувачем ZOOM, 6 бер 2008.

  1. ZOOM

    ZOOM Well-Known Member

    Вчепилася мене ось така халепа,як демодекс (підшкірний кліщик)...:sad:
    А все почалося з того, що на обличчі з"явилися прищики. Я звернулась до косметолога, мені порадили зробити декілька процедур. Після піллінгу почалося "шоу"...Все обличчя покрилося плямами, ті кляті прищики з якими я боролася почали активно вилазити...Корочше кажучи еффект "з точністью навпаки"...
    ...Подзвонила в салон, розповіла про наслідки, мені сказали "У вас аллергія, звертайтесь до спеціаліста, ми тут не винні" ...
    ...Що робити...Їду я до аллерголога, лікар обслідував, розвів руками: "Це не аллергія, нічим не можу вам порадити,ідіть до дерматолога..." (най йому трясця...:no: )
    ...В дерматолога все і вияснилось. Взяли у мене аналіз шкіри, і на тобі вердикт "демодекоз". Розповіла я лікарю про той клятий піллінг, про причину, яка штовхнула мене піти у той косметологічний салон. ...Виявляється. Винна, в першу чергу, лікар-косметолог, і її некомпетентність:ireful1: . Вона повинна була спочатку поцікавитися у мене чи знаю я, що може бути причиною появи тих прищиків, і порадити мені здати аналіз на демодекс, а вже після цього робити мені звичайні процедури, або ж назначити лікування (до речі, в цьому салоні займаються лікуванням демодекозу). А вийшло так, що піллінг сприяв розповсюдженню цієї гидоти, по усьому обличчі...
    ...Ось така казочка на ніч. Це був перший і останній раз коли я звернулася до косметологічного салону.:ireful1:

    P.S А хтось з вас хворів цією "бідою"? Якщо так, то скільки лікувалися, і чим?:sad: :sad: :sad:
     
    • Подобається Подобається x 2
  2. Deus igrok

    Deus igrok Дуже важлива персона

    Відповідь: Демодекс

    http://www.wz.lviv.ua/print.php?atid=40777
     
  3. duncan

    duncan батяр з личакова Команда форуму

    Відповідь: Демодекс

    якщо не помиляюся -- сверблячка повік?.....