Слова "інновація", "інноваційність" і т.д. трохи замоляло) вуха вже, але ж насправді інновації то життєво необхідно як окремому підприємцю, так і країні в цілому. Особливо в теперішніх умовах. А те що політики українські пустослівно спекулюють цими термінами, то сумно. Лише якщо кожен буде думати над тим, як зробити, щоб товари та послуг, що виробляє/надає його фірма чи підприємство були інноваційними, унікальними, користувалися попитом на внутрішньому та міжнародному ринку, країна зможе досягти успіху. А що для вас "інновація" та чи вважаєте ви себе інноваційним?
Це я називаю перемога "маркетингу над здоровим глуздом"... Це не стільки унікальні товари, скільки створення потреби на ринку і подальша спекуляція цим... Найпростіший приклад - розвидок бритви для гоління...: 1. Небезпечна бритва 2. Разовий станок з одним лезом 3. Змінний станок з одним лезом 4. Разовий станок з двома лезами 5. Станок для жінок з обмежувачем, від порізів 6. Смужка на всіх видах станків. 7. Змінний станок з двома лезами 8. 3 леза 9. 4 леза 10. ..... 11. ..... 12. ..... Наступним етапом, мабуть буде рукавичка з лезами, якою достатньо буде провести по обличчю... Так, звісно... все має змінюватись, але... в міру... А то з такими успіхами, наступні винаходи будуть безглуздими понтами... Наприклад - мобільний телефон, який підключається по блутусу до холодильника і сам визначає середньотижневий запаз їжі, сам створює замовлення, надсилає його у відповідну фірму, і оплачує сам з Вашої пластикової картки... А потім ще й сам отримує товар... Поки Ви на роботі..., а телефон випадково забули дома... Найбільшим попитом користуються товари, які є реальною необхідністю, мають лояльну цінову політику і якісні. А якщо до цього додати людський фактор - то кращих тобі не буде. Вміння вилізти з будь-якої з... і прийняти нестандартні рішення, які потянуть за собою шалений успіх. Відхід від стандартизації (наприклад, класичні підходи в торгівлі) і гнучкість. В підходах, тобто в тому розуміння в якому я описала - на всі 100%. Заїжджені дороги і прийоми не для мене. Створюю власні, пробую, іноді помиляюсь, але здебільшого ні. Щодо унікальності - то реальною вона може бути тільки в людях, хіба твого торгового клонують..., але поки це зроблять він буде вже зовсім інакшим і далі унікальним. Тому не питання що ти виробляєш чи пропонуєш людям, а хто і як це робить. (тобто, якщо ти пропонуєш унікальну постугу - лазерна епіляція з візерунком, і це робить хамська людина, яка рідко миє руки і все таке, то така послуга вмить провалиться... чи створите Ви на неї попит, чи ні....)
, і не лише інноваційним коли мені зле "девальваційним", коли мені добре "ревальваційним", і взагалі вся моя "економічність" перетворює мою "інноваційність" у структуровану заангажованість, завдяки якій моя псевдо-поетичність котиться "спуском" прямісінько "в яму"