Чи обов'язково належати до якоїсь церкви щоб спастися?

Тема у розділі 'Релігії народів світу', створена користувачем ABDURAKHMAN, 10 лют 2010.

  1. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    Чи треба для того щоб спастись обовязково належати до релігійної общини?
    Чи можливе спасіння поза церквою?
    Чи, можливо, просто треба бути доброю людиною, і цього буде достатньо?
     
  2. Kats

    Kats Романтик

    Церква не є спасінням! Спасінням є Господь! Я вважаю, що спастися можна поза церквою, але не поза Господом!
     
    • Подобається Подобається x 9
  3. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    Безперечно формальне членство в церкві не запорукою спасіння.
    Але питання тут в тому:
    "Чи достатньо тільки читати і виконувати Святе Письмо, чи треба ще до того ж належати до якоїсь конфесії?"
    Ісус сам надихнув на створення першої церкви, учні Христа зазвичай збиралися всі разом і їхній дух і віра міцніли. В 1ст. вже існувало вже ряд церков в різних містах. Апостольска церква мала на меті обєднати всіх правдивих поклонників Христа і організувати їх служіння за для того щоб поширилася Добра Новина.
    Апостольська церква навчала людей про Христа і на знак Його прийняття їх охрещувала. Вона виконувала величезну роль в поширенні вчення Христа. Але почалося відступництво...
    І тому виникає запитання: "Якщо Ісус створив свою церкву то для чого її відкидати і надіятись на те що ти сам зможеш отримати вічне життя".
    Хоча з іншого боку - якщо ти сам то ти в меншій мірі будеш піддаватися тим надуманим законам і обов'язкам які ввела відступницька церква.
    Але незважаючи ні на що всетаки і в наш час мала би існувати та єдина істинна церква. Я вважаю що шукати щось добре у всіх релігіях то є справа не вдячна. Треба шукати істину, ту церкву, яка найбільше відповідала тій першій апостольській. Те що всі релігії ведуть до Бога є на мій погляд невірним.
    Ісус був один, той і церква повинна бути лише одною.
     
  4. Andr

    Andr Well-Known Member

    До якоїсь - краще НЕ належати!
    Спастися, звичайно, можна без належності до Церкви (для конкретної людини,за певних обставин). Але бажано знайти Церкву ще тут на землі, бо не файно якось там прийти до неї новичком.
     
    • Подобається Подобається x 3
  5. Kats

    Kats Романтик

    Просто прочитай мій підпис внизу))))
     
  6. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    А який критерій істинності? Ісус казав, що Його учнів пізнають по любові і перебуванні у Його слові. Але ці ознаки припишуть собі усі.
    Лиш не плутайте поняття "релігії" і "конфесії". До Отця ніхто не прийде інакше, ніж через Ісуса (Ів. 14:6), а усі, хто визнає Його спасителем і виконує Закон (Рим.13:8), є членами Його церкви.
    Оцінка відповідності апостольській церкві носить суб'єктивний характер і часто залежить від людської фанатичної упередженості, що є результатом певного релігійного впливу і виховання. В цих умовах багато людей впевнені, що критерієм відповідності Христові церкви є не пояснені Ісусом критерії, а скажімо критерій історичної послідовності, на яку також у свою чергу претендують одразу дві конфесії. І т.д., і т.п.
    Авжеж, якщо не плутати релігії з конфесійністю.
    Авжеж, якщо церкву не розуміти як конфесію. Враховуючи те, що апостольська церква розкололась і поділилась, - Ісус має вибрати Собі якусь конфесію, а всіх інших викинути за борт спасіння і не визнавати як Свою Церкву? Так вважають релігійні ортодокси? О... звичайно, що саме так і вважають. Сьогодні є святі і непомильні конфесії, яких сатана нічим не поплутав і вчення яких на 100% відповідає апостольському вченню? О, звичайно, я вже бачу підняті руки... багато піднятих рук...
    Безумовно, що життя в християнській общині створює умови для гармонійного духовного розвитку. Але сьогодні тут є багато формальностей. Є громади, які об'єднані тісним спілкуванням, а є (в основному в містах) мільйони людей, які відносяться до певної релігійної громади лише на основі того, що на великі свята ходять до церкви.
    Стосовно ж питань щодо спасіння поза організацією - громадою, Ісус на це питання дав відповідь на прикладі одного чоловіка: Марка 9: 38-41. (Хоча таку Його позицію сьогодні більшість відкидатимуть, особливо С.Є.)
     
    Останнє редагування: 11 лют 2010
    • Подобається Подобається x 1
  7. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    Але на той час ще не була сформована церква (збір, община ) послідовників Христа. Перший збір сформувався лише на святі П'ятидесятниці.

    Марка 9: 38-41.
    Але ж там немає жодного слова про спасіння. Там є лише настанова на те щоб не перешкоджати, займати нейтральне становище по відношенню до тих хто не був у зборі і не виступав прямо проти них.

    ---------- Додано в 13:31 ---------- Попередній допис був написаний в 13:24 ----------

    Єдиним критерієм істинності є Святе Письмо. Та община яка дійсно його виконує і є істинною.
    Все визначається в порівнянні.
     
  8. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    О.. я знала, що саме так і відповість мені С.Є. Пояснення Ісусом причини описаної ситуації і причини Його ставлення до цієї ситуації, як і відсутність протилежного пояснення не враховується.
    "Той не згубить своєї нагороди". Якщо під нагородою розуміти гроші чи земельний участок під забудову, то може там і не йдеться про спасіння.
    Це є СУБ'ЄКТИВНИМ. Приміром, наскільки ви, як С.Є., співчуваєте суботнику за дотримання ним суботи чи вчення про нечисту їжу, - настільки ж суботник щиро співчуває вам за недотримання цього, і якщо для вас це питання є настільки простим і зрозумілим (як 2х2), так само для нього є таким же самим і зворотнє. Якщо ви, як С.Є. відмову вірити у трійцю вважаєте одним з критерієм істинної церкви, то інші цю ознаку вважають критерієм фальшивої церкви. І прикол в тому, що обидві сторони у цьому переконані ЩИРО! Якщо для вас перебування у слові Ісуса є якимось критерієм істинності,то для багатьох великим плюсом є все те, що придумано поза апостольською догматикою. І при цьому усе, придумане ними, вони вважатимуть істиною, а придумане іншими - фальшом! Те, що є очевидним для одних, не є таким для інших. А якщо хтось у чому і сумнівається, то часто відганяє сумніви, як грішні думки, в результаті чого стає зазомбованим упередженим ортодоксом, що у свою конфесію вірить більше ніж у Христа. Тому це все є не лише відносним, але й суб'єктивним.
     
    Останнє редагування: 11 лют 2010
  9. Pedro

    Pedro Дуже важлива персона

    Ви можете назвати таку общину(!) яка вся, гамузом виконує всі засади Святого Письма?
    По секрету, Абдурахман. В історії тільки одна людина зробила це. Людину звали Ісус Христос.
     
    • Подобається Подобається x 3
  10. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    Так рук дійсно багато...
    Але все ж таки серед має бути та одна яка достойна носити назву Христової Церкви.

    Про борт спасіння...
    Ви що ж думаєте що спасуться усі? Спасуться одиниці, а решта:
    Матвія 7:13-14
    2 Кор 4:3-4
    Не треба шукати щось добре у різних релігіях, так саме релігіях а треба шукати ту істинну
     
    • Подобається Подобається x 3
  11. Pedro

    Pedro Дуже важлива персона

    То чому ж ви шукаєте в такій релігії як СЄ???
     
  12. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    Я вважаю що більше шансів на спасіння має якийсь філософ чи абориген який ніколи не чув про Ісуса і жив за своїм внутрішнім заком Божим - совістю, ніж християнин який знає, вірить але не виконує.

    ---------- Додано в 14:26 ---------- Попередній допис був написаний в 14:23 ----------

    Бо вони найближчі до істини.
     
  13. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Я не думаю, що спасуться усі. От лише під словом "усі" чи "тісними воротами" ви бачите конфесії. Спасуться не всі, а лише ті, хто визнав Ісуса спасителем (Ів. 14:6), і виконав Закон (Рим.13:8), що, зважаючи на реалії нашого світу і є тісними воротами.
    Так само скажуть усі інші конфесійні ортодокси про свою конфесію, причому скажуть це цілком щиро. А усі ваші заперечення лише плавно можуть перейти у тему "Свідки". Так що тіштеся вигаданою думкою, що спасіння можливе лише у рамках організації С.Є., а інші тішитимуться своїм таким же... :)
     
  14. Andr

    Andr Well-Known Member

    Ці два твердження суперечать одне одному, якщо вернутися пару століть назад
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    :good:
    Ага, тоді вийде, ніби Христос до С.Є. не мав Своєї церкви. Вони навіть це пов'язали з пророцтвами про т.з. часи поган, з чого виходить, ніби Христос майже два тисячоліття до утворення С.Є. не мав Своєї церкви.(маніпуляції С.Є. з пророцтвами усім відомі, як і підлаштування пророцтв під історію своєї організації). З іншого боку католики з православними критерієм істинності вважають історичну спадкоємність, в результаті чого одні одних розглядають як побічну гілку від основного стовбура дерева християнства. Вони навіть у вигляді дерева малюють ту "істинність". Ось до чого приводить сліпа віра у конфесію.
     
  16. Andr

    Andr Well-Known Member

    Ага, бачив таке дерево в Почаєві у православних МП, а хто ще? може тицьнете посилання
     
  17. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    У католиків такого малюнку не бачила (може є, а може нема), але тут значення має не сам малюнок, а пояснення. Тобто, з точністю до навпаки цей малюнок усно чи письмово демонструють католики.
    А у православних цей малюнок "істинності" виглядає ось так: (посилання)
    http://www.cirota.ru/forum/images/48/48341.jpeg Але цікавим є те, що усе це дерево включно з усіма гілками назване християнською церквою.
     
    Останнє редагування: 11 лют 2010
  18. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    Даяно, а яка конфесія сьогодення, на ваш погляд, найближча до того зразка церкви який існував в 1ст. за часів апостолів?


    То що? Істинні поклонники Христа були завжди, просто не завжди вони були відомі широкому загалу. Вони були скрізь але не мали великої можливості розповсюджувати Добру Новину про Царство.
     
  19. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    На мій погляд протестантські течії ближчі до апостольського християнства. Я не хочу когось виділяти з тих причин, що у такому випадку моя оцінка також може бути суб'єктивною, а інша причина полягає у тому, що навіть якби я когось і виділила, то це не означає, що я вважаю, ніби Ісус у якомусь там році вибрав цю конфесію, а всі інші відкинув.
    Ну про що ви балакаєте.. ну у вас же немає жодних фактів про існування якихось людей з поглядами С.Є. до часів Рассела. Хіба що ви назвете істинними адвентистів, від яких Рассел перебрав 90% вчення, яке пізніше доповнилось кількома новими рисами (рай на Землі, особливе ставлення до Імені Бога). Але й адвентисти не "з нуля" починали, а увібрали в себе світогляд попередників (лютеранів, конгреціоналістів). Як був початок у відступництва, так був початок і у реформації. І реформація на початковому своєму етапі також не відповідала жодному сучасному віровченню будь-якої конфесії. Почалося все з заперечення індульгенцій, критики інквізиції, а пізніше вже почали відмовлятися від тих догматів, що були прийняті у позаапостольські часи. То про яких істинних поклонників середньовіччя ви можете вести мову? Все це відносно. Якщо церква Христова, то це ще не значить, що єдина і неподільна, свята і непомильна. І хоч сили адові її не переможуть, то ще не значить, що не вплинуть на неї.
     
    Останнє редагування: 11 лют 2010
    • Подобається Подобається x 1
  20. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    вони були не помітні...і не мали жодного відношення до влади...реформація прагнула відновити істинне поклоніння і зійти зі шляху відступництва.
     
а де твій аватар? :)