Центр без маршруток та єдиний квиток - обіцяють

Тема у розділі 'Життя міста', створена користувачем Deus igrok, 28 січ 2010.

  1. Deus igrok

    Deus igrok Дуже важлива персона

    Замість квитка - трансфер

    Є надія, що «як оселедці у банці» їздити не будемо
    Цього року у Львові проведуть реформу комунального транспорту. Створять комунальне підприємство (робоча назва "Львівські перевезення"), куди увійде ЛКП "Львівелектротранс" зі своїми трамваями і тролейбусами та перевізники міськими автобусами. Про це "Леополісу" розповів депутат міської ради Василь Павлюк.

    Містом вже їздять декілька великих автобусів-гармошок, які стали альтернативою маршруткам. Парк великогабаритних міських автобусів збільшуватиметься. Маршрутки винесуть за межі центру, вони будуть їздити тільки у спальних районах, на периферії міста, де не ходить інший транспорт. Якщо у центрі і залишаться якісь маршрутки, то тільки у вигляді елітного, додаткового виду транспорту, з обмеженою кількістю пасажирів.

    Міський транспорт буде ходити чітко по годинах. На ньому запровадять єдиний квиток - трансфер (можливо, це буде пластикова картка). Купивши трансфер, людина може їздити протягом дня на різних видах транспорту - тролейбусі, автобусі, трамваї. Це закордонна практика, вона вигідна для міста. Дороги розмітять так, щоб автобуси і тролейбуси мали кожний свою лінію, яку заборонено буде займати іншому транспорту. За паркування авто на такій лінії запровадять високі штрафи.

    Юлія Ліщенко
    Леополіс 07.01.10 №2(175)

    http://lvivrada.gov.ua/index.php?op...09-57-56&catid=3:2009-08-25-20-00-23&Itemid=7

    Чи доживемо до того часу ? )
     
    • Подобається Подобається x 7
  2. Mandarinka

    Mandarinka Member

    Дуже хочеться дожити!!!!!:dance2:
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

     
  4. Deus igrok

    Deus igrok Дуже важлива персона

    Резонне питання.

    Я не звернув уваги не підпис. Думах то хтось з мерії. Гугл особливо не допомагає в пошуках
     
  5. Natal'ka

    Natal'ka Well-Known Member

    Ніколи не повірю! Тоді всіх водіїв ще раз відправлять в автошколи переучуватися їздити!
     
    • Подобається Подобається x 3
  6. Тим22

    Тим22 Дуже важлива персона

    И правильно, в Донецке на главной улице Артема убрали маршрутки и стало легче ездить. Мне нравится больше ездить в большом автобусе, чем в набитой маршрутке. Только как то слабо представляю гармошку, например на Городоцкой, а еще по отдельной полосе
     
    • Подобається Подобається x 3
  7. Arthur

    Arthur Well-Known Member

    Страшно уявити.
    А якщо врахувати наступну цитату.
    Тоді виходить, що великим автобусам прийдеться їздити ще й через центр. Бо маршрутки планують забрати з центра. Тоді що залишиться?
     
  8. Speedo78

    Speedo78 Well-Known Member

    Давно пора!!!

    Маршрутчики їздять як їм заманеться! А ще й підбирають/висаджують пасажирів де їм заманеться (навіть підвищення штрафів їм у цьому не заважає)! Чим часто створюють аварійні ситуації....

    І ще одне, коли мороз чи снігопад, приходиться по пів години чекати на ходову маршрутку (наприклад №25, №46 чи №31, які в звичну пору ходять з періодичністю 5-10 хв.), а ті що приходять - набиті битком :sad: І ні тобі пожалітися на когось ні претензію пред"явити... На заході, наприклад, існує чітко визначений розклад руху транспортів (з точністю до хвилини!). При тому, що там "корки" покрутіше наших будуть!!! Є надія, що в нас до того йде...
    І взагалі, водії МТ (звідки то бидло набирають???) і їх власники, ТО ОКРЕМА ТЕМА...
    Хай хоть "безпредельнічають" на периферії!
     
    • Подобається Подобається x 2
  9. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Думаю доживемо. Європа давно так живе! Скоро і Київ вирветься вперед. Монополією легше керувати (піднімаючи ціни на проїзд).
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Summer

    Summer Well-Known Member

    то стільки коштів треба....не думаю, що цю хорошу ідею так скоро вирішать...
     
  11. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Як в народі кажуть - головне правильно ідею обсмоктати, а капітал знайдеться! (монополія)

    P.S. В трамвайному ДЕПО зміни вже провели. Наступне - тролейбусне (хоч там вроді теж вже ...) Залишились АВТОБУСИ.
     
  12. Полковник

    Полковник миється в бані

    Там москали мешают?
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. STALKER

    STALKER Well-Known Member

    Моя думка така - тут знов морочать голову а до діла не доведуть.

    Хоча то все треба робити терміново і встигнути до 2010 року.

    Перше що треба зробити - відремонтувати вулиці. Особливого ремонту потребує вул.Городоцька, та інші вулиці на яких є трамвайні колії.

    Нормальна якість дорожнього покриття - це вдвічі менші затори на дорогах.

    далі слід (як це не сумно звучить) розвести цілу армію злобних евакуаторів.

    Вони десь ділись зараз - відмінили чи що? Це для того аби забирати геть автівки припарковані з порушенням. Скажімо на проспекті Свободи нормально є три смуги руху по один бік і дві по другий. Через ті срані джипи шо стоять прямо на дорозі з кожного боку - мінус одна смуга. Ці крайні смуги повинні бути виділені ЛИШЕ для громадського транспорту.

    Я вже не кажу про окремі смуги для спецтранспорту (швидка і т.д.). Але це можна реалізувати на дорогах з 4-ма смугами і більше... а у нас де часом узагалі односторонній рух - то нажаль мало реально.

    Відремонтувати вул. Замарстинівську - якщо вона буде доведена до стану нормального - то вона розвантажить половину потоку по пр. Чорновола. Навіть може взяти значну частину - там може бути три смуги мінімум (сумарно), а відстань буде меншою ніж якщо їхати по Чорновола.

    Зробити нормальні обїзні дороги, які не проходитимуть через центр міста, але сполучатимуть спальні райони.
    По цих шляхах пустити великі автобуси. (не через центр!!!)

    В центрі повинні курсувати ЛИШЕ мікроавтобуси.

    Ввести загальний проїзний або квиток на всі види транспорту - це зніме навантаження. Адже людина зможе проїхати пів шялху і пересісти з тим самим квитком в інший транспорт. Вже людина не буде переживати, що треба буде платити двічі і не буде пхатися в ту одну єдину маршрутку що їде без пересадок.

    Робити ремонт вулиць НОРМАЛЬНО! Не красти матеріали...
    Адже ремонт вулиці з бруківкою коштує шалених бабок! Відремонтована один раз дорога ще років 20 не буде ремонтуватись.. а наших умовах то й всі 50 чи 100...
    Як вони зробили вул. Франка - там все розвалюється... А Личаківську? Бруківка западає під землю... ями... як білн можна зробити яму в бруківці?? яку ставлять на товсту бетонну платфому... то ващє фантастика...

    То майже в мене як програма мера. :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Має бути в центрі мале кільце (до того і йде) - а там і окрему полосу можна!

    То все залежить більше від основи а не від покриття.

    ---------- Додано в 17:32 ---------- Попередній допис був написаний в 17:30 ----------

    Балатуйтесь. Але про :ies: не забувайте...
     
  15. Leri

    Leri Well-Known Member

    а ось це вже цікаво... їх що над землею побудують?

    і якщо мені щодня потрібно добиратися від кінця Б.Хмельницького у район Привокзальної - тоді як це буде виглядати? о_О це тоді буде добирання по три години в одну сторону як у всіх сучасних МЕГАполісах?
    вері вері інтерестінг
     
  16. SPB

    SPB Well-Known Member

    Як варіант сісти на 6 трамвай і доїхати:) звичайно ж то після виконання тої частини генплану де трамвай їде від кінцевої шістки через топольну на замартинівську і ділі в центр;)
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. syavych

    syavych копач

    так і буде. крім того вартість отого єдиного квитка буде немаленькою (інакше їм не рентабельно буде). то буде файно для тих, хто катається цілий день, а от кому один раз туда-назад :sad:
     
    • Подобається Подобається x 2
  18. menkaur

    menkaur Active Member

    ))) давно пора. якщо квиток коштуватиме 10 грн в місяць, я його обовязково куплю :P
     
  19. nirvanka

    nirvanka просто фотограф

    Не обов'язково. Таким чином недавно зробили на одній вулиці в Лодзі і нікого не переучували, просто поставили відповідний знак. І хто вчив ПДР, то знає про такі знаки ;)
    Так от в Лодзі на тій вулиці - двосторонній рух, по 2 смуги в кожну сторону. По лівій трамвайна колія і по ній не можна їздити ні автобусам, ні особистому транспорту; можна лише трамваям і міліції, швидкій, пожежним тощо. Дуже зручно, бо трамвай швидко їздить між зупинками, які зазвичай знаходяться біля перехресть.
     
    • Подобається Подобається x 2
  20. STALKER

    STALKER Well-Known Member

    звучить смачно. але для нас - нереально!
     
а де твій аватар? :)