Зараз в Україні триває міліцейська акція "Автобус 2007". По усіх каналах та газетах люди в пагонах звітують про свої "титанічні" зусилля в боротьбі з так званими "бидловозками". А тепер реалії: сьогодні в 6.00 годині ранку чую міліцейську сирену, виглядаю у вікно, бачу що даїшники зупинили маршрутку (доісторичний мікроавтобус Мерс). Дивлюсь далі: запрошують водія до себе в автомобіль, десь хвилину промивають йому мізки, після чого той витягає з портмане певну суму, дає "бдителям" правопорядку та їде далі. Ось і маєте акцію... Зразу закрадаються питання в голову: скільки ще разів треба розпускати то ДАІ, щоб припинити цю "анархію" на дорогах? скільки ще років"проіснує" наша нація(адже з такою аварійністю на дорогах, ми передавимо одне одного за пару десятків років). В кого, які думки та пропозиції, щодо кардинальної зміни в такому "порядку" речей?
Відповідь: Акція "Автобус - 2007" Все в принципі елементарно. Достатньо просто законодавчо грамотно врегулювати ліцензування маршрутних перевезень громадським транспортом. Наприклад встановити чіткий термін: з 1 липня 2007 року заборонити перевезення пасажирів у межах міста та області, пасажирським транспортом який не відповідає наступним вимогам:...-(перелік). Контроль покласти на: 1.... 2.... 3.... ----------------- У такому випадку, якщо після 1 липня громадський транспорт і надалі курсуватиме по місту, то відповідальність нестимуть ті посадові особи, на яких було покладено здійснення контролю за виконанням НПА. Їх будуть штрафувати і знімати з посад, а не перевізників. От і все
Відповідь: Акція "Автобус - 2007" Про посадових осіб, згоден. Най забирають ліцензію. Але "грузинський варіант" міліцейської реформи не варто ігнорувати.
Відповідь: Акція "Автобус - 2007" Мене б зігріла заміна 99% особового складу МВСУ. :cowboy: Інакше скоро постане питання легалізації проституції у МВС (облік, ліцензії, податки, медогляд)
Відповідь: Акція "Автобус - 2007" Злочинців також. Порахуйте, скільки часу б зайняло набуття досвіду і професіоналізму у нових фахівців.
Відповідь: Акція "Автобус - 2007" Це як нашими перевиборами у ВР: невідомо, що дешевше обійдеться, залишити старих, чи... ампутувати цю ганрену. Для мене актуальніші злодії у погонах.
Відповідь: Акція "Автобус - 2007" По власному досвіду і на мою думку - МВС необхідно скорочувати. По перше, вивести з складу ВС - внутрішні війська (бувша Нац.гвардія). Тоді були зробили "ход коньом" - скоротили армію шляхом фактично виведення найбільш боєздатного підрозділу в Україні в склад МВС. Саму міліцію треба не тільки реформувати (наприклад слідство в Юстицію, відділення дізнання - нафік скоротити), але й скорочувати відсотків на 30-40, але штабних працівників і тилових служб. Розатестувати всіх, крім тих що працюють з злочинцями, зброєю і держтаємницею. За рахунок цього вивільниться значна сума коштів, за рахунок яких можна буде залучити на роботу профі, і утримувати агентурну мережу.
Відповідь: Акція "Автобус - 2007" Хороша мисля. А що Ваш досвід каже про "знищення ДАІ", яке обернулося ротацією і бардаком? Для безепеки руху і чистоти кадрів ніц накраще не змінилося. П'яні поліцаї продовжують кататися. Переатестація у сьгоднішніх понятіях = додатковий збір грошей.
Відповідь: Акція "Автобус - 2007" Власне, ДАІ ніхто не мав на меті саме "знищити". Відбувалася реформа, у рамках фантазії чергового Міністра внутрішніх справ. Цушком було видано наказ №81 від 16.03.2007 року, у якому передбачено, що у випадку зупинки державтоінспектором працівника міліції за кермом, який замість пред"явлення посвідчення водія і техпаспорту, покаже своє службове посвідчення - обовязково скласти протокол про корупцію. У інакшому випадку протокол буде складено на ДАІшника. Цимбалюк (начальник ГУМВС України у Л/о) на нараді за участю працівників ДАІ оголосив премію у розмірі 1000 грн. кожному працівнику ДАІ, який затримає випившого мєнта за кермом.
Відповідь: Акція "Автобус - 2007" Мені здається було б прекрасно, якби усі автомобілі ДАІ обладнати камерами відеонагляду (як в цивілізованих країнах), адже це подвійна вигода: з одного боку не дозволяє патрульному робити беззаконні дії, а з другого боку наочний доказ порушення правил з боку водія (якщо необхідно буде такий доказ). Знаю, що можна сказати, що це дорого, але по-перше краще спочатку вкласти суму, а потім отримувати дивіденти; а по друге зараз вже і не такі дорогі ці системи відеонагляду (Китай старається).
Відповідь: Акція "Автобус - 2007" А ще гарно було, якби на державному рівні створили веб-сайт, на який можна було б скидати усі факти корупції та хабарництва. Але щоб це не перетворити в наступну „галочку” у боротьбі з цією пошестю, ця інформація має попадати в новостворену організацію, яка б підпорядковувалась безпосередньо президенту та не залежала від чиновницької машини. Бо як показує досвід „телефонів довіри”, всі факти попадають таким же „чесним” чиновникам, які просто сидять у сусідніх кабінетах, і за гарне знання „таблички ділення” весь компромат замовчують.
Відповідь: Акція "Автобус - 2007" Думаю, в наших умовах вигоду отримає лише фірма, яка встановлюватиме і ослуговуватиме...:cowboy: Єсть ТАКая партія! /в.і.лєнін/ У п. Президента є сайт, є Громадська приймальня... і шо? :no: Ага, "в новостворену організацію" але не з працівників "органів" і відірвана від системи... Фантастика? :cowboy:
Відповідь: Акція "Автобус - 2007" трішки офтоп.... і ви кажете, що ми маємо за продовження терміну дії цієї вбиральні проголосувати, бо більше немає за кого?
Відповідь: Акція "Автобус - 2007" зате я не бачу причин, що спонукали б мене приймати участь у їхній регаті взагалі - ІМХО - безвладдя Україні тільки на користь