http://www.zik.com.ua/ua/news/2010/08/31/242726 Наразі новий Генплан Львова у контексті розвитку міста передбачає і розвиток Львівського аеропорту, однак незабаром його планують винести за межі міста, натомість у самому місті – збудувати метрополітен системи «Радан». Про це учора під час громадських та екологічних слухань проекту «Коригування генерального плану м. Львова» йшлося у представленні проекту, головним доповідачем котрого був керівник АПК №2 ДІПМ «Містопроект» Віталій Дубина. Аналізуючи розвиток міського громадського та зовнішнього (залізничний і повітряний) транспорту, Віталій Дубина сказав: «Планується, що після того, як Львівський аеропорт прислужиться футбольному чемпіонату «Євро-2012», постане питання його перенесення за межі міста. Аеропорт створює шумову зону, у яку потрапляють не тільки львівські вулиці, а й село Сокільники, тому йде мова про те, аби перенести аеропорт під м.Городок». Генплан також передбачає -реконструкцію залізничного вузла з винесенням залізничної лінії в північній частині міста, -будівництво колії євростандарту -та міжнародного вокзалу. Існуючі трамвайні лінії реконструюють за новою безшумною технологією, прокладуть нові лінії в райони Сихів, Північний, Лисиничі, Рясне. Натомість вони передбачили, що матиме місце використання залізниці для внутрішніх перевезень (т. зв. рейковий автобус). А на перспективу заплановано будівництво лінії полегшеного метрополітену системи «Радан»! Більше: http://www.zik.com.ua/ua/news/2010/08/31/242726 ============ Трішки про Радан (нажаль конкретики в мережі не надибав) В 2017 году в Запорожье начнут строить мини-метро по проекту РАДАН, сообщил председатель Коммунарской райадминистрации Запорожья Юрий Пелех. Уже готова вся проектная документация. Согласно разработкам, запорожский метрополитен пройдет как по поверхности (минуя оползневые зоны), так и под землей. Тоннели будут залегать на глубине 15-20 м. Составы метро РАДАН принципиально отличается от традиционного метрополитена - они будут полностью автоматизированы, без водителя-машиниста. Вагоны для мини-метро будут производятся с использованием авиационных технологий и материалов, а также и будут меньших размеров, по сравнению с традиционными.Компактность будет достигнута за счет применения колес малого диаметра, что позволит уменьшить высоту состава и, соответственно - диаметр тоннеля. Двигатели сотавов РАДАН не реагирует на климатические условия, и имеет полную автоматизацию управления. Максимальная скорость мини-метро - 90 км в час, пропускная способность - от 5 до 50 тыс. пассажиров в час.Строительство мини-метро занимает в два-три раза меньше времени, чем традиционного ========================= А тепер про сам ген.план - халва, халва, халва, халва (с) І взагалі , що за наглість - а про космодроми забули ... абсолютно не цінують потенційного виборця перед виборами ...
Вони б ще пояснили мега ідею з аеропортом. Тобто зараз вони вбухають туди гроші - а потім просто знесуть ... ???
як можна будувати аеродром і вже планувати про його знесення? Як набридли вже ті "страшилки"! Стадіон збудували, метро у Львові збудували, а тепер незбудований аеропорт переноситимуть. Ше б ямковий ремонт зробили на Зеленій... взагалі б ціни їм не було....
Львів - це чи не єдине місто в Україні, де аеропорт розташований не в чорта на куличках, а досить недалеко від центру міста. Навіщо його кудись переносити?
та за таксі в аеропорт платиш 30 грн)) а тепер скільки буде? я навіть не знаю де той городок. і поки зносити переносити будуть, як долітати до Львова? ніхто навіть мабуть не подумав..
Те що за Львовом хочут будувати аеропорт міжнародного класу ( в чому я дуже сумніваюся) це похвально. Але не треба зносити старий. Під Городком приземлялися би трансокеанські Боінґи , а у Львові "кукурузники" які би літали на "ближні села"-Дрогобич, Тернопіль і т.д..... Така практика міжнародних і локальних аеропортів існує в світі. Пірсон і Айленд в Торонто , Кенеді і ЛаҐвардія в Нью Йорку.... Міжнародний як правило за містом , а локальний в місті. А от що до метро "без шофера" , то ця ідея мені щось не дуже подобається. Незнаю чи десь в світі таке є. Є таке в аеропортах, ....але щоби в місті то не знаю. Навіть дотошні і педантичні японці і південні корейці мають метро "з шофером". А врахувати нашу виробничу ментальність , коли шруб не закручують , а забивають молотком , то не треба лишніх аварій , а потім безконечних розслідувань і судів....
Ей ви не зрозуміли нічого! Все вони правильно спланували! - В Городку збудують міжнародний аеропорт щось по типу Кеннеді чи Ш.Де-Голя. Замість старого аеропорта збудують космодром (NASA вже перерахувала 100 мілліардів долларів)! Вокзал також знесуть по причині його непотребності а збудують новий євровокзал далеко на півночі. Трамваї будуть ходити по всіх вулицях з Левандівки на Сихів, з Кривчиць на Любінську і в той час же буде їздити підземне і надземне метро Радіон. А ще казали біля Львова збудують трасу для Формули 1. І все це в найближці 3-4 роки! Таке рішення прийняла ЛМР після того як депутати приїхали з канікул з екзотичних країн звідки привезли багато видів різних трав. Ура ура ура!
Якби то всьо було так, а так то смішно аж було читати! щей через 3-4 роки... та ну, то хіба дуже наївна людина може в то повірити
Все буде тільки так! В нашій державі, яка дбає в першу чергу про пересічних громадян, завжди виконують все що планують і обіцяють! Чиновники та державні організації вже працюють майже в круглодобовому режимі для того щоб перевиконати план і втілити проект раніше строку! Як ви можете сумніватись ще?!
...знайшов на памяті фотокамери. Так виглядає метро без водія.Вигляд з вікна вперед. Аеропорт O'Hare в Чікаґо. Такий поїзд возить людей між терміналами.Проїзд безплатний. ....і в середині
Ні, допис супер Але так і хочеться дописати - сборка трезвым, клёпка газом, зварка взрывом... І ще. Усі рятувальні опрації будуть проводитися мініроботами, бо кожне тіло транспортуватиметься в горизонтальному стані, за рахунок цбього діаметр тунелю можна зменшити до пів метра і зробити кінцевою станцією Личаківський або Янівський... Вартість проїзду - по розцінках церемонних агенцій. Всім дякую за увагу ---------- Додано в 12:17 ---------- Попередній допис був написаний в 12:11 ---------- Легше Сокільники перенести. Чесно - заодне розпочнеться новий будібум ---------- Додано в 12:18 ---------- Попередній допис був написаний в 12:17 ---------- Вдвічі ближче ніж до Борисполя ---------- Додано в 12:23 ---------- Попередній допис був написаний в 12:18 ---------- Недавно (десь місяць назад) повідали, що десь такий вагон злетів з котушок і його зупинили аж на 6-й станції, коли перемиканням рейок вивели його на під'йом... Там правда водій не встиг сісти на потяг (чи не в Лондоні - точно не пригадаю)
Мені ідея з міні-метро у Львові подобається, але я думаю, що шанси втілити цю ідею в життя мізерні, через грунти, підземні води,старі будинки, пам`ятки архітектури, що знаходяться під охороною ЮНЕСКО. Хіба поїзд буде їздити навколо Львові, а не через центральну частину міста.