Вчора скористалася послугами маршрутного і задумалась.. А чому в місті окрім як власне авто люди не мають альтернативи ТАКИМ умовам перевезення (сказати про знищення одягу-взуття, шманання кимось кишень, віддавлювання ніг - це нічого не сказати). Приміром мені до роботи таксі коштує 28 грн, а маршрутне 1,5 грн. Де середній варіант? От виникло запитання - чому не пустити маршрутні що з усіх без винятку братимуть за проїзд 3 або 5 грн але при цьому не набиратимуть людей понад норму в автобус? Чи хотіли б Ви мати вибір - їхати за півтори гривні у існуючих умовах чи платити при потребі і 5, але знаючи, що умови перевезення будуть людськими?
Відповідь: 3 чи 5 грн за маршрутку? Класна ідея. Я б на такому їздив і забув би за заправки, автосервіси і безалкогольне пиво Але є одне АЛЕ - завантаженість міських вулиць. Дуже значну частку транспортного потоку складають саме маршрутки. При запропонованому варіанті доведеться збільшити їх кількість у два рази. А це для Львова катастрофа. Так що навряд чи таке у нашому місці реально.
Відповідь: 3 чи 5 грн за маршрутку? А це не факт Навряд чи половина населення перейде щодня на дорожчий варіант. Все таки це 110 грн щомісяця. Та й значить кількість людей в півторрагривневих автоматично зменшиться. Мав би бути результат. А щодо корків - логістикою транспортних шляхів треба зайнятись у будь-якому разі, звісно. Щось наші німцям за дослідження купу грошей відвалили і мовчать. Смішно, але впевнена, дай мені на місяці на два наші маршрути вивчити, знаючи основні проблемні дороги і залатавши кілька дірок - основні проблеми можна було б усунути з корками.. Але ж за ТАКі маршрути автобусів комусь гроші позаплачувано, тому логістикою і не вигідно займатись чиновникам, вигідніше лобіювати чиїсь інтереси.
Відповідь: 3 чи 5 грн за маршрутку? просто ні. мені головне щоб дешевше, а так то можна й на одній нозі в гурті.
Відповідь: 3 чи 5 грн за маршрутку? Тобто? Зараз ходять пішкарусом?? Мова ж не йде про те, щоб півторагривневі заборонити..
Відповідь: 3 чи 5 грн за маршрутку? Ну логічно подумай. Припустімо на маршруті 10 машин. Якщо половину півторагривневих перепрофілювати в 5-гривневі, то вийде, що ті, кому комфорт не важливий, муситимуть довше чекати свою маршрутку. Та і любителям комфорту доведеться пропускати кожну другу маршрутку. Тобто реально у два рази зросте час очікування маршрутки. Якщо ж на маршруті буде лише 1-2 5-гривневих машин, то чекати їх доведеться дууууже довго. Простіше закрити очі на нові мешти і поїхати за 1.50
Відповідь: 3 чи 5 грн за маршрутку? Логічно - жодних перепрофілювань, тільки додаткові - однозначно. Факт - що їх буде менше - можна то питання дослідити по процентному співвідношенні результатів опитувань. Треба 100 відсотків змінити для того транспортні шляхи існуючих (вони й без того таку програму вже впроваджують) - повірте я знаю, що кожну дорогу можна об"їхати, щодня так їзджу - по пустим вуличкам (окрім перехрестя Пасічна-Личаківська). Я і раніше часом годину чекала доки трохи звільняться маршрутки тому готова півгодини чекати на нормальну. Ну але й можна сказати, що то неможливо і далі стояти в корках та їздити бидловозами.:cowboy:
Відповідь: 3 чи 5 грн за маршрутку? У Києві , коли маршрутчики страйкували, типу вимагали підняти ціну проїзду, то два дні кияни мали таке щастя - нема маршруток на вулицях, містом можна вільно пересуватися на своїй машині, трамваї, тролейбусі, автобусі і на метро. Фактично виявилося, що ті маршрутки насправді нафік не потрібні, вони лише купу місця займають. Тому перевізники, коли це побачили, то відмовилися від ідеї підвищення ціни і повернулися на маршрути, знову заполонивши місто.
Відповідь: 3 чи 5 грн за маршрутку? Ну в Києві з тим простіше - там є метро, без маршруток і справді можна обійтись. У Львові такий фокус не пройде...
Відповідь: 3 чи 5 грн за маршрутку? Мені особисто здається, що скільки не піднімай ціну. а толку не буде ніякого. Якщо він був хамом до того, то підняття ціни на його IQ і рівень виховання навряд чи дуже вплине. Те саме (на мій погляд) стосується і вічно бідних медицини, судової системи і освіти. Хто чесно працював, той і далі буде працювати. Небажання породжує причини, бажання можливості.
Відповідь: 3 чи 5 грн за маршрутку? не можна, щоб кількість громадського транспорту в місті збільшувалась звісно можна зробити нормальні об'їзди перенавантажених вулиць, але краще від того не стане, бо чим більше транспорту тим більше забруднення, та й витрати збільшуються я за те аби були великі автобуси, а їх було би менше бо тих маршуток тьма-тьмуща, їздять одна поза другу, а люди не вміщуються один нормальний автобус замінив би три маршрутки вулиці були би розвантаженіші, витрати перевізників менші, заробітки більші, пасажирам умови комфортніші, плата за проїзд нормальна ну я так думаю але хто би закупляв ті автобуси? думаю не скоро таке буде, хіба маршрутки з часом на куски розсипляться а взагалі я готова платити 3 грн за маршрутку тільки з сидячими місцями зараз 1,5 грн і людей в маршутці мінімум в два рази більше, так що 3 грн ціна справедлива є купа вулиць, причому великих, де маршрутки майже не їздять там що можна змінити купу марштутів і було би всім легше дорога забирає занадто багато часу в людей, хіба це економічно вигідно? думаю що нікому абсолютно
Відповідь: 3 чи 5 грн за маршрутку? Тююю Ґалицький менталітет тут як тут буде... Спочатку будуть чисто сидячі заходити .... з часом з'являться хитрі пики з фразами типу "я тобі дам 2 грн і тут трохи постою ... мені не далеко" Потім Цих хитрих пик стане більше ... і буде гламурно .... хочеш їхати = 5грн, хочеш стояти 2 грн ... І ті самі душогубки .... P.S. Моя б воля - інвестував би в розвиток електротранспорту .... дешево і не шкідливо.
Відповідь: 3 чи 5 грн за маршрутку? Враховуючи менталітет як водіїв, так і пасажирів, подібна ідея не пройде. Водії і далі будуть набивати повний салон, зроби хоч плату 10 грн. А маршрутки ціною 1,5 грн. "мєдлєнно но увєрєнно" почнуть зникати і переходити в ранг дорожчих. І згодом пасажири будуть набиватися як оселедці в дорогі маршрутки. Тепер, якщо я не помиляюся, водіям можна брати не більше 6-ти стоячих пасажирів. І що з того?
Відповідь: 3 чи 5 грн за маршрутку? І все питання вирішилось додатковими тролейбусами та трамваями що Київпастранс випустив на лінію, і ці додаткові потужності в нього були, постає питання в НЕОБХІДНОСТІ маршруток. не такі вони вже й незамінні. Просто ліцензії на маршрути продаються чиновниками, і їм не зовсім вигідно зменшувати кількість маршруток.
Відповідь: 3 чи 5 грн за маршрутку? Краще брати вже 5 гривень, так легше видати здачу. І пора на літній період туалети зробити по 10 гривень, щоб не затримувати чергу !:D
Відповідь: 3 чи 5 грн за маршрутку? Ненавижу маршрутки в любом виде. Хоть за три сегодня, но вчера по пять. Однако, имел неприятность ехать в маршрутизаторе, в котором - о причина неприятности - тетя-лошадь рядом со мной стала. У тети-лошади было не такое уж целлюлитное телосложение, но самой главной неприятностью, кроме 180 с чем-то сантиметрового роста, была задница, как два 22-х дюймовых монитора. Ее тетка удержать явно не могла, и при резких колебаниях маршрутизатора (а иным способом, насколько мне известно, маршрутки передвигаться не умеют), она качалась, как маятник, на поручне, придавливая народ вокруг то слева от себя, то справа, то сзади. Я думал - в чем же секрет? - Оказалось - в смещенном центре тяжести + откровенном наплевательстве тетки на то, что вааще-то никому не приятно быть задавленным ее жопищей. Это было отвратительно. Я ей даже место уступил, дабы она уже села и все обошлось без жертв... Детская травма - маршруткофобия.
Відповідь: 3 чи 5 грн за маршрутку? метро!... час будувати метро... вартість проїзду і диференціація не вплине на якість маршруток...... має бути альтернатива.... поки що частково це тролейбуси та трамваї, але це ненадовго.... та й великої різниці вже давно немає, з того часу, коли маленькі МОБІЛЬНІ маршрутки замінили на величезні рейсові автобуси... а найліпше: пішоходно-велосипедна територія історичного львова!