Війна

Тема у розділі 'Війна', створена користувачем Ома, 30 жов 2014.

Статус теми:
Закрита.
  1. MayorMayor

MayorMayor Well-Known Member

Почему отошли от Луганска, Краснодона, ушли из Лутугино?Это ведь далеко на север от Иловайска. Иного объяснения, кроме предательства генералов, у меня нет.

2. Ома

Ома Дуже важлива персона

Ви професійний військовий? Якщо ні, то ваша думка ніц не варта.

• Подобається Подобається x 1
  3. MayorMayor

Нет, я не профессиональный военный.

4. Ома

Ома Дуже важлива персона

Наталя Кружко:

• Подобається Подобається x 2
  5. MayorMayor

6. Epcos

Epcos Member

7. medwedo berlogsoni

medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

Интересно чувак рассуждает: "Это воюет не Украина, это - война против России, которую развязали сами знаете кто. Украинцы, штык в землю и домой, а я буду защищать Россию, продолжать дело деда, воевавшего на Западной Украине с бандеровцами."
    Чеченці, вірмени, серби, руські, руські євреї убивають громадян України, воюючи тим самим з "самі знаєте с кєм".
    Одні і ті самі мантри.

Якщо ти маєш бажання воювати з "самі знаєтє с кєм", то хай вас пуйло викне з літака не в Україну, а "самі знаєтє гдє", і воюйте там "самі знаєтє с кєм" скільки влізе. Чого пертися на Україну?

• Подобається Подобається x 6
  8. KARABIN

KARABIN ukropenFuhrer

відео певно на лубянці знімали, сценарій одна "топорная работа"..

9. Kaccip

Kaccip Смерть ворогам

Сліпий жид - "СНАЙПЕР". Таке можливе?:dntknw:

• Подобається Подобається x 3
  10. Ома

Ома Дуже важлива персона

Це була єдина недосяжна для мене загадка ватної логіки. Якщо це ваша "свящєнная вайна с пєндосієй", то чому на нашій території і чому нас вбиваєте?
    Я знайшла відповідь. Для них нас не існує, не існує нашої мови, культури і відповідно України немає. Вони вважають, що це все - росія. Я вже це приводила. Але, можна повторити. Молодий хлопець, який не жив за совка проговорює те, що вони дійсно про нас думають. На 1-40 початок: