Намотав я на своєму ACTYON вже 7500 км Появилась ще одна фішка яка дратує. Якщо на передньому пасажирському кріслі ніхто не сидить то воно на ямках поскрипує. Якщо хтось сидить то не чути - можливо через те що той хтось щось говорить як правило Можливо просто треба дотягнути якісь болти що крісло кріплять... Буду на ТО на 10000 км може пофіксают.
Сбываются мечты. Хоть и с опозданием на год, но взял. 1,8, автомат, чистый чех, синий металик. Я в восторге. Девки тоже - очень удобно раскладываются задние сидения.
Вітаю! Як на мене, непоганий варіант. Тепер ви, мабуть, матюкатися і злитися менше будете? http://www.youtube.com/watch?v=AVQGgM4OV34
І звучатиме так: Yeti твою мать! у перекладі на українську: Шкода твою маму. ---------- Додано в 11:13 ---------- Попередній допис був написаний в 10:55 ---------- З Праги підігнали?
Ще пів року (судячи по пробігу від моменту купівлі) терпіти скрип?! я би не зміг так А порухати рукою крісло, і поправити то за 2 хвилини ніяк?
Намотав на ACTYON 16500 км. Перша поломка. Почало щось свистіти/скрипіти під капотом. Був сьогодні на СТО на Смальстоцького. Сказали натяжний ремінь тре міняти, правда зараз нема в наявності. Сказали що щось занадто швидко він в мене полетів. Я так розумію це той ремінь що крутить вентилятор. В наявності ременів нема, треба чекати тиждень-два. Не знаю чи це повязано, але місяць тому поміняв роботу і тепер доводиться їздити щодня по конкретно покоцаній бруківці, може ця тряска і різко пришвидшила ті проблеми з ременем. P.S. Пишучи "тиждень-два" згадав смішну історію. Колись інтревювала мене дівчинка з Харкова ну і питає мене - Когда Ви сможетє рассмотрєть нашу вакансію - За тиждень-два - Ето за два дня? А то я не очень понімаю по Украінски
Предлагает дружбан мне Ниссан х-трейл. Есть у кого опыт эксплуатации? Планирую взять себе, а Йети жене отдать.
Пройшов ТО на 20 тис на своєму ACTYON. З натяжний ременем все OK. Він тоді поскрипів тижня два і перестав, сказали що то щось попало туди. А от втулки стабілізатора сказали треба міняти. Ну я не особо в тому розбираючись сказав раз треба то міняйте. Казали що якщо по Львівських вулицях їздити то 20 тис це норма, максимум до 30-ти можна дотягнути. Ще одна халепа з окулярами. Там на верху над лампочкою є відсік для окулярів. В мене окуляри трохи більші ніж туди мали б влізати і от одного разу я не зміг відкрити той відсік, бо окуляри за щось там зачепили. Так і досі окуляри там лежать. Може хто знає як ту штучку розібрати можна?
Так і є. В середньому на 20 тис по ходовій щось потрібно міняти. Недавно поляк приїжджав знайомий. Сказав: "Я думав в мерседесі все добре, а по ваших дорогах стільки скрипів і стуків нових почув" Здаю монтировку в тимчасове користування. Недорого Хоча дивно, там нема дуже за що зачепитись. Відсік має два гачки на краю, чи один штифт посередині ?? А дві пилочки для нігтів не допоможуть піджати край окулярів?
Я та зрозумів що там дужки розкрились трохи і десь впираються. Пробував викруткою туди залізти але не зовсім врубую де зачепилось. Воно там якось тай має розрукчуватись, але я не впевнений де саме, от і питаю може хтось лазив туди вже
У мене були Рено Меган та Рено Лагуна, обидві з салону. На мегані я міняв втулки разом з заміною масла і ТО, тобто кожних 15 000 км. І от коли я вже проїхав близько 80 000 км, мені порадили на сервісі поставити жигулівські. !!!!!!! Поставив. Так продав на 135 000 без всяких замін. Сила, нє? Тобто втулки більше не вилітали. На Лагуні ситуація і гірша і краща. Втулки вилітали там рідше, коштували дорожче, але найгірше було те, що в Лагуні добратися до втулок складно, а тому робота по заміні коштувала файні гроші. Говорити, що проїзд на одних втулках 20... 30 тис - це норма я б не став. Багато залежить від назви авта. Чув, що шкода октавія до 100 000 виходить, а в Камрі Тойота значно більше. Ясно, що багато від доріг залежить, але ми всі в одинакових умовах, а результати в усіх різні. Можу порадити - купляйте поліуретанові втулки, є фірми, які ними торгують. Поставите і забудете....
Вчора знову ремінь заскрипів. Може через те що похолодало чи посиріло... Незнаю наскільки то критично ... Трохи погуглив, народ каже що то не так ремінь як зама натяжна система. Мол зроблена з мякого металу і він доволі швидко виробляється. От незнаю та натяжна система попадає під гарантійне залізяччя чи ні. Бо ремінь сказали точно як розхідний матеріал
І трішечки від доріг. Нє? ))) Хто часто їздить в напрямку Золочева або Жидачева... ну в загальному без матюків не знаю як написати )))