Народ... я шось ніяк не розумію... Тойота Камрі 19 000 баксів... новенька, а у нас 42000 баксів... як так? я розумію... розмитнення і таке всяке, та всеж ... де Гриць, а де Параня? може вартує там купити і самому розмитнити? http://www.toyota.com/camry ---------- Додано в 11:45 ---------- Попередній допис був написаний в 11:43 ---------- я вперше бачу, щоб на 1.2 ставили автомат. 1.8 вважається мінімум, де ставлять автомат, а тут....
В мене 2,0 АКП ---------- Додано в 11:49 ---------- Попередній допис був написаний в 11:45 ---------- На скільки читаю новини автомобільні то зараз двигуни прогресують серйозно. Принаймі вижати з дивгуна 1,2 аж 105 конячок це вже щось. На півтори тонни 105 конячок мало б вистарчити, хоча різвенька не буде, але різвість паркетникам і так не надто характерна.
В 40 футовий контейнер влазить десь 4 таких, ще заробите як маєте гроші сплатити предоплату там, тут розмитненя,від 15-25% індикатива, пдв,..., хабарі, вийде дешевше купити "сіру" за 24 у салоні.
Не знаю як у Skoda,а Fordи збираються ставити на свій топ Fokus,двигун об"ємом 1.0 л,потужністю десь біля 130 к.с..Такшо мабуть це таки тенденція,на зменшення об"ємів,при збільшені потужності.
І дизель. Власне, Ви розуміли, що берете не спортивне авто. На масу Фабії - нормально. За рахунок ресурсу. Всюди 2,5 атмосферний живе більше 2,0 турбованого.
Та чого туфта,треба просто брати версію з повним приводом і потужним двигуном,а так машинка непогана,але шось дорого вартує.
Поїздив я на своєму ACTION-і вже більше 5 тис км. Знайшлись вже і деякі недоліки. 1. Двірники - Лобове скло зі сторони пасажира майже на половину не витирається. Довжина двірника не дозволяє. Задній двірник також не надто багато скла очищає. 2. Не знаю чого але останнім часом розхід пального збільшився. (Шини ще літні поки) Я в основному їжджу по місту на роботу, інколи ще кудись по місту. Інколи по трасі кілометрів 80-100 в місяць. І останні дві заправки в мене розхід біля 12 літрів на 100 км. Раніше було біля 10. 3. В салоні півлітрову не кажучи вже про більшу пляшку води нема де тримати, лише 0,25 поміщається в кишеньку між пасажирським і водійським кріслами.
скажу і я своє враження від Актіона 1. мені незручно в Актіоні правому коліні(точніше справа від коліна, незнаю як то називається), коли воно спирається на торпеду(там де мафон), муляє... 2. Ремні безпеки незручно застібати, якось дуже тісно чи сильно "втоплені" замки, в ланосі троха вільніше напевно тому що ті замки више розташовані... 3. на трасі де яма чи нерівності страшновато на ньому їхати більше 120км год, дуже пригати починає. А якщо асфальт рівний, новий - то клас! Якщо когось обігнати дурі хватає ще як... А по бездоріжжю теж дуже класно гребе, якщо повний привід включити ---------- Додано в 14:23 ---------- Попередній допис був написаний в 14:19 ---------- 4. і ще коли фари включені і глушиш мотор вони не виключаються а продовжують садити акумулятор 5. І для чого ті датчики світла і дощу? якщо ними ніхто не користується а от підігрів лобового скла під двірниками дуже класна штука
файна тема але після всіх років у Канаді малі мотори на позашляховиках не сприймаю-в мене на пікапі мотор вісімка і то часом в горах чи по снігу тягне на межі-мотор 5.3 літра 308 коней
в гырськый мысцевосты ше й як завлежить! Вже пройшов той час коли великолытражны авто були навтоперерьними заводами... малолітражка буде більше пити у великому кузові.