А я ніколи не розумів людей які купують паркетники! Що це? Коплекс неповноцінності? Чи бажання комусь щось доказати??? Ну який смисл в таких "машинах"? Міф №1 По наших дорогах тільки на такорму їхати. Та це ж просто брєд!!! В них ж також ходова розбивається (ну, хай пізніше ніж у простих автомобілів, але, таки розбивається). І ремонт виходить набага-а-то дорожчим ніж у простих легкових "октавій", "фольців" чи навіть "мерсів" Міф №2 Їду в Карпати, на риболовлю і т.д Думаю, мало хто в власників "паркетомобілів" дійсно їздить ними в гори, а якщо і їздить, то і навряд чи вони показують чуда прохідності. Якось сам спостерігав взимку, як у Славську такі чудо автомообілі сідали на пузо на перших 20 метрах підйому, де всі УАЗи (справжні джипи) піднімалися легенько. Та і чим погано поїхати в гори, скажем, на "опелі", чи тій же "октавії"??? Просто треба самому собі відповісти на питання "нащо мені джип?". А якщо брати паркетника суто "для понтів" чи "бо сусід взяв", ІМХО є дуже по-рагульськи! Справді багаті люди купують "ламборджині", "феррарі" і т.п., а не "Санг йонги" і "Грейт волли", "аутлендер". Хоч нічого не маю проти корейського виробника... Якщо вам дійсно потрібний джип і ви займаєтесь "джипінгом", то автомбіль типу "ленд ровер дефендер" чи "рейндж ровер", "тойота лендкрузер" - чудовий вибір! А дешеві панти нікому нафіг не потрібні! Фу-х, багато написав, але думаю ви зрозуміли суть!
Все ж - 1. кліренс 2. можливість підключення повного приводу (на грунті або снігу) 3. висока посадка водія А щодо ремонтопридатності ходової - це питання треба опрацювати. Наприклад, на Tucson / Sportage все "врозсип" - окремо важелі, окремо сайлентблоки, окремо пильники. Ніякої "інтеграції", коли через порваний пильник ШРУСу треба міняти усе в зборі.
А тепер увага запитання: хто себе краще почуває (місце одне і теж)? чи та на наших дорогах тільки на такну і нормально їздити можна. на деяких "асфальтованих" дорогах у місті на ферарі навіть і не проїдеш! ферарі це десь в німеччині, де дорога як скло рівна а в нас тільки ЖИП! так що тут не панти, а жорстока реальність!
Я взагалі вважаю диваками тих, хто заради "аеродинаміки" тюнінгує - низький передок, низькі пороги, малий кліренс. Іноді дивлюся, як воно на бордюр не може заїхати. А мій колега хотів купити Suzuki SX4 - так НЕ знайшов пристойних тюнінігістів, які змогли би "підняти" передній бампер і все що під ним. "Ми такого не робимо".
А в мене вчора справа зрушилась з мертвої точки. Проплатив перший транша за SsangYoung Actyon DLX4 ESP. Тепер голова болить як то всьо пореєструвати страхувати і де стоянку знайти... Думаю тижня за два вже не ньому виїхати із салону.
Цікаво як буде зараз? Бо вчора чув по радіо, що звільнил весь склад МРЕВ у Львові, отут ще знайшов... напевно Данецкіх привезуть на таке хлібне місце -- отут ще про те що у Львові відкриють авіарейс до Донецька, щоб на роботу нові працівники МРЕВ їздили
Цікава там інфа є Зокрема, якщо автомобіль коштував 100 тисяч гривень, з цієї суми 25 тисяч гривень повинно було відраховуватися до Пенсійного фонду України, а насправді виплачувалося всього по 2 тисячі гривень. Очєпятка надіюсь ...
Та чого у вас зразу такі чорні думки? Просто рейс відкрили, щоб наші міста-побратими стали ще ближчими, нє?
Наскільки знаю в пенсійний фонд 2,5% А тут пише що має бути цілих 25%. То що мені тепер за свого актиона ще додатково 50 тис грн платити в пенс фонд при оформленні? То точно якийсь гон. Мабуть йшлося про 2000 грн та 2500 грн.
Ну не скажіть - багато купляють джипи бо реально комфортніше їздити по нишим кривим дорогах як в місті так і по трасі. Там де легковушкі повзуть Мав можливість прокататись на ЛендКрузері і Пасфайндері - досить комфортно особливу на таких дорогах типу личаківської чи Пасічній яка вся в горбах і грива. Ну і + зимою легше. Хоча сам недолюблюю джипи - занадто некероване.... вон Субару купуєш і зимою ніякий джип незрівняється Оце реально! доречі навіть ломаються ще швидше !!! особливо ті керовані або адаптивні підвіски.... В мене сусід - прихильники Бімерів (Х5 + Х6 + Кайен) - у перших двох після 3-6 тис по Львові - дребіжить передня підвіска - неможуть найти в чому причина. А реальний Жип (той яким хочете і в гори і через річечку і на в болото на рибалочку) в конкретну копійку вийде
Взяв я нарешті свого Актіона. Наразі машина супер. Вже навіть маю першу царапинку. (на зеркалі. Добре що воно складне і при ударі до хлібовозки склалось і розклалось як на пружині, інакше був би я уже без правого дзеркала) За два дні 250 км дав (з них 200 сьогодні)
Взяв майже повну коплектацію. Немає Круізконтоля, немає електричного приводу регулювання сидіннь і сидіння оббиті тектилем. Трансмісія - Автомат 6-ти ступінчатий з Тіп Троніком. 3 варіанти роботи трансмісії (є перемикач): Задній привід, повний привід та понижений повний привід. Вже встиг наїздити 630 км. Розхід з включеним клімат контролем біля 10 літрів дизеля (Львів - Карпати (Франківська та Закарпатські області) - Львів). Двигун на 2 тис обретах працює тихо, при обгонах трохи ричить. З місця розганється трохи важко, але післ 30 км/год далі набирає класно. Зелкала заднього виду ті що по бокам великі все класно видно. Люк з ел приводом відкривається двома способами: Віднімається задня частина або заїжджає назад і ховається в даху (при так відкритому люку шум після 60 км/год) Багажник трохи маловатий (я про це знав і до того). Парктронік класна штука при парковках.
А якщо просто комусь подобається паркетник? Без "пантів і доказування" - в голову не приходило? Така здавалось би дрібничка - різні смаки різних людей...
Чув,що назва Ssang Yong,перекладається,як "потрійний дракон",коментатор сьогодні казав під час матчу.А може я шось недочув... .
Наїздив я вже 1200 км. Пройшов сьогодні 0-ве ТО на СТО на Смальстоцького, поміняли масло, подокручували гайки, до кондюка дивились то фільтрів, ще щось там поперевіряли і взяли з мене 1245 грн. Коротше наразі претензій до машини немаю, хоча на Городоцькій в ній трохи таки трясе. ---------- Додано в 20:14 ---------- Попередній допис був написаний в 20:10 ---------- Задорога для мене була. Обєм двигуна більший і відповідно розхід більший.