Чес слово, наименьше о ком думал так это о производителях и о странах. Не надо постоянно в чем то искать подвоха Я много раз видел как Вы можете вести ровную беседу, но вот уже второй раз из пустяка куда то занесло Що про НИВУ можу сказати. Мають двоэ моъх знайомих. Машинка нічогенька, правда присутній гул на трасі і корозія швидко кидається. А от показники проходимості огого Про УАЗ меньше знаю . ніхто зі знайомих не має. З вигляду подобається. Краєм вуха чув що якість дверок не на висоті. З часом починають скрипіти і відставати Серед "битих" автолюбителів існує думка що синтетику заливають переважно в нові мотори, напівсинтетику після 150000-200000, а мінералку вже тоді коли компресії мало і коли мотор почав масло "пити". Ну і мінералка в морози не дуже гарно поводить себе. Загустає сильно.
Я нарешті визначився з паркетником. І крім того є шанс що збанкрутілий банк віддасть гроші. Отже збираюсь придбати SSangYong ACTYON 2L дизель, шестиступінчатий автомат. Якщо власники таких авто відгукніться, напишіть свої враження. На що варто звернути увагу в автосалоні коли братиму авто.
чи дружині колір подобається. Нє? Проводжу аналог по власному досвіду, тому що моя завжди завзято наполягає :"Тільки не зелену" )
Це той шо його катафалком обзивають через кантовану форму? Дорогущий мабуть особливо через той значок спереду.
Був сьогодні черговий раз в автосалоні, раніше чогось не заглядав до багажника. Сьогодні заглінув. Був шокований. Там на стільки малий багажник - копійка має більший.... Знову почав сумніватись. Чи то наверх багажник з часом докупити? Народ! Власники ACTYON відізвіться? Що ви в тому багажнику можете вмістити? А то так получається що ним навіть в якусь чуть дальшу поїдку поїхати не получиться, нема куди речі класти
Нормально влазить, чуть більше ніж в ланос, принаймі тато так каже. Він теж сильно переживав з цього приводу... але нічого, не жаліється. але в порівнянні з аналогами за зекономлені гроші можна ще таврію пиріжка купити і возити всяке Г там.
Не, спасибо! С обслуживанием машины нет проблем, все запчасти украинские, но дорогие, на уровне современных грузовиков, - объясняет Владимир Иванович. - То есть в два-три раза дороже, чем для легковой машины. Правда, отделка у кременчугского "зверя" не такая роскошная: приборная панель взята от микроавтобуса "Ивеко", руль - от старенького "Фольксвагена". Одно колесико - тысяча евро! http://www.liveguns.ru/auto/vepr
Я маю актіон. Я - тьотка, блондинка, і це моя перша машина. Задоволена,як слон. Багажник, може, і не здається великим, та я ще не відчувала проблеми,щоби щось не помістилось. А ми добудовуємо дачу... Возимо все - від двох дітей і пса до кущів і металевих шафок з епіцентру.Здалеких поїздок- їздили у Словаччину на 5 днів, 4 чоловіки. Все влізло (крім лиж, звичайно). Та найголовніше - це дуже прохідна машина. На ямах я часто навіть і не вивертаю - вона ледве їх помічає. В селі по болоту - як рідна! За майже 3 роки нічого-тьфу-тьфу- не турбувало. Я вже навіть на гарантійний техогляд не вожуся для економії. Суб"єктивні мінуси - жере бензину, трохи жорсткувата (в порівнянні з чоловіковим фольксвагеном), ну і привертає увагу через дизайн на любителя.
Дуже дякую за відгук, це для мене дуже корисна інофрмація. Наразі інших варіантів не розглядаю, особливо через те що конкурентів Тусонів дизелів немає і небуде, а Спортедж на редизайні, існуючі моделі продались усі а нова буде в вересні правда від 32$ тис. З Actyon чуть схожа фігня. Я хочу дизель автомат - їх вже нема, і навіть на заводі ще немає комплектів. Почекаю ще може трохи якщо так нічого і не зміниться то буду брати або ручну коробку (їх є вдосталь), або KYRON дизель автомат (їх також є вдосталь правда +20 тис грн. на що я поки не спроможний)
Мих. Интересно, кто у кого название спёр? Хотя, ответ я, наверное, знаю. Продажа автомобилей ГАЗ-330811 "Вепрь" , Вы можете купить автомобили ГАЗ 330811 "Вепрь" в автосалонах компании ООО "Луидор" - официального дилера ОАО "ГАЗ". Автомобиль ГАЗ 330811 Вепрь является развитием модельного ряда семейства грузовых полноприводных автомобилей ГАЗ-3308 «Садко». Автомобиль разработан на основе унифицированных агрегатов и узлов действующего производства, что позволяет с меньшими затратами обеспечивать в эксплуатации техническое обслуживание, ремонт и обеспечение запасными частями. Автомобиль сделан на укороченной базе «Садко» с полностью металлическим трехдверным кузовом. ГАЗ 330811 Вепрь сохраняет все достоинства автомобиля «Садко» (динамику, проходимость, комфортабельность кабины), от него он унаследовал ведущие мосты с кулачковыми дифференциалами повышенного трения, пятискоростную синхронизированную коробку передач, раздаточную коробку, систему регулирования давления воздуха в шинах, радиальные шины размерности 12.00R18, лебедку с механическим приводом, с тяговым усилием 4,5 т и длиной троса 50 м.Динамика, скорость 100 км/ч, проходимость достигнута установкой дизельного двигателя ММЗ Д-245.7Е2 (117 л.с.), который также обеспечивают высокую экономичность автомобиля – не более 17 л/100 км. Автомобиль ГАЗ 330811 Вепрь предназначен также для эксплуатации в жаркопустынной и горной местностях при температуре окружающего воздуха от -50 до +50°С, на высоте 4500 м, с преодолением перевалов 4650 м. В пассажирском варианте число посадочных мест, включая водителя, 11 человек. Возможен грузопассажирский вариант: 5 человек и 1,5 т груза. Микроклимат в кабине и салоне автомобиля ГАЗ 330811 Вепрь достигается за счет установки основного отопителя кабины, автономного отопителя под передним сиденьем и дополнительного в салоне. Установка двух люков в крыше салона позволяет обеспечить дополнительную вентиляцию кузова. Люки также могут использоваться как запасной выход или для стрельбы.
Ще вра(цвірінь)те,що якщо скласти задні сидіння,там ще мікру можна запаркувати. В машинах, їх характеристиках не дуже розбираюсь, і не дуже хочу - я б і ниву брала, коли б там автомат стояв - мені престиж і думка інших мало цікава - тільки б машина виконувала поставлені задачі. Мій актіон пережив 3 зими (не глох, не застрягав, трохи носило), нормально себе веде на бездоріжжі...,В нього рама, (хе-хе, якщо я правильно це описую...блондінка), а мені, як матері, безпека важлива - щодня вожу дітей... а все інше - дамські захцянки, нехай ними власники поршів переймаються. Хоча ще одне - це знову ж суб"єктивно - чи не здається Вам,що серед санг-йонгів актіон- найжіночніша машина? Може, кайрон?
Ну я б так не сказав, вигляд в нього далеко не елегантний, я б сказав що вигляд в нього агресивний. Хоча якщо чесно вигляд мене мало цікавить. Хоча коли діло дійшло до кольору то я зупинився лише на двох варіантах.
Можливо, вона мені просто так подобається,що здається, що вона жіночна. Хоча, в мене червона машинка, а чорна дійсно агресивніша -схожа на такого собі жука! Ще раз підкреслю,що я невеликий спец в машинах. Але мій трирічний досвід користування наразі лише позитивний. Удачі!