Відповідь: Технологія збереження звуку Пане Борис ,а як Ви ставитесь до такої схеми.Стандартна музична річ ,завантажена з нету,при відтворенні з компа ,запускається на зовнішню звукову карту,з неї на звуковий мікшер з повним набором звукових ефектів і 12 полосною коррекцією часотного діапазону,звідти на ,ну хочаби не на домашній кінотеатер, а на непоганий підсилювач з потужними акустичними системами.Туть про акустаку приміщення згадувати не будемо.Чи отримаємо ми бажаний ефект,про який Ви нам доповідали в попередніх дописах?
Відповідь: Технологія збереження звуку Звичайно, зовнішня карта, як правило, проектується "як клас" із поліпшеними (відносно "внутрішнього" кодека) характеритиками, оскільки не прив"язується до заліза і головне - "розв"язана" по живленню та завадам. Як я розумію, пан Шрек має на увазі ЗОВНІШНІЙ аналоговий мікшер з еквалайзером ? Тут треба просто погратися програмними ефектами звукової карти + зовнішнього пульту. З багатополосним еквалайзером треба знати міру - бажано тільки коригувати під приміщення. Щодо очікуваної якості - все залежить від первинного матеріалу (аудіофайлів). Іноді умільці трохи "полірують" матеріал аудіоредакторами, але можливості тут обмежені. Ну а якщо зовнішня карта - наприклад Creative SoundBlaster Live! 24-bit USB external surround 5.1 - можна підключатися до багатоканальної системи. І знову ж - експериментувати, цікавитися оцінкою колег, гостей, слухачів. Як профі, так і простих смертних.
Відповідь: Технологія відтворення музики Попідключав всі прилади описані вище,все працює.Електрики правда жере нємеряно