Свідки

Discussion in 'Релігії народів світу' started by Мих, Dec 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yur

    Yur Well-Known Member

    А чому б і ні, якщо там є здорове зерно ..
    Св. оо. Церкви тому й названі такими, що уміли відрізняти зерно від полови.
     
    • Подобається Подобається x 2
  2. Zoli

    Zoli Well-Known Member

    Доброго вечора усім на форумі.
    Юре, те що одна людина назвала іншу святою, ще не означає, що цей "святий" говорить чи говорив за керівництва Духу Святого. Прочитайте Івана 16:13.
    А потім 1Кор.19-21, і подумайте чого варті мудрі світу цього, що корисного для Слова Бога вони зробили. Чи могли щось зробити взагалі... Звичайно, при розгляді їх вчень крізь призму католицької церкви можна сказати "вміли відрізняти зерно від полови". Тільки от церква забуває що самі ці філософи як полова перед лицем Господа. Одного філософа церква навіть назвала основним догматиком католицької церкви, - трохи дивно виглядає у контексті наведених віршів.

    Як тут вже нагадували - ця тема не для цієї гілки. Ми тут не католицькі чи православні догми перевіряємо, аналізуємо, критикуємо... Для цього можна створити окрему гілку. Тут із Свідками спілкуються, і про їх віровчення йде мова.

    Можливо Ви і правий Сергію, але ж помилки і вибачення щодо них, як правило не суттєві. Питання глибшого змісту ж піддавати сумніву не можна - виправте, якщо я не правий. Щодо використання світських джерел - я не заперечую їх використання, це ясно видно із книги, посилання на яку Ви надали Даяні. Проблема в іншому. Світські джерела, як відомо - від світу, тобто не від Бога. А ми бачимо то нещадну критику подібних джерел, то їх використання для аргументації власних тверджень. - Ось що мені не зрозуміло. До речі дату 537 р. до н.е. також було взято із світських джерел. Біблія, як відомо, не містить дат. Однак дату 587 р.до н.е. із тих же світських джерел вже не визнають. Але про хронологію я волів би поспілкуватись пізніше, коли перечитаю ту книгу. Але якщо хтось підримає це питання, я звичайно, осторонь не буду.

    Тут не можу з Вами не погодитись. Але ж не забуваймо про аналіз аргументів, про те які висновки робить людина...
     
  3. Hitiky

    Hitiky Well-Known Member

    я знаю, що є повно гордих сектантів, які не прийняли духовної спадщини і почали "на піску будувати"

    Задіває?? ;)
    Ті люди які, назвали, для них вони і святі - ну цеж зрозуміло, не прійте.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Zoli

    Zoli Well-Known Member

    :) Навіть не думав пріти... чому це має задівати???
    Ну вважали люди когось святими, нехай..., це рішення кожного, а я навів лише свою думку.

    А хто насправді святий, думаю, нема потреби наводити... Люди не повинні створювати собі ідола (краще кажучи шукати святості у апріорі гріховному - людині.) На землі, після Адама та Єви була лише одна досконала людина - свята людина!
     
  5. аксакал

    аксакал Дуже важлива персона

    Тобто, Метцґер "свічку тримав"? Подивився (посилання на цілу книгу, Вам мого часу не шкода?), але про 1 Ів 5:7-8 не знайшов. Проте, знайшов ставлення Мецґера до питання в цілому:
    " Текстуальные расхождения в рукописях Нового Завета — факт, хорошо известный. На их основании различаются несколько характерных типов текста, важнейшие из которых александрийский, западный, и византийский или церковный1. Как же расценивать в связи с каноном эти типы текстов новозаветных книг? Надо ли считать один из типов каноническим, и если да, какой авторитет имеют в этом случае версии, расходящиеся с ним?
    ...
    Оставляя в стороне эти вопросы, на которых ответа нет, следовало бы рассмотреть отношение Св. Отцов к вариативности текстов Нового Завета. С одной стороны, когда разночтения касались значимых моментов вероучения, Отцы обычно утверждали, что еретики изменили точный вид текста. Однако вопрос о каноничности документа не поднимался при обсуждении таких разночтений, даже если они казались значительных объемов текста.
    ...
    Короче говоря, вопрос о каноничности имеет отношение к документу как целому, а не к данной конкретной его версии. В переводе на современную терминологию Церковь принимает разнообразные современные версии как канонический Новый Завет, хотя они различаются не только формой передачи, но и наличием или отсутствием некоторых стихов в нескольких книгах"

    Якщо в Мецґера є про обговорювані вірши - уточніть де, будь ласка. І ще уточніть, наскільки зачепило особисто Вас моя думка, що насправді немає достовірних доказів, чи була та половина вірша спочатку. Бо "багато галасу з нічого".
     
    Last edited: Nov 11, 2009
  6. Yur

    Yur Well-Known Member

    Церква, що перебуває у Дусі Святому, Ним своїх святителів й визначає.

    Немає такого 1Кор.19-21
    Всього лиш 16 глав :)
     
  7. Zoli

    Zoli Well-Known Member

    Доброго ранку. Вибачте, помилився.
    1 Коринт. 1:19-21.

    Юре, ще раз Вам кажу. Тут спілкування із свідками, про свідків, а не про церкву (католицьку чи православну).
    Можна завязати дуже довгу і безрезультатну полеміку про те, що насправді є церквою, чи має, взагалі, право католицька інституція (церква, як інститут) називати себе тілом христа; і чи перебуває Дух Святий на ній (не на людях смиренних та щирих, а на церкві, як на "представництві" Бога).
    На мою думку це зовсім не до цієї гілки форуму відноситься.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    даруйте, з Вашого попереднього допису зі спробою шукати спільні риси стилю написання нївно зробила припущення, що Ви цікавитеся текстологією Святого письма. Але бачу, що помилилася.
    якто кажуть, забудьте.
     
  9. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Пригадався необізнаний митник і обізнаний фарисей і подумалось: як усе відносно!
    В античних мудреців дійсно можна знайти зерна істини, але не християнський світогляд.
    Ось наприклад: діалектичним методом античності є антитетика - стремління відкрити в дійсному бутті протилежні означення, «протиріччя».
    Платон робить аналіз антитетичної структури усякого буття - тотожність і різниця, спокій і рух («Софіст»), єдине і многе, буття і небуття («Парменід») одночасно і разом...тобто в дійсному бутті сполучені протилежні ознаки.

    Антитетика властива і християнському світогляду.
    Так «гріх» і «благодать», — «як умножився гріх, так збільшилася благодать» (Рим. 5: 20, Рим. 6: 1).
    «Закон» і «злочин» — «де немає закону, немає й злочину» (Рим. 4:15), «Закон прийшов — умножився злочин» (Рим. 5:20).
    «Без закону гріх мертвий. — Коли прийшла заповідь, гріх ожив» (Рим 7:8 і далі).
    «Життя» і «смерть» для християнина теж зв’язані нерозривно:
    «Заповідь, що дала нам життя, спричинилася до смерти» (Рим. 7:11);
    «носимо завше у тілі смерть Господа Ісуса, щоб і життя Ісусове об’явилося у тілі нашім. Бо ми живі неперестанно предаємося на смерть для Ісуса, щоб і життя Ісусове об’явилось на тілі нашім смертнім» (2 Кор.4:10-11)
    Викуплення людей від смерти так само антитетичне:
    «тлінному треба вдягнутися в нетління і смертному — вдягнутися в безсмертя» (1 Кор.15:53);
    «сіється в тлінні, возстає в нетлінні, сіється в пригнобленні, возстає у славі, сіється у немочі, возстає у силі» (1 Кор.15:22).
    Релігійне переживання християнина і його становище у світі повне антитетики.
    «Як світ не пізнав мудрістю Бога в премудрості Божій, то Бог врятував світ безумством проповіді» (1 Кор.1:21);
    «Бог вибрав немудре, щоб посоромити мудре, і немічне світа вибрав, щоб посоромити міцне, і незначне і пригнічене вибрав Бог, щоб посоромити значне» (1 Кор.1:27-28);

    Отож схожість не означає запозичення (рецепцію).
    Будемо вдячні якщо надалі ви не будете кидатися бездоказовими звинуваченнями отців Церкви, які не можуть за себе постояти. Покажіть свій високий моральний рівень.
    Здається у вас проблема із розрізненням ідола і святого.
    Можливо ваш егоцентризм не дозволяє вам визнати іншу людину святою.
    1 Петра 1:16. бо написано: Будьте святі, Я бо святий!
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Zoli

    Zoli Well-Known Member

    Ви помиляєтесь. Я таких проблем не маю.
    І до чого тут приписувати мені якийсь егоцентризм? Як я вже казав - наводив свою думку, і зовсім не намагаюсь когось у тому переконати. Кожен вправі вірити у те, у що йому хочеться вірити. Хто я такий, щоб забороняти так робити людям?
    І щоб не розвязувати полеміку про католицьку церкву, я запропонував перенести обговорення даного питання у відповідну гілку форума (Апостольська церква, напр.) або взагалі відкрити нову.

    Можу тільки повторити свою позицію: для мене святий тільки Бог та Ісус Христос. А також ті люди, про яких ми знаємо із Святого Письма, що були помазані Духом Святим. А ті особи, святими яких проголосили грішні люди, для мене (особисто) зовсім такими не являються. Я не заперечую, що багато з таких людей були дійсно смиренними, лагідними серцем, такими, на яких можна рівнятися. Але чи отримала така людина помазання Духу знає лише один Бог, а не смертні та грішні Папи Римські.
    Заклик же Петра дійсно важливий і я його не можу відкидати. Але не забуваймо, що це є закликом. "Будьте святими, Я бо святий". Він показує, що це можливо і до цього треба прагнути. Прагнути кожному, а не окремим особам. Інша справа, що хтось виявляє більшу смиренність ніж інший. Але чи можемо ми, виходячи із того, що ми бачимо смиренну людину, сказати, що вона свята? У деякій мірі, можливо так (субєктивно), оскільки цей хтось кращий за нас, йому краще вдається виявляти плоди Духу ніж нам. Але чи є він настільки святим, щоб Господь помазав його своїм Духом? Ми можемо це знати? Ми бачимо, читаємо людські серця? Однозначно ні!

    І, знову ж таки моя особиста думка, молитись потрібно до Господа Бога, і лише одному йому спрямовувати всі наші молитви через Ысуса Христа, а не до покровителів (святих), яких нам дає церква, церква, яка себе неодноразово дискримінувала в духовному плані (як інститут).

    Все таки дозволю собі вже вкотре нагадати, що вартувало б цю бесіду перенести з цієї гілки форуму, особливо враховуючи, що це не лише моє бажання. Або нехай підключаються до розмови Свідки.

    Миру Вам, Олено.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Yur

    Yur Well-Known Member

    Чому ж. Хіба свідки не піднімають загальнохристиянські питання, не наводять Святе Письмо, не опонують до інших конфесій ?.
    Й зрештою як можна комусь заборонити приходити у гілку до свідків.
    А право кожного відповідати чи ігнорувати на чиїсь дописи, а модераторам стежити за дотриманням правил. Так по-моєму :)
     
  12. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Також зі Святого Письма знаємо, що Бог прославляється у Своїх святих.
    2 сол.1:10. як Він прийде того дня прославитися в Своїх святих, і стати дивним у всіх віруючих, бо свідчення наше знайшло віру між вами.
    Тверда віра і досконала надія людини, переродженість до нового життя не залежить від "смертних та грішних Пап Римських".
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Хоч і відхилились від теми, але мушу сказати, що у контексті будь-яких біблійних цитат слово "святі" є тотожним до "праведники" і до т.з. вигаданого ЛИКУ святих (як то наприклад у православних казково-билинний герой Ілля Муромець чи цар Микола II, чи покровитель католицьких юзерів Ісідор ... не кажучи вже про культ святих) жодного стосунку не має.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Zoli

    Zoli Well-Known Member

    :) Добре Юре, раз так, то не маю нічого проти...

    Звичайно, що так! Та хто на сьогоднішній день дає визначення, оприділення хто є святим Бога? Хіба не людина?

    От бачите, цю Вашу цитату вже можу розглядати, як відповідь на моє ж запитання. Оскільки саме завдяки таким рисам, діям Бог може визначити святих Своїх, і справді аж ніяк не "грішні люди".
    Зрозумійте, я не заперечую того, що між нами (людьми в цілому) є такі люди (святі), я лише говорю про те, що визначати їх святість може виключно Бог. І займатись пошуком чи проголошенням таких речей людству не потрібно, оскільки нашим рятівником є Ісус Христос, саме завдяки його жертві ми маємо шанс врятуватись, а не завдяки святим людям. Святі можуть допомогти нам наблизитись до Господа (за що їм велика подяка), але не врятувати. Ісус був принесений у жертву за людство. Ніхто і ніщо не може бути посередником між людиною та Ісусом, який сам являється таким між нами та Богом, ні людина, ні якась організація. А святих Господа ми пізнаємо тоді коли на це прийде час. - Зокрема, як Ви про це цитували: "як Він прийде того дня прославитися в Своїх святих, і стати дивним у всіх віруючих, бо свідчення наше знайшло віру між вами."(2 сол.1:10.)
     
  15. аксакал

    аксакал Дуже важлива персона

    Даруйте, з Вашої попередньої низки дописів примарилось, що Ви мене хочете "направити на путю істинну" щодо щодо так гаряче обговорюваного фрагмента з 1 Ів. :sorry: То ж Ви хотіли поділитись інфою про цікаву книжку (про яку я вже знаю) - дякую :give_rose:

    Теоретично правильно написано. Майже. Закавика у тому, що ми визначаємо святих по інших ознаках, ніж СЄ з їхними відомимі 144000. Безумовно, хто більше був правий, узнаємо по Парузії, а ми, люди, за життя пристаємо до тих, кого вважаємо більш правими. І не треба звисока звинувачувати інших, та ще нав'язуватись з "перехрещуванням", чого я особисто ніяк прийняти не можу.
     
    Last edited: Nov 13, 2009
  16. Zoli

    Zoli Well-Known Member

    Доброго дня, брати та сестри.

    Аксакале, щось не можу зрозуміти що Ви маєте на увазі. Я не Свідок, і зовсім не підтримую їхнє вчення про 144000 помазаних, бо якщо розібратись то тут вони нічим не відрізняються від католиків - і одні виголошують святих і інші, при чому кожен у складі виключно своєї організації.

    "Пристаємо до тих, кого вважаємо більш правими." - я так розумію, маєте на увазі визнаємо своїми братами у вірі. - Тоді я з Вами згідний.

    І зовсім не звинувачую нікого, щей звискока... мені дивний такий закид. І що значить навязуватись із "перехрещуванням"??? Я взагалі не навязуюсь нікому, а з "перехрещуванням" - навіть не уявляю як це?
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. аксакал

    аксакал Дуже важлива персона

    Боже збав, жодного закиду до Вас, бо гілка про СЄ.
     
  18. Hitiky

    Hitiky Well-Known Member

    без цього вчення Бруклін не зміг би встановити владу над своею паствою
    якщо це вчення скоротити, то тоталітарна секта перетворилась на громаду віруючих
     
    Last edited: Nov 13, 2009
  19. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Є люди, які дійшли до серця Євангелії Ісуса Христа, до центру таємниці Бога - Людини. Одна з них це мати Тереза. Усе своє життя ця монахиня присвятила служінню смертельно хворим, убогим і безпритульним і була зачислена римокатолицькою церквою до лику блаженних. 150 тисяч прочан заповнили у Римі площу Святого Петра та сусідні вулички, щоб стати свідками церемонії беатифікації найвідомішої у світі сестри милосердя.

    Мати Тереза говорила про своє служіння, що воно засновано на її вірі в Христа. "Через те, що ми не бачимо Христа, ми не можемо виразити Йому нашу любов, але ближніх завжди можемо бачити і стосовно них поводитись так, як поводилися б стосовно Христа, якби бачили Його".

    Найбільшим її уроком є урок любові. Любові не тільки на словах, не тільки зітканої з добрих намірів… Активна любов - це слово Христа перетворене на золото милосердя."Коли я торкаюся сморідного людського тіла, - казала вона, - знаю, що торкаюся Тіла Христа, яким я приймаю Його у Святому Причасті під виглядом хліба. Звідси я беру силу й відвагу. Напевно, я б цього не робила, якби не була переконана, що, опікуючись прокаженим людським тілом, я опікуюся Ісусом".

    Папа Іван Павло ІІ назвав її маленькою великою жінкою.
    http://www.day.kiev.ua/75113/

    "Наповнений стражданнями будинок матері Терези поступово перетворювався не тільки на притулок для матеріально знедолених, але також на духовний «санаторій» для багатих людей з усього світу, які втратили всі життєві орієнтири. Тут вони знаходять віру в добро й справедливість, тут стають комусь необхідними і знаходять упевненість, що їхні гроші дійсно підуть тим, хто найбільше їх потребує".

    Ви не могли б мені навести біблійні цитати про помазання Святим Духом, щось сама не знаходжу.
     
    Last edited by a moderator: Nov 14, 2009
    • Подобається Подобається x 3
  20. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Очквидно що ви не розібрались. Цікаво а як ви розумієье 144000
    чи не могли б ви більш розлого викласти хід ваших думок?
     
Thread Status:
Not open for further replies.
а де твій аватар? :)