Справа в тому, що "народження згори" не є якимось таким поняттям, яке б характеризувалося якимось видим актом, це не є безповоротна точка до спасіння. Умовність і не більше. Таке народження людина може пережити не один раз. Хрещення правдиве один раз.
Ну так, згоден. Я, до речі, цього ніколи і не стверджував. Народження згори є, радше, відправна точка, точка з котрої починається спасіння... Це знаєте, як вирушити з зі Львова до Києва. Ви ніколи не прибудете в Київ, якщо ви не відправитеся зі Львова. Ви також можете і не до їхати до Києва, бо можете звернути десь вбік, чи зупинитися на півдороги... Так само зі спасінням. Ви ніколи не потрапите на небо, не народившись згори, не прийнявши Ісуса як свого Господа і Спасителя. Народившись згори ви також можете відпасти, втратити спасіння...(то я не про вас особисто, а так загалом)
Добре. З тим ми вияснили. І з тим останнім дописом можна підвести умовну риску. А тепер дивіться фраза: "...не ввійде в Царство небесне..." зустрічається часто. Хто не народився згори не ввійде в Царство Небесне... А є ще одна фраза з "...не ввійде в Царство небесне..." Я не будете як діти "...не ввійдете в Царство небесне..." Над тою фразою так само можна танцювати і запитати: а ти як дитина? І Розвивати не менш важливу ключову теорію. Я хочу сказати, що таких важливих цитат є чимало, тому окремо виділяти одну з них... не бачу змісту.
Не дуже і часто зустрічається. Я згадав наразі тільки два місця. Можна навіть проаналізувати їх. Ось наприклад: Матв.18:3 та й сказав: Поправді кажу вам: коли не навернетесь, і не станете, як ті діти, не ввійдете в Царство Небесне! Ключові слова тут "коли не навернетесь". Навернення- це і є народження згори. Або це місце: Матв.5:20 Кажу бо Я вам: коли праведність ваша не буде рясніша, як книжників та фарисеїв, то не ввійдете в Царство Небесне! Праведність книжників і фарисеїв була майже досконалою, вони Закон знали напам"ять, виконували до дрібниць усі приписи Закону, написано, що вони десятину давали навіть з м"яти і рути, молилися всюди, навіть в людних місцях. Для простої людини праведність книжника, чи грішника була недосяжною. А Ісус каже, що цього замало. що праведності тих книжників і фарисеїв взагалі є недостатньо, щоб увійти в Царство Небесне...! Ісус просто говорив про праведність не від діл, а про праведність, що від віри. Праведність, котру Ісус дає як подарунок тим, хто приймає Його, хто навертається до Нього усім серцем... А це і називається народженням згори!
нє він близько.., десь між грунтом кам"янистим і доброю землею http://bibleonline.ru/bible/ukr/42/08/#11 ИМХО краще ніж мертвонародженна віра традиційників ---------- Додано в 12:24 ---------- Попередній допис був написаний в 12:19 ---------- нікто нє сліваєтся Арт не сци мі с тобой
Арт, а ти сам як думаєш? Імя - Ісус. Походить: від давньо-єврейського yehosu’a — Бог спасе; спаситель ---------- Додано в 19:05 ---------- Попередній допис був написаний в 18:51 ---------- Погодьтеся, ви не аналізували. Бо якби аналізували, то б почитали далі Матвія 18:3 від того місця і побачили, що тут ідеться якраз про дітей. 4. Отже, хто впокориться, як дитина оця, той найбільший у Царстві Небеснім. (Від Матвія 18:4) 5. І хто прийме таку дитину одну в Моє Ймення, той приймає Мене. (Від Матвія 18:5) 3. та й сказав: Поправді кажу вам: коли не навернетесь, і не станете, як ті діти, не ввійдете в Царство Небесне! (Від Матвія 18:3) "Тільки в жодному разі не хрестіть дитину!!!" Маразм, правда?
Миху... імя Jehoschua (Jeschua) означає:"ЄГОВА є спаситель" Саме маніпуляція іменем і є тим, що ніхто у католицькій біблії вже не знає хто є хто... Иисус — имя нескольких библейско-исторических личностей, русская транслитерация греческой формы Ιησούς еврейского имени ישוע (Иешу́а), в свою очередь являющегося краткой формой имени יהושע (Йехошу́а) (имя состоит из двух корней — «Йехова» и «спасение»). https://ru.wikipedia.org/wiki/Иисус_(имя)
А я про що кажу? Просто не хочу називати Імя надаремно, як ото дехто експлуатує Боже Імя у назві організації.
а че тут думать? по моему ты приводил прямую речь Петра, там иносказательности не наблюдается, так что - Йешуа ... и речь идет не о чем-то метафорическом а о конкретном персонаже, уж историческом или фольклорном каждый сам себе решает, вот че-то СЕ как то игнорируют прямой вопрос - в чьем имени спасение ??? и шо? ну назвали так мальчика, и? или Петр настолько глуп что в одной речи говорит - Бог, и в этой же Бога - вуалирует в Иешуа ??? то есть кабы вам сказали что Князем был - Владимир, вы бы говорили что он не князь, а князь тот кто владеет миром, потому что такое значение имени ???? а миром может владеть только Бог и вот вам нате - Иегова - князь .....
Зрозуміла, Миху. Але, якщо ви ніколи не будете називати імя Бога, тоді колись воно зникне і забудеться, як із євреями. Проте, Бога потрібно прославляти, про нього розказувати, а як можна про когось конкретно говорити не називаючи його імя? Адже для чогось він нам дав його знати.
ну не он первый и до него были Исусы, но дело не в том, мне кажется мы видим прямое указание на единственные источник спасения - Исуса- Ийешуа, интересно другое что скажут нам на это СЕ ??? .... ---------- Додано в 11:06 ---------- Попередній допис був написаний в 11:04 ---------- Адаму он сказал жить и размножатся ... тем более как мы установили прославляя Его не спастись ... и Богу от ваших прославлений не холодно ни жарко, ему более важно что б заветы его соблюдались ...
Я вже написала, буде час і настрій - напишу. З самого початку Бог давав людям, які отримували від нього особливе завдання відповідне імя. Це імя говорило практично про це завдання. Наприклад Аврааам - це дане імя, насправді народився він з іншим, так само Павло називався до свого завдання Саулус, відповідно і імя Ісус, як на нашій мові називають, було дано БОГОМ ще до його народження. ---------- Додано в 10:15 ---------- Попередній допис був написаний в 10:12 ---------- І одне важливо і друге. Це зовсім інша тема, давайте спочатку розберемся із спасителем, хто він і чому, а потім, обіцяю повернуся до цієї теми.
он не первый Исус, так что не понимаю какое имеет значение что он Исус? был бы Марком что-то бы изменилось ???? кто - не вопрос, Петр сказал - кто, и более того обозначил ЕДИНСТВЕННОСТЬ этого имени ... почему - не вопрос, какая разница ...
Добре, дуже коротко, може цього буде достатьньо. В біблії слово спаситель використовується, як до Єгови, так і до Ісуса. Як одне, так і друге правильне. Тільки, є основний соаситель(його ідея, його проведення дій і його можливість, все під його наглядом) і спаситель, якому було дано відповідну силу і завдання привести це в дію. ---------- Додано в 11:14 ---------- Попередній допис був написаний в 10:59 ---------- Так і Павло, чи Іван, чи Авраам були також звичайними іменами. Різниця в тому, що давалися вони всі ОСОСБИСТО Богом, кожному за своїм завданням. Якби він був Марком, то не був би Месією. Ще у старому заповіті є багато передрікань про прихід Месії. До його народження було сказано де він народиться, з якої родини (лінія прородичів), у якому місті, яким чином і приблизний час.... Тоді постало у життя дуже багато самозванців. Імя нане було Богом самим, а у імї заключається завдання. Відповідальність завжди була перед очима у тих людей, яким Бог дав особисто імя.
По-перше, євреї добре знали що робили, тому Боже Імя називали рідко - у певні дні і то лиш пару раз на рік(таке чув). По-друге, прославлення Бога і вживання без потреби - це теж різні речі. У назві організації СЄ прославляється організація Божим Імям,а не Бог, тобто Боже Імя у даному випадку є лише частиною назви організації. Я думаю, що це неприпустимо.