да щаз, я ж приводил пример того что имя, из-за названия организации муслоится кем ни попадя ... хотя СЕ по моему то ж любят употребить: "спасибо И, за то что мы сегодня собрались", "спасибо И за хорошую погоду и т.д." ... ---------- Додано в 14:12 ---------- Попередній допис був написаний в 14:10 ---------- че где не понятно? "спастись" можно призвав имя Господне, Имя - Исус Христос, по крайне мере из монолога будущего фундамента католической церкви так следует ...
да,но только Господь -(Иегошуа из Назарета 33 с половиной года) Месия,Спаситель,Слово и т.д. Бог -Иегова Яхве и т.д Вывод спасение только в Иегове
Зрозумів. Якщо це цитата з Старого Завіту, то там можливий тетраграматон. Я це перевірю з першоджерел. Я також погоджуюся з тим, що вимовити одні приголосні неможливо, або незручно. Але звідси зовсім не слідує, що поміж ті приголосні можна напхати будь-яких голосних і подавати це, як безперечна істина. Але якщо говорити про писане, то я б ЗА те, щоб писало так, як написано - тетраграматрон, а де Господь - там Господь. ---------- Додано в 16:21 ---------- Попередній допис був написаний в 16:16 ---------- Арт, не кожна людина. Уявіть ситуацію. Лежить квола людина біля дороги. Ви підходите і пропонуєте їй допомогу, а вона не хоче вашої допомоги. Просто каже: чоловіче, йди, ти мені непотрібен. Все, така людина не є вашим ближнім. ---------- Додано в 16:24 ---------- Попередній допис був написаний в 16:21 ---------- Хто вас просив рубати Божим Імям?
ну спасибо .... но этого мощного деления на ближний/дальний в Библии нет, как и Христовых заповедей, нет там и "ну если на тебя напали то хрен с ним - убивай"
Можливо нема. Але якщо всі без розбору ближні, значих дальніх нема. А раз так, то для чого говрити про ближніх, якщо можна сказати просто - людина, для чого виділяти? І все таки Ви неправі що до того, що нема поділу. Ісуса запитують: а хто є ближній? Ісус розповідає притчу, в якій показує хто є ближній. Вам знайти?
Арт. Бог, який казав "не вбивай", руками юдеїв завойовував зЕмлі інших народів. На це Він і Бог. Захист людей може супроводжуватися гибеллю розбійників.
уже не надо, сам нашел .... и нифига он не объяснил ... там он рассказал притчу из которой наказал чуваку - вести себя как добрый самаритянин ...
30. А Ісус відповів і промовив: Один чоловік ішов з Єрусалиму до Єрихону, і попався розбійникам, що обдерли його, і завдали йому рани, та й утекли, покинувши ледве живого його. 31. Проходив випадком тією дорогою священик один, побачив його, і проминув. 32. Так само й Левит надійшов на те місце, поглянув, і теж проминув. 33. Проходив же там якийсь самарянин, та й натрапив на нього, і, побачивши, змилосердився. 34. І він підійшов, і обв'язав йому рани, наливши оливи й вина. Потому його посадив на худобину власну, і приставив його до гостиниці, та й клопотався про нього. 35. А другого дня, від'їжджавши, вийняв він два динарії, та й дав їх господареві й проказав: Заопікуйся ним, а як більше що витратиш, заплачу тобі, як вернуся. 36. Котрий же з цих трьох на думку твою був ближній тому, хто попався розбійникам? 37. А він відказав: Той, хто вчинив йому милість. Ісус же сказав йому: Іди, і роби так і ти! (Від Луки 10:30-37)
Тут дозвольте з Вами не погодитись... Уявіть собі ситуацію: - Стоїть на мості молода людина, віку Вашої доньки, у розпачі, хоче скочити донизу... Ви підходите, а вона не хоче Вашої допомоги. Чи підете собі спокійно далі? Так... той хто допоможе... той хто змилосердиться і є ближнім.
ну да ... тут не убивай, а тут перебил, но эт нормально, для вас ... но Исус несколько дополнил этот тезис, и сказал: ударят по левой щеке - подставь правую, благословляй врага своего ... но то настоящим христианам не указ, разбойников надо убивать ))) ---------- Додано в 16:48 ---------- Попередній допис був написаний в 16:47 ---------- ну и ? Исус сказал ему идти и делать как добрый самаритянин, разве он ответил на вопрос ? нет ... ---------- Додано в 16:50 ---------- Попередній допис був написаний в 16:48 ---------- Рома, где тут можно разбойников стрелять, и как можно двояко понимать "не противься злому" ?
Ви праві - шукатиму. Але я не впевнений, чи це правильно. Всяке насильство - теж зле. ---------- Додано в 16:57 ---------- Попередній допис був написаний в 16:55 ---------- У вас є інший спосіб захистити ближнього?
Думаю, що в цьому випадку правильно... Хоча також погоджуюсь, що насильство є злом. Все залежить від ситуації. Йдеться про те, що той хто старається допомогти є ближнім тому, хто потребує допомоги.
а это надо у Исуса спросить, ну хорошо не ближнего, себя будешь защищать? ---------- Додано в 17:21 ---------- Попередній допис був написаний в 17:16 ---------- странные у вас вольности в вопросе: "не противься злому" ... разве не мог Исус истязавших его римлян поразить молнией? мог, разве не мог обратить в прах обвинивших его юдеев ? мог, разве не мог спасти своих учеников от последующих гонений? мог .. почему не сделал? а потому что "не противься злому" ... но вам почему-то это не указ, потому как кричать о вере и верить это два сааавсем разных действия ....
євреська відповідь тебе вдовільнить? Себе - ні, а своє життя - так. ---------- Додано в 17:23 ---------- Попередній допис був написаний в 17:22 ---------- Власне - хто потребує. А хто не потребує?
Ви, мабуть, не уважно читаєте... Я говорила про врятування життя людини. Напевно потрібно старатись це визначити...