Що ви думаєте про страхування від нещасного випадку?Можливо хтось має досвід і може порадити страхову компанію
у мене був поліс роки 4 тому, але, на щастя, я ним не скористалася ))) тому на практиці так і не знаю, як він діє і наскільки потрібен. а чому Ви цікавитесь?
Я хочу застрахуватись, і от розглядаю варіанти. Поки що зацікавило саме страхування від нещасного випадку, бо ціна досить помірна. Але наразі не можу обрати страхову компанію. От нещодавно знайшла антирейтинг :cesored:
За цим антирейтингом зрозуміло, до яких страхових компаній краще не звертатись, залишилось вияснити, які більш чесні ---------- Додано в 15:54 ---------- Попередній допис був написаний в 14:29 ---------- Антирейтинг: На вопрос «Какая страховая компания была самой плохой в 2010 году?» участники опроса ответили следующим образом (цифры слева показывают место компании в перечне «самых плохих», а цифры справа - количество голосов, считающих компанию «самой плохой»): 1. Оранта - 79 2. Украинская пожарная страховая компания - 43 3. ТАС - 31 4. Универсальная - 25 5. Дженерали Гарант - 23 6. АСКА - 22 7. АХА Страхование - 19 8. Княжа - 17 9. ПЗУ Украина - 17 10. Альфа-Гарант - 11 11. Украинский страховой дом - 11 12. Добробут - 10 13. Партнёр - 9 14. Украинский страховой стандарт - 9 15. ИНГО Украина - 8 16. Индиго - 8 17. Провита - 8 18. Ингосстрах - 6 19. Краина - 5 20. Инкомстрах - 3
Можливо. Але опитування проводилось Асоціацією страховиків України серед відвідувачів їхнього сайту. ось, що вони пишуть про опитування: " Для оценки были отобраны страховые компании, которые по итогам анализа жалоб, поступивших в АСУ за 2010 год, допустили самые серьёзные нарушения. В опросе приняли участие 364 человека. Пропорции между голосами были примерно одинаковыми за весь период опроса, что свидетельствует об отсутствии искусственного влияния на его результаты. Кроме того, опросник защищён от повторных голосований. Указанные обстоятельства позволяют считать результаты опроса репрезентативными. "
Щодо опитування. Чим більш популярна компанія, тим більше в неї клієнтів, і відповідно тим більше незадоволених клієнтів. Треба розглядати проценти незадоволених клієнтів від загальної маси, а не в такому порівнянні. Я не знають на укр. страхових фірмах, але про ту ж Оранту чула, про пункт 20 - ні. Отож, може в Оранти 10.000 клієнтів і тільки 79 незадоволених, а в фірми з позиції №20 всього 10 клієнтів і 3 - незадоволені? Пояснення про проведення голосування теж смішне трохи. Воно говорить про те, що кожен учасник голосування мав якісь прикрощі з відповідною фірмою. Але він же не був клієнтом всіх фірм і порівняти не може. Може ж бути так, що у тій самій ситуації, яка в нього була, інші фірми повелись з ним би так само. А якщо голосуючий не мав ні з ким проблем і просто почув колись, що якась фірма погана і відповідно проголосував, то тільки свідчить про те, що не чув про інші фірми.. Короче, не об'єктивно. Піар і тільки. По темі. Недавно банк запропонував страховку від нещасних випадків. Коштує 30 грн/міс на наші гроші. Стягуються гроші автоматично щомісяця з рахунку. Оплата невелика, бо відшкодування невелике. Але мені достатньо. Взяла тому що їжджу на ровері.
щодо опитування Ви маєте рацію! Дякую А щодо страхової компанії не знаю, якій саме довіритись, і взагалі, здається не всі українські страхові компанії надають послугу страхування від нещасного випадку. Також розглядаю медичну страховку. І думаю про страхування дитини.
підтримую! я теж вважаю, що ці цифри абсолютно нерепрезентативні, оскільки не дають відносних значень. 79 незадоволених із 100 чи із 10000 - є ж різниця? краще дивитися на кількість задоволених. але проблема в тому, що задоволені дуже рідко пишуть кудись листи чи приймають участь у таких опитуваннях. тому є ризик натрапити на звичайнісіньку рекламу
Зараз вивчаю різні страхові компанії. В Україні є компанії з українським і західним капіталом. Як ви вважаєте на це варто звертати увагу?
Слушна думка. дякую. І я би все-таки більше довіряла компаніям із західним "корінням", вони і уціліли після кризи, і загалом, думаю, надійніші