Це реконскрукція того язичества, якого в нас не було. Те що реконструювали це брєд, та й те, що було, брєд не менший.
Так і знав що ви це скажете. Вони були євреями, і слово єврей не було образливим в свідомості мешканців інших країн. Але щоб відділити євреїв, які розіпяли Христа і гонили апостолів, від самих Апостолів, Христа і першої церкви з євреїв, було вжито образливе слово жид. Тобто жиди це нащадки тих що кричали "розіпни".
тобто єврей -- це нормальний такий чоловік, а жид -- то якийсь поганий? Ісус був нормальний, а ті, що в Україні живуть -- то жиди! правильно?
Перечитайте мої прости - може здогадаєтесь. Я не маскуюсь і по моїх постах здогадатись легко. Чому вам важко, не розумію.
. Та наче не так. Мені здається, що Ісус взагалі не акцентував на ближніх та дальніх. Він відрізняв людей чия віра істинна та щира від решти. А у випадку чуйного самаритянина мова йде про дружні та ворожі відносини між людьми. У світському, так би мовити, розумінні. Або ж про те, що одна справа вірити в якісь ідеали та знати , що вони вимагають, а інша - дотримуватись їх, може й не знаючи. На відміну від тих, хто знає й начеб-то вірить, але не виконує вимог. . Та хибна віра все ж набагато вірогідніше колись приведе до гріха, ніж віра істинна. Тому дефіцитні засоби добра слід надавати в першу чергу людям істинної віри. Про що Ісус сказав, що нерозумно віддавати псам те, чого не вистачає для людей. . І в мойсеєвих книгах ведеться про щось подібне. Мирне співіснування, так би мовити, з хибною вірою, річ звичайна. Доки воно не призводить до втрат істинної віри. . А те, що для єврея ближній тільки єврей, то не так. Таку ілюзію може створює положення про вибраність єврейського народу вкупі з релігійною та культурною окремішністю. Але ніякого непереборного бар"єру у сенсі близькості між євреями та неєвреями нема. Будь хто може прийняти йудаїзм і стати ближнім в середовищі євреїв. Це лишеньтільки трохи складніше, ніж навернутись до християнства.