Дуже пощастило. Якби вони були хоч трохи голодніші - пронюхавши їжу, могли б миттю покусати (якщо всім не вистачило), добряче повидирали б волосся, здерли б і рюкзака, і одежу порвали б на клапті. То в зоопарку вони смішні... Окуляри у мене свиснули, сонячні... Дуже хороші... Прямо з руки видерли.
Він вірить у те, що прадавні арійці – Це предки індусів та українців. Прокидається рано, пірнає у ванну, А разом із ванною пірнає в нірвану. Не виб’єш його з нормального стану, Ніколи йому не буває погано. Ніхто не дратує, не турбує нічого, Бо є в нього йога, бо йога є в нього... Він п’є багато індійського чаю, Людей розуміє, людей вибачає... Він бачить одразу ж, при першій нагоді, Не те, що зовні, а те, що на споді... Приспів: Хай кеди китайські, хай джинси турецькі, Хай за душею нема ні гроша... Жодному з нас не зробиться кепсько, Бо в кожного з нас індійська душа... Вона все життя чекала на принця – Не на індуса, а на українця. Що ось прилетить він – гарний, сміливий! Під ним білий кінь – гарячий, грайливий... Та щастя мало інакшу прописку, Обранцем її став "Танцюрист Диско". На кожній стіні вдома та на роботі Чекає на неї Мітхун Чакроборті. А їй так хотілося трішечки казки... А їй так хотілося трішечки ласки... "Доню моя, у чому річ – Де ти гуляла цілу ніч?" Вони якось зустрілись на кіносеансі І досі знаходяться в певному трансі. Вони вдвох неначе полинули в небо... Індія, Індія, далека і близька, Ніби й чужа, а така українська! Кажуть, що десь там є пустеля Тар... Так, кажуть, що десь там є пустеля Тар! Так кажуть, що десь там є пустеля Тар? Так, кажуть, що десь там є пустеля Тар!
В этой связи вспомнилось, что Украина не дает индийцам туристические визы под предлогом того, что они – потенциальные иммигранты. Мне кажется, это либо старомодно, либо – намек на взятку. Мир изменился, скоро украинцы будут проситься на работу в Азию http://blogs.pravda.com.ua/authors/ihelzon/4cb9bfe20a3ff/
Взагалі-то індійцям не тільки України відмовляє у візах: в інші країни Європи їм теж дуже складно отримати візи (моєму другові з Пенджабу нещодавно відмовили в сербській візі). З іншого боку, в Києві інколи можна побачити індійців. Знаю випадок, коли одну індійку, що працює в Європі (в Копенгагені), і приїхала в Україні в короткочасну відрядження, годину шмонали в аеропорту. (І візу їй не відразу дали).
Та наша таможня взагалі з приколами:у нас була зустріч випускників. Одна наша однокурсниця їхала з Грузії, везла з собою повну сумку вина грузинського на зустріч. Так казала ,щшо таможня все забрала.мотивуючи тим,що неможна перевозити вино.Саме головне що вони його так і не віддали.
Безпошлінно можна провести в Україну 2 л вина або 1 л міцних алкогольних напоїв. Тут, до речі, прочитала цікаву річ: З приводу "більше Київського" - фігня повна, метро в Делі менше київського, їм толком нікуди не доїдеш, все єдно моторикшами доводиться користуватися. Решта - правда. Метро сучасне, дуже чисте, в порівнянні з усією Індією, можна сказати, стерильне. Безпека - на дуже високому рівні, сумки і тіла перевіряють як в аеропортах.
Красиво ---------- Додано в 02:16 ---------- Попередній допис був написаний в 02:04 ---------- На цьому сайті метро в Делі більше Київського -пряма мова:Delhi Metro (Дели, Индия) 24 декабря 2002 68,2 км 3 линии, 62 станции 200 млн с 6.00 до 23.00 6-22 рупии ($0,22-0,5) в зависимости от длины поездки www.delhimetrorail.com Метро Дели было построено всего за семь лет — работы начались в октябре 1998, открытие состоялось в 2002, а вся первая фаза была завершена в 2005. Кроме того, что проект был реализован с опережением графика на три года, он также уложился в бюджет. Многие СМИ, включая авторитетные бизнес-издания BusinessWeek и Economist, сообщили, что Индия обязана этим "чудом" железнодорожному чиновнику Элаттувалапилу Шридхарану. В Индии он стал человеком года-2007 по версии телеканала CNN-IBN. Кроме того, власти отказались отпустить его на пенсию до завершения второй фазы строительства метро, в рамках которой к 2010 предполагается построить еще около 117 км путей и 76 станций. Линии метро Дели проходят преимущественно на эстакаде (70, около 19% — под землей. Турникеты стоят и на входах, и на выходах. С 2006 метро патрулирует дрессировщик с обезьяной-лангуром, которая должна отпугивать других обезьян. Он был нанят после инцидента, когда обезьяна забралась в вагон метро, напугав пассажиров и вызвав задержки в движении поездов. http://www.kommersant.ru/doc-rss.aspx?DocsID=1007388 Киевский метрополитен (Киев, Украина) 6 ноября 1960 58,7 км 3 линии, 46 станций 642 млн с 6.00 до 24.00 0,5 гривны ($0,1) www.metro.kiev.ua Первый проект строительства метро в Киеве датируется 1884 годом, строительство началось после второй мировой войны в 1949. Своего нынешнего размера метрополитен достиг 23 мая 2008 с открытием станции "Красный хутор". До конца года будут открыты еще три станции. Кроме того, планируется построить две новые линии (Подольско-Выгуровская и Левобережная) и несколько станций на действующих. Киевское метро проходит преимущественно под землей (40 станций из 46). В системе есть две законсервированных станции, которые построены, но не имеют выходов на поверхность. Как и во всех советских метрополитенах, станции киевского метро оформлялись как дворцы для народа. В вагонах установлены телевизоры. Логотип в виде буквы М отличается от московского зеленым цветом. В первые пять лет работы метро в нем действовал уникальный лифт для вагонов, который поднимал их на эстакадную станцию "Днепр".
Так, вони будують такими семимильними кроками, що за той час, поки мене не було в Індії, метро збільшилася в два-три рази. Значить, вже більше.
Знаєте чим індуси відрізняються від китайців?(говорять про індійське чудо і китайське чудо -в економіці) У індусів внутрішня мотивація у китайців зовнішня.Конкретніше-казав племінник(у нього фірма в Китаї) за китайцем потрібен нагляд доки дивишся, як він робить-доти добре робить,відвернувся-він халтурить.В індуса навпаки-внутрішня мотивація.Він вважає,що чим краще він зробить роботу, тим більше шансів в нього працювати, і відповідно жити краще. В Індії немає правил,тобто закон що кожен мусить прийти на роботу в 9.00. Там самі стараються прийти вчасно,а якщо спізнився,то обов"язково він залишиться після роботи щоб виконати те що мав виконати,і навіть більше. На робочому місці умови інколи краще ніж дома. Кондиціонери, дешеві обіди(обід в офісі обходиться майже вдвічі дешевше ніж дома), фрукти і кава на робочому столі як дообіду так і після(так розказує дочка в центральному офісі ТАТА).Хороші спеціалісти дістають, як для Індії дуже велику зарплату.Особливо ті хто має закінчену бізнес школу(бізес-школи в усьму світі ціняться набагато більше ВУЗів).Ті взагалі заробляють прекрасно. Індус вірить,що його начальник дійсно розумніший за нього,тому і є начальником, і там вони дійсно 100% розумніші. І працюють набагато більше і якісніше за своїх підопічних. А живуть по-простому як одні так і інші.Невибагливо.
В этой связи вспомнилось, что Украина не дает индийцам туристические визы под предлогом того, что они – потенциальные иммигранты. Мне кажется, это либо старомодно, либо – намек на взятку. Мир изменился, скоро украинцы будут проситься на работу в Азию. http://blogs.pravda.com.ua/authors/ihelzon/4cb9bfe20a3ff/ Індійська влада на днях прийняла закон,згідно якого індійські фірми мусять платити "імпортним" заробітчанам не менше 25 000 доларів (чи то в рік,чи то в місяць) точно не знаю. Отож індійським роботодавцям тепер невигідно буде брати на роботу іноземців.Інтересно взнати все-таки чи в місяць чи в рік(все-таки думаю в рік,бо вмісяць такої зарплатні навіть в США немає.).
Индiя дуже рiзна. На пiвночi одна , на cходi инша. Е багато мiсць, де проживають первiснi племена (с луками та стрiлами). Мени особисто раем здаеться Керала. Зовсiм не Гоа. в Гоа классно, але засилля нарокoманiв на Пiвночi Гоа якось до раю не пасуе. Вже зараз багато хто iздить на роботу в Индiю, особоливо спецiалисти з iТ.в Багалорi е компанii , де працiвники з усього свiту. Я теж вважаю , що майбутне за Сходом. Тут майже не ввiдчутня криза. Зокрема Индия споживае до 95% власного продукту и дуже багато експортуе.