нє, то просто розпил бабла, як з велодоріжками ---------- Додано в 12:20 ---------- Попередній допис був написаний в 12:07 ---------- Водії АТП-1: Нам не залишили вибору, за непокору погрожують звільненням Водіїв АТП №1 добряче залякали - частина з них відкликала свої підписи під резонансним зверненням, у якому розповідали про зловживання керівництва і тиск на них. Про відмову водіїв від підписів керівництво комунального перевізника заявило вчора, 18 липня, напередодні сесії ЛМР, де депутати оприлюднили висновки комісії, яка перевіряла роботу підприємства та виявила підтвердження фактів порушень. http://zik.ua/ua/news/2013/07/19/420161 ---------- Додано в 12:25 ---------- Попередній допис був написаний в 12:20 ---------- Депутати підтвердили обіг тіньових коштів на АТП-1. А Садовий вбачає політиканство На сесії ЛМР 18 липня голова контрольної депутатської комісії з перевірки діяльності ЛК АТП №1, депутат Валерій Веремчук поінформував, що комісія під час своєї роботи виявила факти, які дають підстави говорити про тіньовий обіг коштів на АТП-1. http://zik.ua/ua/news/2013/07/18/420076 садівник боїться, бо лишут го без додаткового джерела збагачення
А як скінчиться тих 5 років то власники "зупиночних комплексів підвищеного комфорту" aka МАФ який має дозвіл на продаж алкоголюзанесуть швободі ще чемодан бабла. Зразки таких "комфортних зупинок" вже є у місті: до транспорту тільки протиснутися, що їде не видно поки на зупинці не стане (між зупинкою і дорогою куди всі дивляться стоїть МАФ з рекламою у всіх вікнах). А коли їх погоджувалти то депутати навіть про бесплатний ваф-фай говорили. Добре що не на всіх таких МАФах на дверях ще таблички "чекати транспорту в середині нічого не купивши заборонено" Будь-яке АТП а не тільки АТП-1 в сучасних умовах це ну дуууже зручне місце для відмивання бабла: звідки принесли саме стільки готівки в касу ніхто не знає, пддатковій вони не цікаві, бо ПДВ всеодно можуть не платити поки їздять за погодженим містом марифом, роблять "благу справу" тому "консультативні" чи інші такі послуги лєвим фірмам нікого І АТП-1 тут ні чим не відрізняється від інших. Потрібно змінювати систему роботи громадського транспорту яку ні перевізники ні швобода міняти не хоче
Протягом місяця тролейбуси №5 та №24 курсуватимуть по одному маршруту Як поінформували у ЛКП «Львівелектротранс», від завтра, 1 серпня, у Львові тролейбусні маршрути №5 та №24 об’єднають в один маршрут – №25. Про це повідомляє прес-служба Львівської міськради. Тролейбуси курсуватимуть від Автовокзалу по вул.Стрийській – Шота Руставелі – Зеленій – Сихівській і до пр.Червоної Калини та у зворотному напрямку. «Такий маршрут впроваджується в якості експерименту на один місяць, а далі прийматимемо рішення щодо його існування», – зазначили у ЛКП «Львівелектротранс». На маршруті №25 курсуватиме 17 тролейбусів.
На днях нам прийшлося разом з Канадськими гостями скористуватися громадським транспортом, гості були у повному захопленні від побаченого мистецтва як зовні , так і в середині.
А мне лично удобнее ездить на такси, не всегда это делаю, но если срочно куда-то нужно, то быстрее получается на авто все же.
таксі в 1987 году -доступ для простого студента Львова -3км -1 рб! -на зараз 3 гр на 1 км! Хто має, той платить!
Ні, ну підвищення ціни -- на це гріх нарікати. У нас і так чи не найнижчі в усій Україні ціни. І тариф 2 гривні вже понад 3 роки незмінний. При тому що ціни на продукти харчування вже не раз зростали. Але от парадокс: коли ледь не щотижня піднімають ціну на хліб -- ніхто слова не каже. А коли раз на 2-3 роки піднімуть вартість проїзду -- вже всі ґвалт кричать... Щось тут у ментальності людей не так, не здається Вам?
та хліб хоч смачний) а їздити в наших маршрутках так несмачно))) зранку взагалі кайф, сумка в зубах, хтось у тебе на туфлях, збоку чийсь лікоть під ребрами, ззаду хтось вперся невідомо чим, спереду хтось дихає тобі в пупок....виходиш, ніби з сауни, де у тебе були вимушені тісні контакти з незнайомии тобі людьми і за це задоволення ти з посмішкою віддаєш три гривні....хоча можна і пішки)) але треба встати на годинку раніше)
Ну тоді нехай вони нам платять, що ми до НИХ у автобус сідаємо Але ці тарифи теж треба періодично підвищувати (одяг же, точніше тканина, теж не дешевшає) ) Якщо серйозно, то тарифи і якість перевезення -- насправді незалежні одне від одного поняття (платимо-то ми за пальне і запчастини!). А якість перевезення мене теж не влаштовує, як і те, що вони квитків не видають (тобто гроші йдуть комусь у кишеню). І тому я таки справді маршрутками практично не користуюсь. Ходжу пішки! І при 2 грн., і при 3 -- не збираюсь я їм платити за ТАКЕ. Думаю, що саме це, а не протести проти НЕМИНУЧОГО підвищення тарифів, найефективніша форма протесту проти якості перевезення
То добре що вам близько ходити, а тим хто живе за містом з одного кінця міста добратися в інший кінець за годину нереально, щей тим людям які пересідають і на 2 атой 3 маршрутки щоб доїхати до роботи, ой як по кишені вдаряє, замість наприклад 8гр. тепер за такий сервіс треба викинути 12гр. А чомусь за межі міста тарифе наскільки знаю непіднімали, то що вони іншою бензиною заправляються, і ремонт машин нероблять як львівські маршрутки??
1. Мені не близько. Я з Левандівки на Зелену пішки ходжу. І на Підголоски теж ходив, коли там працював. Ну міг інколи трамваєм-тролейбусом під'їхати, якщо він "підкочував"... 2. За межі міста теж скоро піднімуть, будьте певні. Зрозумійте, ВСЕ дорожчає. ВСЕ! І проїзд теж
http://www.mak.lutsk.ua/guest доки в нас так не буде буде безпорядок . А чому в нас так не буде ? Бо Луцьк краще (розумінші люди живуть) ? Ні бо в нас комусь не вигідно ( перевізникам) щоб бачили як вони погано працюють !!! хтось же покриває ! бо в Луцьку вже майже рік працює та система ( онлайн показ де яка маршрутка) !!! зразу буде видно скільки авто на маршруті 1 замість 3-ох наприклад, буде видно коли реально закінчують їздити деякі маршрути в 20:30-21:30. Скільки не виходить на маршрут ! інтервал буде видно ! та кому ж це вигідно ??? правда можна ж пустити у вихідні 1 маршрутку замість 4-х і ніхто нічого не доведе правда ? і закінчити робоичй день в 20:30 - от уж не вірю що сплять наші маршручики по 4 години на добу . А що в 7:30 виїхва на маршрут в 20:40 вже в гаражі . Водії мають працювати по 8 годин \доба не більше ! тобто одну добу на одній маршруці має бути дваводія один з 6 до 14:30 , інший з 14:30 до 22:30 ну чи якось так .
А мені ні? Мені дуже далеко з одного кінця міста в інший тож пішком ніяк не вийде)) Але дивно коли долар та бензин були по майже 30 то всі їздили і тариф не піднімали, що в мінус собі працювали? Не повірю! А коли долар вже знизився та бензин теж, підняли по 4 гр.! А ми далі всі як один мовчимо: стоїть на зупинці по 5 хв. збирає талує людей, мовчимо! Бруд, сморід - мовчимо; Хамство, їзда без дотримання графіку мовчимо! Значіть добре нам, скоро поставлять ціну по 10 гр, бо все росте, будем платити, дальше їхати в рожевих окулярах!! Біда всіх, і кожного з нас насамперед, тому і топчуть по нас як хочуть!
Тариф 3 грн. встановили з 1 травня 2014 р. В травні 2014 року курс долара становив приблизно 12 грн. А сьогодні 20