Якось так, навіть за посиланням вище представник міста каже що маршрутки почали працювати краще оскільки зменшилась кількість скарг, якщо на громадські слухання прийдуть тільки маршрутчики з сім'ями, то ми з вами всі будемо платити більшу сумі за ті самі умови проїзду. Всі підвищення рівня якості перевезень абсолютно не були пов'язані зі зміною вартості квитка! Як і минулого разу Свобода і решта депутатів-перевізників буде розказувати що якість підвищиться тільки після підвищення ціни, але що їм заважає почати мити автобуси чи познімати фіранки вже зараз? 26-01-11 http://zaxid.net/home/showSingleNew...rutkah_ndazh_quotsvobodaquot&objectId=1121495 Група у Фейсбуці: http://www.facebook.com/events/389106441200633/
При чём тут качество обслуживания? Экономические расчёты перевозчика вам не интересны? У нас маршрутки с апреля 35 рублей - это между 1 долларом и 1 евро. И бензин - 1 доллар. У вас сколько бензин стоит? И вы хотите и требуете ездить за 2 гривны=8 рублей=25 центов?
Бензин дороже, зарплата водителя меньше. То на то и выходит. Билет в маршрутке не может быть меньше 5 гривен.
По перше у Львові маршрутка це, нажаль, основний вид транспорту для дуже багатьох. Скільки у вас коштує проїздний на весь транспорт крім маршруток і яка середня арплата по місту? В Мінську вартість проїзду в маршрутці по місту теж, здається 7 грн, але це комфортний, швидкий, не перероблений Спрінтер чи щось схоже, з перевезенням тільки сидячих і касовим апаратом в середині, що не стоїть по 5 хвилин на зупинках. Натомість вартість місячного квитка на всі види (автобус, тролейбус, трамвай, метро, без маршруток) на наші гроші десь 150грн. Без метро - 135грн. Хоча вартість одноразового квитка купленого у водія там 2,5грн. І суть якраз у тому що економічних обгрунтувань нормальних - немає. Представники перевізників завжди посилаються на методику кабміну, але та методика пише, що для визначення тарифу потрібно поділити затрати на кількість перевезених пасажирів. А ще є пункт про те, що пасажир має оплачувати тільки свій проїзд, тому те, що перевозять пільговиків це не аргумент, щоб я - не пільговик, платив більше, або нехай не перевозять, або вимагають компенсації у міста/держави/Папи Римського. Згідно розрахунків які перевізники оприлюднювали, виявилося що в час пік кожна маршрутка перевозить не більше 40 пасажирів за рейс (мінімальна пасажиромісткість наших маршруток офіційно - 35 ос.), про те, що від кінцевої до кінцевої їдуть м'яко кажучи не всі і що в час пік їде навіть з кінцевої далеко не 40 пасажирів вони скромно мовчать. Ще один аргумент - це те, що в Європі одноразовий киток дійсно дорогий, але за наявності абонемента на місяць/рік, проїзд у нормальному транспорті виявляється не дорожчий ніж у нас, а якщо ще й зарплати порівняти...
Общественный транспорт - 25 рублей Маршрутка - от 30 рублей. Транспортные смарт-карты без лимита поездок: Смарт-карта на 1 сутки 200 Смарт-карта на 30 дней 2200 Смарт-карта на 90 дней 5200 Смарт-карта на 365 дней 17000 http://www.mosgortrans.ru/?id=516 «За 8 месяцев этого года (2012 год, П.) средняя московская зарплата составила 46 тысяч рублей, к концу года достигнет 52 тысяч рублей, а в следующем году приблизится к 60 тысячам» http://www.gazeta.ru/business/news/2012/10/04/n_2556629.shtml
Отже середня ЗП 12 000грн. (4 рублі за гривню), в нас 3 000грн., тобто в 4 рази менше: Тоді виходить маршрутка - 30/4/4 = 1,875грн. Трамвай, тролейбус - 1,56грн. проїздний на добу - 12,5грн. (але це із врахуванням метро і абсолютно інших тривалостей і відстаней поїздок). Проїздний на місяць на все крім маршруток - 137грн. А на місяць якщо брати річний проїздний то виртачаємо всього 17000/16/12міс=88,5грн. Можна згадати, що вартість пального, яка складає десь 25-30% собівартості проїзду, більша на 40% ніж в Москві, але це дасть різницю в 12% від цих цифр. Тобто в принципі вона скоригувалась тим, що дані про средню ЗП за посиланням на 2012й рік, а не 2013. Загальний порядок цифр більш-менш правильний.
И это очень здорово. И даже про трамвай без плевка в Россию, ну, никак. Раз нас так устыдил сам Пан Гринда, то будем догонять львовян уже в этом месяце:
Но Москва не первая в деле перехода на вагоны с низким уровнем пола. В Твери- 2 трамвая ЛМ-99АЭН с низкопольной задней площадкой. В Москве- Татра КТ8, собранная из 2-х обычных вагонов, между ними низкопольная вставка. А раньше- там ходил новый трамвай для скоростных линии- КТМ-30. В Петербурге- ЛВС-2005, ЛМ-2008, ЛМ-99АВН. В Волгограде- специально для скоростного трамвая- трехсекционный ЛВС-2009. В Туле- один или уже несколько ЛМ-2008. Новый вагон испытывается с 2011 года. 27 июля в Западное трамвайное депо ЕМУП «ТТУ» для испытаний был доставлен первый в России трамвай с низким уровнем пола по всей длине салона модели 71-409, произведенный ОАО «Уралтрансмаш». Длина трехсекционного трамвайного вагона превышает 21 метр, поэтому для транспортировки с завода в депо его разделили на секции. В ближайшие дни вагон будет собран, начнется его наладка и испытания, в результате которых выявятся все недостатки конструкции, после чего будет принято решение о возможности серийного производства таких трамваев. Напомним, что эта уникальная разработка завода «Уралтрансмаш» впервые была представлена в октябре 2011 года. За прошедшие месяцы вагон был доработан. Новинка имеет повышенную вместимость — 210 человек. Отсутствие ступенек делает трамвай 71-409 доступным для маломобильных групп пассажиров, а также ускоряет процесс посадки и высадки. Высота пола составляет всего 350 мм от уровня головки рельса. Тележки установлены под крайними секциями вагона. Средняя секция — подвесная. Секции соединены между собой «гармошками» — узлами сочленения. Движение трамвая обеспечивают 8 тяговых двигателей общей мощностью 240 кВт с индивидуальным приводом на каждое колесо. Именно такая конструкция ходовой части позволила обеспечить низкий уровень пола по всей длине салона.
Але абсолюлтна більшість цих вагонів така ж низькопідлогоова як і київські Швидкісні маршрути. Вже не кажучи про те, що в Москві турнікети всеодно в високопідлоговій частіни вагону розміщені. Вагонів де хоча б 50% підлоги без сходинок в СНД дуже мало, це єдиний дослідний 71-409 (Уралтрансмаш), більше 30 штук білоруських БКМ 843 та ЛВС-2005 (71-152), яких їздить більше 20ти. Але всі вони ширококолійні (тобто Львовом поїдуть до першого стовба/будинка/зустрічного вагона).
Працівники комунального перевізника АТП-1 підтвердили факти зловживань з боку свого керівництва, які ще кілька місяців тому викрила програма журналістських розслідувань «Народний контроль». Водії у своєму листі, адресованому й, зокрема, телеканалу ZIK, розповіли про існування тіньового бюджету на своєму підприємстві. А також наголосили: пальне для автобусів АТП-1 закуповує за завищеними цінами. http://zik.ua/ua/news/2013/07/09/418295
А де ті працівники бачили працююче без чорної бухгалтерії підприємство з автоперевезеннь пасажирів ЩОсь це схожке на заказуху на АТП 1. Хоча й підстави для такого мочіння звичайно є, як і на інших перевізників. Наприклад те ж АТП 14630 яке колись пов'язували з Швободою при щонайменше співмірній якості перевезень не мочать аж так як АТП-1