От сьогодні натрапив на статтю дворічної давності: Ну і де воно обіцяне підвищення якості послуг, культура обслуговування? Таке саме свободівське "пакращення" як і азарівське.А тепер ще хочуть вартість проїзду до трьох гривень підняти. Одним словом...здіти - не ящики носити. Головне що дірвалися до корита, а там хоч трава не рости.
Був якийсь ефір, сиділи представники перевізників, їм якраз процитували те що ви запостили, вони відповіли - ну це ж депутати обіцяли, не ми, до депутатів претензії.
а Луцьк тим часом "впереди планеты всей". Рух маршруток можна відслідковувати онлайн в реальному часі http://www.mak.lutsk.ua/guest
А я останнім часом полюбив маршрутки (не львівські, наші місцеві). Тож дуже дуже вигідна штука, даєш 3 гривні сідаєш собі на заднє сидіння і спокійно на розслабоні їдеш з Сокаля в Червоноград....Не товчеш машину по ямах, не палиш бензину в 2 рази більше ніж потрібно, не матюкаєшся, не злостишся на той срач на дорогах....
а як вам новини про контролерів в маршрутках? http://news.lvivport.com/zhyttja/41...-lvova-pracyuvatimut-z-800-do-1700-ugoda.html
Зійде сніг - точно ходитиму на роботу пішки. От мені цікаво - водій же сам квитки не видає, то як бути? Самому вимагати? Вони ж на тебе, як на божевільну дивляться. Сьогодні зранку їхала - ніяких квитків біля водія не бачила.
Вже не так давно у Львові вводили квитки на маршрутки. На свої очі колись бачив, як якась жінка вимагала квиток, то водій з ненавистю відірвав півметровий шматок стрічки з квитками і жбурнув їй.
То нам тільки так здається, що маршрутки переповнені, так би мовити "оптичний обман". В офіційних документах перевізників, якими вони аргументували необхідність збільшення тарифу до 3 грн. вказано, що на окремих рейсах один автобус за робочий день збирає 300 грн. виручки. Я правда такої маршрутки не бачив, певно треба собі купити сильніші окуляри.
Не перечитував всієї теми, але можу сказати, що міськрада напевно не з того почала. Спочатку потрібно було навести лад з електротранспортом. Його потрібно зробити привабливим для населення, в першу чергу НЕ пільговиків(пенсіонерів), бо вони не приносять грошей. Ввести чітку похвилинну схему руху і заставити водіїв її дотримуватись, поступово оновити парк, а не вкладати гроші в ремонт старих(це ж потрібно утримувати збільшену к-сть ремонтників). Тобто зробити всі дії, щоб створити конкуренцію маршруткам! А вже після того "змушувати" їх до нових схем, GPS, електронних квитків і т.д., але якщо вони відчують реальну конкуренцію з боку міського електротранспорту, то самі швиденько будуть вводити зміни та покращення.
Особисто я завжди надаю перевагу трамваю. Електротранспорт однозначно слід розвивати, продовжувати лінії у всі кінці міста, максимально де це можливо відокремлювати колії і смуги руху для тролейбусів від автомобільних шляхів. Це дозволить дотримуватися чіткого графіку. Маршрутки треба забути як страшний сон. Там, де не можливо налагодити рух трамваїв, пускаємо тролейбус. Де не можна тролейбус, там великі міські автобуси. sent from my Galaxy SIII
Підтримую. Хоча з такими темпами, як продовжують трамвай четвірку на Сихів (ми поселилися на Новому Львові в 92 році, так вже тоді щось пробували копати в тому напрямку, перед Євро вбухали 5 мільйонів в 50 метрів колії і далі глухо, як в танку), то про розвиток міського електротранспорту нема що говорити. Ще й вбили тролейбусний маршрут №1. Вони швидше руйнувати можуть, ніж розвивати.
а ще замість розбудовувати місто в ширину, вони забудовують його всередину, кожен найменший клаптик землі в центрі чи поблизу центру мусить бути забудований. Тільки знайдуть скверик якийсь, зразу там мусить бути багатоповерхівка. А де паркувати авта, які в той будинок приїжджають, ніхто не думає. В місті й так періодично транспортний колапс, а вони роблять тим ще гірше
Золоті слова. Лишили б той центр нарешті в спокої, а все будівництво винесли кудись подалі. Навіщо псувати історичне обличчя міста? З паркуваннями в нас взагалі біда. Не пам"ятаю чи розказувала, як ледь не поламала собі в лютому ноги, коли змушена була скакати по кучугурах на вул. Листопадового чину, бо тротуар там повністю заставлений автами тих, хто приїжджає в університет, залізничну лікарню чи в Управління залізниці. Від відсутності паркувальних місць шкода і автомобілістам, і пішоходам.
Навпаки, ччим більше місто буде в ширину, тим більше йому потібно транспорту Гарний приклад - Лас Вегас, з населенням як у Львова і площею більше Москви. Корки там теж явно не львівські. Щодо паркування ж, то з центру в більшість напрямків можна доїхати громадським транспортом а на ніч транспорт лишити не така вже і проблема. Щодо офісів в центрі, то тут дійсно треба розвивати громадський транспорт і зменшувати кількість транспорту (особливо - запаркованого) в центрі в час пік. Прикладів безліч: паркуються біля Віденської авто, якими на день користуються нехай 50 осіб, натомість незручності це становить десятку тисяч осіб, які їдуть через Свободи в інші напрямки. Запаркована смуга на Крушельницької обслуговує ті ж 50-70 осіб на день а незручності створює окрім тисяч автомоболістів ще й пасажирам десятка маршрутів (якщо приймаємо пасажиропотік 500 (на всьому маршруті, а не в одній точці) на годину то 500 пасажирів*8 маршрутів*10 годин = 40 000 паасажирів) Тобто 50 000 осіб терплять незручності через 50 осіб, які хочуть запаркуватися біля дому/роботи. Дуже шкода що ті, хто кричить про необхідність дотримання демократії в тому щоб їм дозволили паркуватися на Ринку не згадує про такі речі.
Звичайно, наші маршрутки ще та жесть. Але те, що я щойно переглянула, шокувало неймовірно Жахи пасажироперевезень у місті Луганськ Дикі люди, чесне слово..
Так, чула у них там якісь перевірки зараз, й тому, вони наче запроваджують квитки на марштурки. Але, от питання, чи у запхану людьми маршрутку зайде контролер для перевірки???
Так, порожні зникнуть і стануть повними, як це є у світі, бо зараз платних пасажирів відлякують кілька факторів: швидкість (вона зросте як тиільки з'явиться зацікавленість у платних пасажирах а не пільговиках за яких можна отримати гроші від держави), та власне кількість пільговиків які займають місце у час пік і тиснуть на нерви у інший час (поясніть мені, чому я заплативши повну ціну послуги маю поступатися комфортом заради того хто не заплатив нічого? Про вік не кажіть, зараз довге життя це не заслуга людини а її неробства і медицини, хоча бувають і винятки).