То біда бо маршрутки передбачають зупинятися на вимогу 20 метрові гармошки будуть зупинятися перед кожним пасажиром весело і взагалі замість ЛАЗів будуть робити вже спільно з Рено якісь чергові бидловози хоча ще невідомо що краще - ЛАЗи з китайських комплектуючих чи французькі бидловози і те і те погано Лвіф опен ту ворлд
і яка зразу на всіх форумах з тої новини паніка піднялася... Той-же 11й маршрут і так їздить в режимі маршрутного таксі, єдина різниця із №№ 1, 3, 5 це ціна 2 грн. Доречі, невже ніхто не знає, що ще близько року тому міська рада прийняла, м'яко кажучи, спірне рішення обмежити перелік місць для зупинки маршруток суто зупинками громадського транспорту, хоча в Законі зовсім інше: А комунальний транспорт ясно що буде підпорядковуватись рішенням міськради в першу чергу. В новині ж написано, що єдина причина зміни режиму роботи, це те що підвищити ціну на порїзд у всіх автобусах міста складніше ніж перевести кілька маршрутів на оплату в 2грн. через зміну назви на "маршрутне таксі". А щодо бидловозів то наразі передбачається збірка автомобілів швидкої допомоги, а не маршруток. з ЛАЗівськими темпами і державним "фінансуванням" того на кілька років роботи заводу вистачить.
та да вже прочитав) добре що купують б/ушні МАНи бо років за 3-6 ЛАЗи будуть просто вбитими а МАНи такими і лишаться вже зараз 1-2 річні ЛАЗи потрохи розсипаються фарба тріскає всередині салон ломається потроху
Перепрошую, ви у тих МАНах їздили хоч, чи тільки ззовні бачили? Так, ззовні вони виглядають непагано, але в середині на рівні 5-6 річних маршруток (кустарно приварені елементи, щось десь деренчить, салон помальований, подряпаний і т. д.), вже не кажучі про 20літню Каросу, що їздила на 28 маршруті. Звичайно вони кращі ніж мерси переобладнані з вантажних, а за місткістю кращі ніж маршрутки, тож як тимчасова заміна вони нормальні, але всеж хотілось би кращого
ой не МАНи)) хоча 15 річні МАНи набагато кращі 4-5 річних Богданів/Еталонів а в плані безпеки взагалі немає що порівнювати але новий ЛАЗ > MAN однозначно мав на увазі Сетра отаке бушне треба було на всі гроші накупити і мерси мани треба було років сім назад купувати замість жовтих бусів а п"яти-десятирічні сетри-мерси ліпші за ЛАЗи
Мабуть тому, що соціальні маршрутки (1, 3, 5) в суботу-неділю (а тепер ще й і в будні з 1 червня) працюють в режимі "маршрутне таксі"
Всі ці соціальні маршрути були піаром перед виборами. На другий раз знов щось придумають. Хоча є плюс: менше людей буде напихатись у великі автобуси.
від завтра у зв'язку з ремонтами повністтю закривається 2йтрамвайний маршрут, а сімка їздитиме з Шевченка на Замарстинівську
ЛАЗи китайської комплектації, складені у Львові а вищезгадані зроблені в Європі з німецьких комплектуючих
"китайської комплектації", а саме з зробленими в Китаї за німецькою ліцензією двигунами - тільки дводверні, всі інші в різних комплектаціях, але з європейських комплектуючих.
я в них ще ні разу не їздив=) але по відгукам там нічого доброго тільки Богдани відрізняються якістю в ЛАЗах і дводверних і гармошках проблеми і зі звукоізоляцією, кріпленнями всередині салону і стандарти безпеки набагато нижчі чим в європейських бусів
"...не їздив, але засуджую...", то проїдьтеся і порівняйте, крім звуку двигуна нічим особливо не відрізняються Може ви і в БВ автобусах, що на 11 маршруті теж не їздили а думку сформували на основі дописів на різних форумах? ---------- Додано в 16:56 ---------- Попередній допис був написаний в 16:55 ---------- Без китайців вже ніде неможна обійтися
О бачу на Науковій рух,монтують дроти на автовокзал,продовжують 2 тролєйбус, аж си фотокора запросили
Просто в ті часи, коли ремонтувалась частина маршруту 6, більшість бидлвозиків, з напрямку шановного попереднього дописувача і не тільки, мали кінцеві у Львові де завгодно, але тільки не на АС 2. Відповідно й вкладати гроші в ремонт ділянки по Липинського було недоцільно
І тут, як завжди, народ, який їздить в "общественном" транспорті, не видатні особистості, нехай пішки ходять