Вірно кажете. У всіх великих розвинених містах світу - чи це Європа, чи Америка - громадський транспорт фінансується за рахунок міської влади і всюди він є збитковим. А не маршрутки, які ходять як заманеться і по тих маршрутах, де вигідно. Звісно, розумію, якби зараз зі Львова одним махом прибрати всі маршрутки, то наступив би справжній транспортний колапс, ніхто б нікуди не доїхав на одному громадському. Але чому у європейських столицях транспорт нормально їздить і люди навіть не знають, що таке маршрутка?
Транспортний закон Паркінсона. Чим більша швидкість транспорту, тим більше потрібно часу, щоб дістатися до центру міста. У XVIII ст. звичайній людині було потрібно 10 хв., щоб дійти до центру міста пішки, тому що площа середнього міста складала 2000x2000 ярдів. Сьогодні, щоб дістатися транспортними засобами до центру міста, потрібно від 50 до 60 хв.
То може поширити межі центру міста ---------- Додано в 19:45 ---------- Попередній допис був написаний в 19:41 ---------- Додам. На кінцевих зупинках метро в нормальних країнах - великі паркінги. В нас хтось таке бачив? То-то...
А що в тому такого особливого? - Складаєш графік, - переобладнуєш 3-4 трамваї (зварити якісь броньовані двері). - вибрати водіїв-бажаючих (думаю, такі знайдуться без проблем, при умові оплати "нічних") То ж є НАБАГАТО простіше ніж, скажемо, відремонтувати дорогу чи збудувати будинок! Інша справа, що не хоче ніхто
Ви говорите про приміську зону, а в місті теж ще ті проблеми. От я, живу на Сихові в районі Шувару (ніби самий транспортнорозвинений, після центру, район), працюю - по вул. Шевченка в р-ні між церкв.Андрія та Янівським кладовищем, ні одна маршрутка від дому до роботи не їздить. Добираюся я кожного ранку до приміського маршруткою. яка їде 50хв - і це без пробок, і в яку силою поштовху та криками, що запізнююсь тре ще влізти, а звідти ще 15-20хв. пішочком (от якби ще й погода сприяла тій прогулянці). Тут самий більший спальний район не можуть забезпечити, що вже говорити про Винники
Ну сам тролейбус то ше не корок ---------- Додано в 12:17 ---------- Попередній допис був написаний в 12:11 ---------- Як піде 24 від барбари маршрутчики ше більше почнуть стогнати і певно таки випросять 2.50
що сам тролейбус МЕГА корок, черепахи швидше бігають ніж тролейбуси їздять, А як світло пропаде що часто буває, і то велике і неповоротке так і буде стояти і створювати великі незручності... На Санті і так розвернутись нема де між тими базарами, ще туди пару тролейбусів втиснути, ще пару автобусів-"гармошка" то буде суцільний корок з металобрухту..
То може давайте будемо видавати кожному львів'янину по "єшаку" і корків не буде)) чи по іржавій копійці? а по-суті майже одразу зменшиться кількість маршруток на тій кінцевій і в місті загалом, крім того на жодній тролейбусній кінцевій не бачив корків через те що "стоїть і незручності створює". Можливо тому що вони їздять за графіком а не стоять на кінцевих чекаючи поки на напакується повний салон Наступна на черзі Наукова де вже кілька тижднів тривають роботи з продовження 2йки до Стрийської. Можливо для вас це буде новиною, але є люди яким зручніше користуватися трамваями-тролейбусами, а не висіти в таких аж маневрених і не створюючих корків маршрутках(ага, особливо на Проспекті Свободи видно, і тролейбусів там вже років 30 немає)
До речі, на рахунок тролейбусу 24 до Санти, там же і без того всі кінцеві, краще б провели до Шувару верхнього, на якому зранку дуже важко сісти Хоча знаючи нашу владу, то так в планах і залишиться, або проведуть тих дротів метрів 10 і заморозять як трамвай на сихів :girl_in_dreams:
от сьогодні перший день "включили" тролейбус до барбари... і як вони дуже люблять, злетіли роги у дуже "підходячому" місці... хм, або я вже дуже давно на тролейбусах не катався, але ніколи його не бачив, то якась напевно секретна інформація... логічно, але й там нема де його розвернути. Там завжди маршрутки поперек дороги стають стадом, зразу за світлофором, хоча для них там спеціальну кишеню зробили, але їм впадло туда заїзджати, лінь рульом крутити.
поворот то є, але як там злетять роги тролейбуса... то за пробками і в центр їздити не прийдеться, справа маршрутки раком повставали, зліва тролейбус розкарячився... хіба у Федоровича вертольот позичити...
Громадський транспорт є дуже болючою темою для Львова. Дехто тут каже, що ЛАЗи-гармошки є занадто громіздкими для Львова я абсолютно не згоден з цим - подивіться веб-камери Відня - там теж є дуже вузькі вулиці, проте там ці автобуси успішно їздять, також там набагато більші трамваї за наші. Нам просто "вішають лапшу" куратори львівських маршруток. Вот я живу в районі Майорівка тут море маршруток, але і море студентів, котрі рано їдуть на навчання. До трамваю №2 йти 1,5 кілометра пенсіонерам це не під силу. Якби міська влада відновила маршрут №7 проблему було б вирішено. Один ЛАЗ замінює до 4 маршруток, проте це комусь з посадовців невигідна справа - іншого пояснення просто нема
Зранку, перед першим ЛАЗом треба пустити БАТ-М. Щоби паркувальників згорнути на бік Армейским языком название машины звучит так (для любителей крылатых фраз ) - Большой, А Толку Мало (Большой Артилерийский Тягач - Модернезированый)
Надибав на іншому форумі... http://www.youtube.com/watch?v=_8Ykzpx2ziI Водій маршрутки - молодець! Шкода, що в нас не всі такі....
читала сьодні на зіку, що від 1 червня соціальний транспорт не буде їздити за 1 гривню, тепер доведеться в ньому платити як і в звичайних маршрутках - 2 грн оО