Чоловік працює водієм уже 8 років. Постійні відрядження, іноді по 24 години за кермом, відповідно і харчується погано і т.д. От і заробив на свою дупу, як то кажуть. Йти до лікаря відмовляється, надто гордий. Але наразі зовсім прикрутило, дуже болить і постійний дискомфорт. Підкажіть, будь ласка, як ви з цим боролися і чи є шанси покращити стан без лікаря? Дякую.
Не завжди правда. А може і не спам... Підскажу. Одного разу мала таку ж проблему. І поборола її без лікарів і без лікарств зовсім. Рецепт прочитала в "Бабушці". Писала жінка з Ізраїлю. Сама лікар-стоматолог. А їй підсказала її пацієнтка. Лікування просте, як двері: брати палочки льоду ( морозилки такі зараз роблять автоматично у вигляді дуги , або самому робити такі) і вставляти в задній прохід. Спочатку тільки трошки вставити, десь на четверть. Буде так боліти, що до стелі можна підскакувати. Але треба терпіти. Лід буде топитися, то треба брати нову палочку. А потім наступну можна пропихати до половини , а тоді і всю. Нічого не простудиться, не бійтеся. Мені вистачило таких 5 палочок. І шишка зникла, і болі, і більше не верталося. Якщо запущений, то може більше часу візьме. Спробуйте - не пошкодуєте!
Оля, не подумайте неправильно, але описаний вами спосіб виглядає жахливо, хіба нема іншого більш практичного і не такого дивного способу??
40 кісточок кизилу проковтнути .Цей спосіб не жахливий? Мамин брат дуже потерпав від цієї хвороби. Всі народні методи тільки ускладнили проблему. Прооперували і він надовго забув про геморой.
Моя мама брала свічки з обліпихи і використовувала 10 шт,1 шт.на ніч і все пройшло.Але головне це діло не запускати,спробуйте так,а дальше дивіться.Якщо результату не буде,то бігом до лікаря)