Як далеко зайшли... Колись Поплавський говорив, що є хабар, а є презент. Особисто я чайові і хабар нічим не привязую, якщо хабар може бути для поблажливості, у чомусь поступитися, зробити якусь послугу... як під цю категорію вписується якийсь бармен?
Бармен чи офіціант не можуть бути суб"єктом злочину з назвою "Хабарництво". "Суб"єкт" - це юридичне поняття. Також є поняття : - об"єкт - об"єктивна сторона - суб"єктивна сторона.
То "совковоє наслєдіє". Бо як платня офіціанту за обслуговування може вважатися хабарем, якщо суть взаємовідносин клієнт-офіціант саме в тому і полягає, що офіціант обслуговує - клієнт йому за це платить. Хто хоче зекономити на офіціанті - той іде у "столовку", сам собі підносить і сам за собою прибирає. А хто хоче чванитися у закладах із обслуговуванням, але не платити за це - той нудний жмот.
Може офіціант найчастіше отримує чайові, але чому ви зациклились на одних, це далеко не єдина сфера, працівники якої можуть отримувати додаткову оплату.
Я залишаю чайові тільки тоді, коли персонал дуже старається догодити клієнту, на жаль це не буває не так часто
Тут ще можна додати: "відмінно" - бо швидко, чи є ще зауваження, як працюють у поєднанні з офіціантом повар і бармен. Колись у роботі крупє - найчастіше, причина чайових - виграш клієнта, але, бували випадки, коли клієнт не стільки виграв, було культурне обслуговування, відсутність давки на клієнта продовжувати гру, робити більші ставки, навіть коли не дуже щастить, фішку на чай можливо було отримати, але і тут залежно від клієнта.