Церква залишку (Церква Адвентистів Сьомого дня).

Тема у розділі 'Релігії народів світу', створена користувачем Тиверець, 5 кві 2008.

  1. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Різні місцеписання і все в одну кашу. Кажу прочитайте «…из месяца в месяц, и из субботы в субботу будет приходить всякая плоть пред лице Мое на поклонение, говорит Господь» (Исаия 66:23). і попередінй 22 вірш. Переконались про суботу? Про їжу пізніше напишу.
     
  2. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    А ви уважно читаєте лише свої дописи? Я вже відповідала про вказівку "синам Ізраїля" "з дня у день", "з місяця в місяць", "з року в рік", з тижня (суботи) на тиждень.... Я боюся за вас, чи дармо я все те наводила?:)
    Ви би краще задумались над тим, чому ап.Павло змішав "в одну кашу" суботу з їжею, старозавітніми святами і новомісяччями.( Кол. 2:16) :)
     
    Останнє редагування: 14 чер 2009
  3. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    А ви не дочка Ізраїля? Ви не по тому ж обітуванню, що і Авраам? А знаєте, хто такий Ізраїль? Це церква Божа. Навіть читати не хочу ту вашу писанину. Нічого не зрозуміло. От як наприклад 10 заповідей чітко виділяються, а ви про щось таке пишите. Біблію мабуть не читали.
     
  4. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Духовний Ізраїль утворився після смерті Ісуса.(Читайте посл. до галатів).
    А Старий Завіт заключався з тілесним Ізраїлем (читайте послання до євреїв). Ще раз вдумайтесь у наведені слова ап.Павла, і в те, чому він "в одну кашу" змішав суботу з їжею і старозавітніми святами, і чому боявся за таких, які того хотіли дотримуватись. ;)
    Та де ж мені Біблію читати... Навіть не знаю, як вона виглядає... :) Я у вас хочу спитати,- яким чином вони у Писанні (а не в скрижалях) виділяються , чим відрізняються від інших заборон і заповідей у плані обов'язковості виконання, і кого стосувались (Я Господь, Бог твій, що вивів тебе з єгипетського краю з дому рабства..Хай не буде тобі інших богів передо Мною!....) Вих.20: 2-26. «І будеш пам'ятати, що був ти рабом в єгипетському краї, і вивів тебе Господь, Бог твій, звідти сильною рукою та витягненим раменом, тому наказав тобі Господь, Бог твій, святкувати суботній день.» (Повт. Закону (5М). 5:15)
     
    Останнє редагування: 14 чер 2009
  5. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Нема сили все те вам пояснювати. Погано почуваюсь. 10 заповідей дані
    усім людям і написані вони на скрижалях і вони не мають ніякого відношення до різних там жертв і свят. Ап. Павло пише, що все це і субота тінь майбутнього, тобто те, що буде в майбутньому. А ви якось це розумієте по іншому, не знаю як. Я знаю, що Бог мене привів в істинну церкву і Бог робить в моєму житті чудеса. Тому я щасливий! До побачення.:)
     
  6. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    ап. Павло, пишучи про символіку цього як "тінь майбутнього" , писав "Нехай не судить ніхто за суботи, чи свята, чи їжу..." і боявся за тих, хто намагався всього того (суботи, новомісяччя...) дотримуватись і вважати на дні чи місяці..., кажучи, (іншими словами) що якщо вони не розуміють правильно символіки "тінь майбутнього", то дармо він їм то пояснював. До побачення. Нехай вам щастить.;)
     
    Останнє редагування: 14 чер 2009
  7. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Тож бо й воно, не судіть мене за суботу. Щасливо, Даяночко.:)
     
  8. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Тож бо воно, що боявся Павло за тих, хто "пильно вважає на дні", і що "надармо працював коло них". А ви, Брацлаве, можете і свинину не їсти, всупереч поясненням Павла (Їжте все, що на базарах мясних продається), і зайчатину-крілятину не їсти, і не лише суботу дотримуватимся в честь того, що вас Господь вивів з єгипетського краю (Повт. Закону (5М). 5:15) , але й згідно із "суботньою" вказівкою і сьомого року дотримуватися (Левит 25:3,4 Вих.23:10,11). Хіба вам хтось боронить? :) Щасливо і вам.:)
     
  9. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Не правда про базари, нема там слова м"ясні. Не правда про суботу.
    За шесть дней сотворил Бог небо и землю, а в седьмой день почил от всех дел Своих, которые сделал. «И благословил Бог седьмой день, и освятил его, ибо в оный почил от всех дел Своих, которые Бог творил и созидал» (Бытие 2:2—3). Этим Бог узаконил ритм жизни для человека. Об этом мы читаем в четвертой заповеди Закона Божьего: «Помни день субботний, чтобы святить его. Шесть дней работай, и делай всякие дела твои; а день седьмой — Суббота Господу Богу твоему; не делай в оный никакого дела ни ты, ни сын твой, ни дочь твоя, ни раб твой, ни рабыня твоя, ни скот твой, ни пришелец, который в жилищах твоих. Ибо в шесть дней создал Господь небо и землю, море и все, что в них; а в день седьмой почил. Посему благословил Господь день субботний и освятил его» (Исход 20:8—11).
    А про те, що вивів з Єгипетського краю, то це 1 заповідь, може ви і її відкинете? І як на рахунок 2 заповіді. Вона у вас є? Бо в католиків нема. "Не делай себе кумира и никакого изображения того, что на небе вверху, и что на земле внизу, и что в воде ниже земли; не поклоняйся им и не служи им, ибо Я Господь, Бог твой, Бог ревнитель, наказывающий детей за вину отцов до третьего и четвертого рода, ненавидящих Меня, и творящий милость до тысячи родов любящим Меня и соблюдающим заповеди Мои".

    Мы читаем о том, что Христос, апостолы, ученики апостолов, раннехристианские церкви соблюдали как день покоя исключительно субботу, отдавая дань поклонения в этот день Богу как Творцу вселенной. Мы читаем в Евангелии от Луки волнующие строки о том, как в пятницу, после распятия Спасителя, Его ученики и последователи «Возвратившись же приготовили благовония и масти; и в субботу остались в покое по заповеди» (Лк. 23:56).
     
  10. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    І от для чого ви у вашій темі про АСД згадуєте "незлим, тихим словом" католиків? Знаєте, я давно переконалась, що з істинними християнами завжди можна знайти спільну мову, чи то православні, чи католики, чи протестанти.
    А от в "озабочених" від Божої іскри-пожежа в голові.
     
  11. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Де Бібіля каже про те, що Ісус - це прообраз суботи? Це все ваші вигадки. Чому ж тоді апостоли й надалі святкували суботу після воскресіння Христа?
     
    Останнє редагування: 15 чер 2009
  12. Levko

    Levko Well-Known Member

    У мене питання до Вас, Брацлаве : коли, конкретно, закінчується Старий Завіт і з якого моменту починається Новий?
     
  13. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    В Біблії Старий і Новий завіти чітко розділені. Новий починається з описання зачяття Христа. Старий закінчується на книзі пророка Малахії.:)

    Адреси общин АСД в населених пунктах України і не тільки:
    http://www.biblestudy.ru/adr/index.shtml
     
    Останнє редагування модератором: 16 чер 2009
  14. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Терміни старий і новий завіт не зовсім вірні. Ісус та апостоли називали книги які зараз входять В старий завіт Писаннями. Термін старий завіт стосується лише Мойсеєвого закону
     
  15. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Страий Завіт складається також із книг і стосується не лише Закону. Там є багато пророцтв та опис життя людей.
     
  16. Levko

    Levko Well-Known Member

    :)))Я не мав на увазі Біблію - думаю, усі знають де закінчуються книги Старого і починаються книги Нового Завіту.

    Думаю, Ви не будете заперечувати, що дія Старого Завіту Бога з людиною - починається тоді, коли Бог дав Мойсею 10 заповідей, тобто Закон і закінчується тим моментом, коли Ісус Христос воскрес і мертвих, після чого уже починається дія Нового Заповіту:
    "...Оця чаша Новий Заповіт у Моїй крові, що за вас проливається."Лук.22:20

    До чого я веду?
    Ви навели дуже гарну цитату як апостоли після смерті Ісуса "остались в субботу в покое по заповеди", тобто почитали суботу:
    Але ж Новий Завіт на той момент ще був не настав, не була ще до кінця здійснена жертва відкуплення, Ісус Христос ще не воскрес, а тільки помер... Апостоли ще були під Законом, тому і "остались в субботу в покое по заповеди". Після того більше ніде не пише про шанування апостолами суботнього дня...
     
  17. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Пише в Діях Апостолів. Читайте Біблію.
     
  18. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Субота, в дійсності звучить як “шабат”, і означає спокій.
    Єврейська календарна субота і субота Господня – поняття далеко не тотожні. Як сказав Господь: “Субота постала для чоловіка, а не чоловік для суботи, а тому то Син Людський Господь і суботі” (Мк. 2.27–28)"
    Заповідь не мінялась.Для християн природніше і закономірніше мати день спокою в неділю. Саме Воскресний день був днем Спомину Христа по-особливому, був днем Літургійним, Євхаристійним, Днем Церкви. Саме Воскресний день був присвячений Богу більше, ніж календарний суботній, тому саме він став пізніше Днем Господнім.
    Власне, так і сталось, християни разом з проведенням зібрань в неділю стали утримуватись і від роботи в цей день, а починали роботу з понеділка. І природньо неділя поступово стала для них сьомим днем спокою, а календарна субота перестала бути днем спокою.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. Брацлавчанин

    Брацлавчанин Well-Known Member

    Ці поняття тотожні. Шабат - це назва одного дня, на українській мові звучить як субота. На справді в неділю відпочивали язичники, як в день бога сонця. Навіть слов"яни (неділя - не делай). Згодом це язичництво проникло в християнську церкву. Католицька церква наголошує, що своєю владою вона змінила Закон, викинула 2 заповідь і розділила 10 на дві, а також змінила 4: перенісши день покою з суботи на неділю. В Бібілї написано, що жодна йота не пройде із Закону, а також: «Итак, мы уничтожаем закон верою? Никак; но закон утверждаем».
     
    Останнє редагування модератором: 16 чер 2009
  20. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Ех…. Прийдеться мені багато повторювати.
    Старий Завіт був заключний з тілесним Ізраїлем (читайте посл. до галатів), а Новий Завіт – з духовним Ізраїлем (читайте посл. до євреїв). Якщо ви – тілесний Ізраїль (юдей) і знаходитеся далі під Старим Завітом, то у мене питань нема. Якщо ви християнин, то маєте знати, що Старий Завіт закінчився смертю і воскресінням Ісуса, а христова церква (духовний Ізраїль) утворилася в день 50-тниці під час зішестя Святого Духу, і кілька днів по смерті Ісуса (у наведеному вами посиланні) люди ще не були під Духом Святим, щоб розуміти «тайни Царства Небесного». Навіть пізніше багато людей, що навертались до християнства, трималися постанов Старого Завіту і суботи в тому числі, і у апостолів була дуже кропітка робота з тим, щоб пояснити різницю між старим і новим Завітами. Недарма ап.Павло після багатьох проповідувань розчаровано говорить: «Ви вважаєте пильно на дні та на місяці, і на пори та роки. Я боюся за вас, чи не дармо я працював коло вас?...» Гал. 9: 4. Ви так і не відповіли на питання: суботники дотримуються заповіді сьомого року, яка напряму пов’язана з суботньою заповіддю? (Левит 25:3,4 Вих.23:10,11)
    Переклад Огієнка: «Їжте ВСЕ, що на ЯТКАХ м'ясних продається, за сумління зовсім не турбуючись» 1Кор. 10:25 «ЯТКА - ж. южн. палатка, торговое место на базаре, под холщовым навесом. («она под яткою торгует».) http://dal.sci-lib.com/word036513.html
    Синодальний переклад: «Все, что продается на ТОРГУ, ешьте без всякого исследования, для спокойствия совести.»
    Переклад Куліша «ВСЕ, що на ТОРГУ продається, їжте, нїчого не сумнячись задля совісти.» «ТОРГ – ринок, базар, торгівля.» http://www.slovnyk.net/?swrd=ТОРГ
    Переклад Хоменка: «Їжте ВСЕ, що на ТОРГОВИЦІ продається, нічого не розпитуючися заради сумління». ТОРГОВИЦЯ . «Місце, де відбувається торгівля; базар.» http://www.slovnyk.net/?swrd=ТОРГОВИЦЯ
    Якщо ви юдей, то можете дотримуватися суботи і утримуватися від свинини і зайчатини-крілятини, а я, як християнка, згідно з поясненнями ап.Павла їстиму ВСЕ, що на базарах продається, бо ні людям, ні Богу від того не гірше,- що ви їсте (яловичину чи свинину), і суботники не повинні закликати співвіруючих чи будь-кого до непотрібних заборон, бо «Один бо вірує, що можна їсти ВСЕ, а немічний споживає ярину. Хто їсть, нехай не погорджує тим, хто не їсть. А хто не їсть, нехай не осуджує того, хто їсть, БОГ БО ПРИЙНЯВ ЙОГО. Один вирізнює день від дня, інший же про кожен день судить однаково. Нехай кожен за власною думкою тримається свого переконання. Хто вважає на день, для Господа вважає, а хто не вважає на день, для Господа не вважає. Хто їсть, для Господа їсть, бо дякує Богові. А хто не їсть, для Господа не їсть, і дякує Богові. … Знаю, і пересвідчений у Господі Ісусі, що нема нічого нечистого в самому собі; тільки коли хто вважає що за нечисте, тому воно нечисте.» (Рим.14: 2-6,14). «Як покличе вас хтось із невіруючих, і ви захочете піти, їжте ВСЕ, що дадуть вам, за сумління зовсім не турбуючись. Коли я стаю спільником їжі з подякою, чому мене зневажають за те, за що дякую я? Тож, коли ви їсте, чи коли ви п'єте, або коли інше що робите, усе на Божу славу робіть! » 1 Кор. 10:27, 30-31. «Тож, хай ніхто вас не судить за їжу, чи за питво, чи за чергове свято, чи за новомісяччя, чи за суботи.» Кол.2:16. А для тих фанатиків, які на тому старому Завіті зациклились, ап. Павло каже: «чого ви, немов ті, хто в світі живе, пристаєте на постанови: не дотикайся, ані їж, ані рухай, бо то все знищиться, як уживати його, за приказами та наукою людською. Воно ж має вид мудрости в самовільній службі й покорі та в знесилюванні тіла, та не має якогось значення, хіба щодо насичення тіла.» Кол. 2:17. «Чому ви вертаєтесь знов до слабих та вбогих стихій, яким хочете знов, як давніше, служити? Ви вважаєте пильно на дні та на місяці, і на пори та роки. Я боюся за вас, чи не дармо я працював коло вас?...» Гал. 9: 4.
    Та що ви, - як я можу відкидати те, що було наказано юдеям? Їм наказано, вони і виконували. ДЛЯ НИХ я це не можу відкидати. Вони дійсно виходили з єгипетського краю. А я і мої предки не виходили. Тому те речення, що є початком десяти заповідей і вказує, що Господь звертався до тих, з ким заключив свій перший (старий) Завіт, який Ісусом був завершений (сповнений) на хресті. (Колосян 2:14, 15). (Ефесян 2:14,15). А субота була (як тимчасовий прообраз майбутнього спочинку) дана юдеям в честь виходу з єгипетського краю (до того часу юдеї її не святкували): (Я Господь, Бог твій, що вивів тебе з єгипетського краю з дому рабства…». Вих.20: 2-26. «І будеш пам'ятати, що був ти рабом в єгипетському краї, і вивів тебе Господь, Бог твій, звідти сильною рукою та витягненим раменом, тому наказав тобі Господь, Бог твій, святкувати суботній день.» (Повт. Закону (5М). 5:15). Тому разом з юдеями можете святкувати їхній вихід з єгипетського краю. А для мене Ісус усі заповіді умістив у НОВІЙ заповіді любові, куди входять всі моральні заповіді Моїсеєвого закону.
    Ви вибачте мені, але у мене вже немає бажання полемізувати на такому рівні, коли ви під одним думаєте інше (як стосовно пояснень ап.Павла, так і реакцією на мої дописи, де ви не звертаєте увагу на те, що, пишучи: «Тінь майбутнього - це майбутній спочинок (суботство) яке приніс Ісус, прообразом (символом) якого була старозавітня субота.» я писала , що НЕ ІСУС був прообразом, а СПОЧИНОК, СУБОТСТВО, яке приніс Ісус. Ось подібним чином ви напевно розумієте і пояснення ап.Павла у світлі пояснень ваших наставників.
    Ви почали тему, у якій викладено дві точки зору з комплектом аргументів. Щось нового тут вже не з’явиться. Люди почитають і зроблять кожен по-своєму висновки. Бо в інакшому разі ви повторюватимете старозавітні посилання, а я вам у відповідь змушена буду повторювати новозавітні пояснення ап.Павла. І що – далі одне і те ж саме по кругу – товкти воду у ступі? Ось ви знову пишете, що «Жодна йота не перейде з Закону», а я вже писала, що це тимчасово, бо далі ідуть слова ПОКИ НЕ ЗБУДЕТЬСЯ (звершиться) ВСЕ. Ісус на хресті сказав «Звершилось (збулось). КРАПКА. Тому НМД. сенсу продовжувати полеміку немає. Для вас переконливими є одні аргументи, для інших - інші.
    Така практика (день - як заповідь, робота – як гріх) також не вписується ні у текст Нового Завіту, ні у пояснення ап.Павла.
     
    Останнє редагування: 15 чер 2009
а де твій аватар? :)