Оль, ну а батьки, невже не помічали? Чому їм не сказала? То ж твої найрідніші люди, зрозуміли б , допомогли б..
Якби з батьками можна було поділитись всіма нашими юнацькими проблемами, ніхто б не писав щоденників..
Вспомнился "Курьер" Шахназарова )) " - Ваня, - повернулась она ко мне. -У меня дочь целыми днями слушает этого певца греческого... Как его? Денис Рус, что ли?.. - Демис Руссос, - поправил ее коренастый мужчине со сладким, как сироп, выражением лица. - Да, да, Демис Руссос, - сказала интересная дама. - Так вот, я спрашиваю ее: "Настя, ну что ты одно и то же слушаешь? У тебя так много других пластинок". А она говорит: "Демис Руссос положительно влияет на женские гормоны". Представляете? - Ха-ха-ха! -- захохотал коренастый мужчина." 2 levandivka. Не, не тока Тургенев ))
Я вів щоденник з 30 січня 1988 р. до 9 березня 1999 р. Він був задуманий у першу чергу як інструмент слідкування та контролю за тими змінами в моїй психіці, про які трохи написано тут: http://forum.lvivport.com/showpost.php?p=402505&postcount=55 Безпосередньо підштовхнула мене до заведення щоденника (30 січня 1988 р.) інформація про те, що Лев Толстой вів щоденник. У той час я, як і він у свій час, переймався "самовдосконаленням". У щоденнику я писав багато про дуже різноманітні події та думки, і не тільки в мене особисто, а й у світі. Я сприймав щоденник у тому числі як літопис, за яким можна буде уточнити, що коли відбулось, і який має обов'язково фіксувати все достатньо важливе (менш важливе - теж можна, але не обов'язково). Особливості мого щоденника: 1. Наявність деяких чітких правил про оформлення записів і про те, що обов'язково має висвітлюватись, а подекуди навіть якими саме словами. Ці правила час від часу змінювались, і про ці зміни я обов'язково зазначав у щоденнику (хоча первинно прийняті правила склалися стихійно і ніде не були письмово зафіксовані). 2. Щоденник вважався секретним документом. Я дуже рідко комусь його показував. І, плюс до того, в деяких випадках я писав там зашифровано: склалися певні традиції, щоб деякі поняття позначати певними словами, фразами чи літерами. Зокрема, я і майже всіх знайомих, про яких писав у щоденнику, позначав якимись комбінаціями літер (когось кирилицею, когось латиницею, а іноді навіть мало значення, рукописна буква чи друкована). При цьому були деякі дивні тенденції, щоб заплутаніше було: скажімо, для позначення однокласників я часто використовував букви з імені та по батькові, а при позначенні вчителів - з імені та прізвища. Десь восени 1989 р. я частково скасував зашифрованість і написав у щоденнику список, кого з людей як було зашифровано. 3. З міркувань тієї ж секретності щоденник ніколи не виносився за межі кімнати. У періоди, коли я жив за межами своєї рідної квартири, щоденник вівся лише в ті дні, коли я перебував у цій квартирі. Звісно, при цьому доводилось описувати одразу весь період відсутності, так що іноді я навіть робив собі певні помітки у блокнотику, щоб не забути, що я маю записати у щоденнику, коли приї(й)ду. Десь восени 1998 р. я зрозумів, що цей щоденник не настільки важливий для мене, щоб витрачати на нього час, і різко змінив правила та традиції його ведення, так що записи стали дуже стислими. А згодом я і зовсім скасував ведення щоденника (9 березня 1999 р.).
А я веду щоденник в епістолярному жанрі ще з 6 класу. До кого звертаюся, нескажу...точніше скажу лише, що це - актор, який загинув у дуже трагічних обставинах... Взагалі, це я колись "Чаликушу" (Решат Нурі Гюнтекін) перечитала...Напам'ять цей твір знала...Завжди мріяла бути схожою характером на головну героїню!