Ціна життя!

Published by MavkaLisova in the blog Блог MavkaLisova. Перегляди: 1995

Хочу поділитись про наболіле і щоб люди знали як є насправді!!! Даний пост про пологове відділення Львівської обласної лікарні на некрасова! Є багато людей які пишуть, що як там класно, які хороші лікарі і т.д.і т.п., але я цього не побачила взагалі!!! Вийшло так, що почались передчасні пологи ( завчасно тріс плодовий міхур) відповідно з області везуть в ЛОКЛ! Я сама лікар!!!ніколи не лежала в лікарні!!! А там, де я працювала такого бардаку не було!!! Оглянув черговий лікар-ніякий(не буду писати прізвищ,бо просто їх не знаю, не носять бейджики). І втік....Пішла у відділення- положили на високий і вузький тапчан( уявіть як жінці 156 з животом і переймами на нього залазити).кажуть-лежи і спи!!! Для мене це дико!!!я ніколи так не відночилась до своїх пацієнтів!!! Постелі не хочуть давати( збиралась дуже швидко і похапцем взяла саме необхідне, а постіль забула). Коли мамп зробила скандал і ше заплатила то з горем дали!!! Ще не повезло,що була субота! Не знаю, що зі мною робиться!!!На щастя КТГ в нормі, але ж переживаю за дитину! Кого не спитаю всі тебе посилають, псіхують!!! Бачу йде один лікар старший. Думаю його запитаю. Він на нервах:" давай, іди...подивлюся!..люди добрі..... таке відчуття ніби тебе згвалтували(((((...ніякої поваги....наплювати і на тебе і що саме обідно на дитину!!!!і так я лежала 2 дні!!! Вичікували! Ніхто там не любить щоб їх запитували!!! А як медсестри на мене дивились коли я що 2-3 години приходила слухати серцебиття( так повинно бути за правилами). Ніхто нікуди не спішить!!! В коридорах перед родзалами сидять куча мужиків, слухають як жінки кричать!!! Виносять дитинку голу в пеленці і через весь цей коридор( це ці мужики сидять, вагітні і породілі ходять і ще всякі кому не лінь) несуть в неонатологію... іде мужик якийсь і кашляє!!!жестьььь....це ж пологове!!!! Прохідний двір!!! Такого бардаку я ще за життя не бачила!!!На велике щастя дав Бог, що на роди попавс