ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

Тема у розділі 'Ти маєш право...', створена користувачем Tara_s, 14 гру 2007.

  1. Adriana

    Adriana Well-Known Member

    Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ



    А я відстояла своє право на отримання якісного товару, мені віддали гроші, вибачилися за не зручності. але я знаю одне, що в той магазини не піду більше, і завжди буду брати чеки за оплачений товар

    П.С.тре вміти відстоювати свої права, якщо хочемо жити краще. І немає значення що саме неякісне чи то мобільний телефон, диски, чи насіння соняшникове.
     
    • Подобається Подобається x 4
  2. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Відповідь: Фотоапарат


    у нас 14 днів.
     
  3. lotr_an

    lotr_an Well-Known Member

    Відповідь: Фотоапарат

    які як-правило завершуються за 20 секунд після вашого виходу з магазину...
     
    • Подобається Подобається x 4
  4. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Відповідь: Фотоапарат

    не думаю....
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. lotr_an

    lotr_an Well-Known Member

    Відповідь: Фотоапарат

    може. ваші слова та нашим продавцям у мізки :)
     
  6. syavych

    syavych копач

    Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    Теоретично - так, 14 днів. Практично - можна доказати свої права. Пишете офіційне звернення в КЗПС і т.д. Але то коштуватиме стілько нервів, що не захочете вже ніякого фотоапарату :)
    Та й при здачі товару треба обгрунтувати чим він вас не задовольняє, а у випадку з кеноном важко щось придумати [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 4
  7. sselev

    sselev Well-Known Member

    Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    Фотоапаратом користувались? Якщо так, то повернути не вийде.

     
  8. lotr_an

    lotr_an Well-Known Member

    Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    во видите панове!

    я вам таке розкажу: взяв фотик (що гірше не для себе, а для брата двоюрідного), а в ньому битий піксель ще й майже посередині матриці. і гуртівня відмовилася обмінювати, хоч я приніс на другий день повністю зі всім, як взяв + фотик був дуже обережно розпакований і користований - слідів моїх проб фотографування не було видно. взяли на гарантійний ремонт протримали 2 чи 3 місяці і якимось макаром та цятка (битий піксель) просто перемістилася в куток (шкода, що не в сам куточок кадру, але вже й так значно краще). от і все. віддавати фотик ще на 3 місяці просто не було сенсу. так і юзає братьо.
     
  9. syavych

    syavych копач

    Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    Не знаю як інші хвірми, а в Кенона биті пікселі на матриці є причиною для ремонту/заміни у випадку якщо їх більше 3 :). Сам тим цікавився коли свого брав.
     
  10. lotr_an

    lotr_an Well-Known Member

    Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    так? хм... ясно. ну але ж не в центрі матриці. то був (і є :)) Canon A630.
    при зйомці відео - біла точка посередині екрану була.
     
  11. sselev

    sselev Well-Known Member

    Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    Гуртовня (часом не Неосервіс?) - для тих хто бере для перепродажу, відповідно під закон про захист прав споживачів не попадаєте. Умови гарантії для гуртових клієнтів дещо інші, ніж для клієнтів звичайних роздрібних магазинів.
    Canon A630 - часом не біла коробка? Якщо так, то цей фотік мав дефекти після виготовлення і їх на заводі усунули. СЦ Кенон НЕ здійснює 2-річну гарантійну підтримку таких фотоапартів (вони завозяться неофіційними каналами), а їх ремонтують інші фірми, відповідно в 2 тижні ніхто не буде спішити вкладатись.

    Битий піксель на матриці чи на дисплеї?

     
  12. lotr_an

    lotr_an Well-Known Member

    Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    Неосервіс. біла коробка :) - ага мене підставили :)

    битий ніби на матриці бо і на компютері та ж цятка світилася. на фотографіях в принципі її було видно тільки на темних - що рідко робиться, але на відео вона часто і чітко проскакувала.
     
  13. Chortenia

    Chortenia Маленьке файне вредне

    Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    У цитрус-дискаунті зараз акція, принеси старий телефон і отримаєш 15% знижки на Соні-Еріксон. Кілька днів ходили по тих магазинах, вибирали чоловікові телефон, кожного разу розказували нам про акцію. Кінець кінцем прийшли купувати, принесли телефон. А вони і кажуть, нам потрібна копія вашого паспорта і ідентифікаційного коду. :eek: Типу, що не ми самі собі купили. Кажемо, ...., скільки разів сюди приходили, не можна було сказати???? Типу ношу з собою паспорт щодня. А по-друге, де у мене гарантії, що особиста інфа залишиться конфіденційною, що ці копії не будуть використовуватися. Вобщєм нічого в них не купили, але сама така ситуація обурює!!!!!
    От у мене питання, чи має право роздрібний магазин при оплаті готівкою вимагати надання копії документів????
     
    • Подобається Подобається x 3
  14. volk

    volk Well-Known Member

    Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    А що є користуваний товар, зокрема, мобілка?
    Якщо товар користуваний, по ідеї, його споживчі якості мали б бути частково використані. :download: Тобто, має місце певний знос. Який знос в телефона, яким один ( чи два) рази подзвонили? Я думаю, тут інше, - якщо є запис в документації ( гарантійному талоні) - товар користуваний... Це типу, якщо на костюмі відірвана етикетка, - то він вживаний незалежно від того, носили його чи ні.
     
  15. bora

    bora Well-Known Member

    Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    Ніяких 14 днів нема вже. Цей пункт вже не діє. Знайду документи і вивішаю, але наші депутати постарались на славу - тепер нічого повертати не можна.
    Ось прошу -
    Є обмовка, ІСТОТНІ недоліки з якою вже дуже важко боротись в суді.
    А не повернення.
     
    • Подобається Подобається x 3
  16. sselev

    sselev Well-Known Member

    Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    Вихід з такої ситуації я бачу тільки один - перевіряти фотік прямо на складі коли видають і в разі чого просити видати інший.
    А взагалі краще брати фотіки з офіційною гарантією.

     
  17. UKrajinec

    UKrajinec Member

    Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    Купив собі ноут з гарантією на рік. Проробив він у мене вірою і правдою пів року, а потім накрився. Поніс я його в сервіс на ремонт, сказали приходи через місяць буде все зроблено. ПРихожу 24 червня (кінцева дата ремонту), мені кажуть, шо там все погоріло, а плату з Києва ше не прислали. Кажуть чекати. Ну я почекав до кінця тижня но мені горить - треба курсову писати, а нема на чому. Прихожу кажу давайте кажіть які документи треба принести аби написати заяву на обмін. А мені говорять, що обмін неможливий так як виріб ще не був в ремонті, і плату замовили, такшо мені тільки треба чекати до прибуття плати і її монтажу. І якшо тільки після цього не буде працювати комп, ну тоді і обміняють о_0. Що мені робити? І чи це правда що вони мені мають сплатити 1% від суми виробу за добу, поки мені не зремонтують комп?
     
  18. sselev

    sselev Well-Known Member

    Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    Де купували ноут? Який сервіс-центр його обслуговує?

     
  19. UKrajinec

    UKrajinec Member

    Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    Купувався він у Києві. де точно не скажу бо гарантійний чек в сервісі. А сервіс знаходиться на Чорновола 95 м. Львів
     
  20. sselev

    sselev Well-Known Member

    Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    Це дуже добре що документи при купівлі взагалі існують.
    Мають вкластись в 14 робочих днів, якщо не виходить - треба вимагати списати ноут. В сервісі скажіть що в разі відмови у списанні звернетесь у захист прав споживачів (типу усне попередження). Якщо ж не дійде, то приступайте до діла.
    Коли сервіс видає папірчик про списання через недоцільність ремонту (або через те що займає багато часу) - звертаєтесь з тим папірчиком до продавця і він вам компенсує певну суму. А продавцю компенсуює відповідно постачальник/виробник на підставі того ж папірчика з СЦ.
    Але найкраще звернутись до продавця, спитати що вони порадять робити в такій ситуації.
     
а де твій аватар? :)