Всім привіт! В березні цього року поміняла свої старі водійські права видані в 2006 році на права нового зразка (причина: зміна прізвища). В нових правах дата видачі - березень 2010. А в графі особливі відмітки вказано: П/В 'B' СеріяНомерСтарогоПосвідчення 2006 Тепер я тимчасово живу в Канаді де для отримання їхніх водійських прав потрібен досвід водіння як мінімум 1 рік. Тобто виходить що мій водійський стаж менше року . А з даних записаних в особливих відмітках зовсім не зрозуміло, що то таке. Бо такого пунтку навіть немає в переліку на звороті документа. Знайшла в українському законодавстві наступне: "(пункт 25 доповнено абзацом другим згідно з наказом Міністерства внутрішніх справ України від 02.04.94 р. N 166) 26. При обміні посвідчення водія в новому посвідченні в графі "Для особливих відміток" проставляється категорія, серія, номер і дата видачі попереднього посвідчення. " Але скорочення П/В не згадується в жодному правовому документі. І місцеві служби такі примітки просто ігнорують. Буду дуже вдячна за якусь інформацію, яким чином можна довести справжній водійський стаж маючи на руках лише перевидане посвідчення. Дякую
Для отримання "їхніх" , тобто місцевих канадських прав підіть візьміть кілька лекцій , або краще цілий курс водіння. Це буде краще для вашого невеликого досвіду а також дешевше вийде іншуранс (страхування) на машину. Якщо англійська не дуже то ці курси також ведуть етнічні українці , поляки , росіяни , урду , пакі , хінду і нші етнічні групи цієї держави. А в якій провінції Ви живете? Якщо в Онтаріо то Ви повинні 2 рази здавати водіння.Раз -місто , раз - гайвей.Це крім теорії.
Моя знайома, будучи "за 45", отримала права в Києві, потім з "тимчасовим" чоловіком виїхала до Канади на ПМЖ. Відразу пішла на курси по повній програмі. Найважчим для неї було завдання - розігнатися на "розгінній смузі" і коректно вписатися у потік. Впоралася. Інструктор був англомовний.
У Вас повинна бути екзаменаційна карта водія. Там є всі дані про Вас і Ваші посвідчення. До прикладу на моїй вже нема місця, де тулити записи про "нові" посвідчення Ті, що маю зараз - сьомі
Теорію можна здавати на свої мові , але ті що приймають практичий екзамен вони обовязково повинні спілкуватися на англійській або (і) французькій. Команди що робити , куди їхати вони говорять чітко , зрозуміло і на порушення правил не провокують. Зробили кілька дрібних помилок - це проходить.... Одна груба помилка - і треба йти другий раз. До грубих помилок відноситься "shoulder check" - це коли Ви міняєте лінію , крім того що подивитися в зеркало треба ще ОБОВЯЗКОВО частково оглянутися провірити blind spot. Також на гайвею відразу з 1ї полоси на 3 (4,5...) не можна вїзжати , треба поступово , неважно чи є машини поруч чи ні... Ще є нюанси яких не було в дома, тому обовязково треба піти на курси. ---------- Додано в 23:25 ---------- Попередній допис був написаний в 23:23 ---------- Цю карту ви зможете використати коли поїдете на заробітки в свою любиму Расєю , а в Канаді ...тут дуже добре сказав
А в нас за це дехто чув зауваження екзаменатора - "чого крутитесь, не знаєте, як дзеркало відрегулювати?"
В Онтаріо. Ваше зауваження вірне якщо здавати на так зване "full G" в моєму випадку я хочу лише на G2
...я і мав на думці "повні" (завершені) загальні шоферські права. Але то Ваша справа , пані.... G2 так G2 . Майте на увазі що вони мають обмежений термін дії , після завершення якого треба починати все спочатку - теорія і т.д... А також іншуранс (страхування) , яке є обовязкове , є дорожче при G2 ніж при G.
То значиться віслюки таки розумію українську мову якщо ви написали два рази "не". А взагалі , прапорщик ПВО , є такі речі в світі яких ви не знаєте?
Туркменський эшЕк: Ы-А! Російський ишак: И-А! Український віслюк: І-А! Чи зрозуміють вони один одного?
Я знаю переваги full G та наразі розцінюю свої можливості тверезо. Для такої категорії потрібно мати водійський стаж від 4 років, а я пробую довести шо хоч 1 рік маю. Раніше посольства завіряли якось водійський досвід але від недавна вони припинили це робити. ---------- Додано в 15:45 ---------- Попередній допис був написаний в 15:30 ---------- Доречі, вчора чула цікаву теорію про ці блайн споти. Кажуть шо в канаді (мабуть шо і в штатах) бокові дзеркала на машинах мають менший оглядовий кут ніж в Єпропі, отже видимість сліпої зони обмежена. Тому тут shoulder check є дуже важливим.
Всюди важливий. По-перше, і в Америці, і в Європі більше доріг з кількома смугами в одному напрямі, ніж в Україні. Тому дуже часто і справа, і зліва від вас їдуть інші авта саме в сліпій зоні. По-друге, мотоцикли, моторолери і ровери - внаслідок менших розмірів вони повністю ховаються в сліпій зоні. Тут ще на курсах водіння погляд через плече доводять до автоматизму - спершу погляд в дзеркало - потім блінкер - погляд через плече - і нарешті перехід в іншу смугу. Те саме при поворотах.
Та ні , пані , не менший... це Вам дурницю сказали. Ця сама Тойота Кемрі чи яке небудь інше авто , вони одинакові що в Торонто , що в Берліні ...в Львові ....чи в Лос Анджелосі. Єдина різниця буде що в автах для США на спідометрі позначки милів більші , а км. - менші. ..ну і температуру за бортом буде показувати в Фаренґейтах.І це все. Shoulder check важливий , тут Максим дуже добре написав. Додам ще , Ви напевно бачили 407/400 або 401 гайвей , Вас з аеропорту по котромусь з них везли. Неробили би люди shoulder check , коли міняють лінію на швидкості 100-130км/год то там було би щось страшне , кожний день були би страшні аварії (там і так стаються деколи). Тому держава зі всією строгістю підходить до видачі шоферських прав. І знак STOP тут теж не для краси стоїть (як на Україні), і на ньому треба зупинятися.Причому робити повну зупинку. І шкільний автобус не дай Боже обігнати коли він мигає червоними світлами і діти виходять або заходять до нього... І за перевищення швидкості карають...і пішоходів /роверистів ОБОВЯЗКОВО треба пропускати ... Як практика показала , людина яка приїхала свіжа - не мала прав , або досвіду їзди на Україні , то ця людина переважно за першим або другим разом здасть.Вона це все вчить зразу , не порівнює що в дома було інакше і не має проблем. Людину яка мала великий досвід їзди на Україні - це все одно що переучувати старого коня.Дещо навчиться , а дещо буде робити по старому. Маю знайомого в Гамільтоні (старший пан зі Львова) .То він на канадські права здавав 5 разів.Стаж їзди на Україні в нього був великий. Після 4ї нездачі йому сказали взяти курси , бо інакше не допустять до здачі екзамену.