Власть объявила войну отечественному бизнесу

Тема у розділі 'Міжнародна політика', створена користувачем kertis, 25 чер 2010.

  1. ostrov_Rabin

    ostrov_Rabin Well-Known Member

    вы даже не представляете себе смысл слова "конкуренция"
    иначе не писали б такие глупости....
     
  2. ГРАНД

    ГРАНД Дуже важлива персона

    в Черкасах влада почала масивний наїзд на приватних перевізників. кожен водій міжміських маршрутів (Київ, Харків, Дніпропетровськ, полтава, і т.п.) пропонує пасажирам підписати звернення- протест проти утиску Українського союзу перевізників. Перед цим в подробицях пояснивши суть наїзду.
     
  3. ostrov_ленок

    ostrov_ленок Well-Known Member

    Откуда такая информация? Или я что-то пропустила насчет увеличения налогов и штрафов?
     
  4. alex21

    alex21 Well-Known Member

    А между прочем сами и виноваты, в основном рвачи, все порознь, на митингах кричат - долой, а потом дают мзду, наивные. Хотя самые наивные те кто у этого бизнеса есть клиентом - это они платят свои деньги и за то, чтоб у "мелкого бизнеса" и у НИХ все было ОККК:))
     
  5. alex21

    alex21 Well-Known Member

    Я недавно с товарищем ехал с Киева в Житомир естественно на ПП Бусе - после приезда в Житомир на высадке я попросил два билета... реакция водителя как налогового инспектора на отрицательную декларацию по ПДВ, когда товарищ стал рядом водитель з матюком выдал два проездных билета. Это наезд на клиента или нет?
     
  6. ostrov_ленок

    ostrov_ленок Well-Known Member

    Да, законные требования,оказывается наезд... А ведь законные требования приводят к законной заработной плате...... нормальной пенсии...
     
  7. ГРАНД

    ГРАНД Дуже важлива персона

    Законні вимоги влади полягають ось в чому (принаймні у випадку в Черкасах)
    1. Відправлення рейсів виключно з територій автостанцій (яких для зростаючого пасажиропотоку катастрофічно мало, і перебувають в жалюгідному стані)(як наслідок виникнення вже забутих черг, та незручності пасажирам яким до станції важко добиратись)
    2.Продаж квитків через касу автостанції (зараз гроші збирають безпосередньо в бусі перед відправленням за фактом зайнятого місця)
    3.Набір та утримання персоналу (прибиралниць касирок тощо, які на сьогодні є абсолютно зайві, бо арендуємі стоянки прибираються двірниками по угоді за фактом виконаної роботи, або просто ці функції виконує диспетчер)
    4.Примусово (але негласно) заміна фольксвагенів, мерсов і т.п. на Богдани та Еталони. (Що вплине на швидкість поїздки яка збільшиться майже в двічі, та комфорт пасажирів)

    Що це означає і для чого це робиться.
    Зараз перевізники сплачують єдиний податок, що прямує безпосередньо до держ бюджету та в місцеві бюджети, а таепер всі сплати йтимуть через мін.транс.. тобто недоотримають і держава і місцеві бюджети. Про те що страждатимуть пасажири взагалі нікого не пече.
    Я пам"ятаю коли автобуси до Києва плентались пів дня і були проблеми з квитками. І саме т.зв. маршрутчики виправили ситуацію, з кожним роком все більше удосконалюючи якість послуг. В результаті державні автоперевезення не витримали конкуренції і занепали. І ось тепер вольовим рішенням влади приватний перевізник тупо усувається з цього ринку.

    Законну зарплату приватний перевізник і так отримує законно, та ще й звітує перед податковою адміністрацієй, та ще й сплачує всілякі місцеві внески у вигляді благодійности і просто за проханням. Наприклад неодноразово перераховували гроші на ліки людям з рідкими захворюваннями. Тепер всьому хочуть покласти край. соціалізм однако.
     
  8. ostrov_ленок

    ostrov_ленок Well-Known Member

    Нажаль, я ніколи не була в Черкасах.
    1. В нашому місті міжміські маршрути можуть відправлятися з автостанцій та з/д вокзалу.
    2.Продаж квитків через касу автостанції - це, напевно, необхідна міра за допомогою якої послуги будуть надаватись зареєстрованими суб’єктами підприємницької діяльності та знову ж таки зареєстрованими найманими працівниками.
    3.
    Кому заважають ці робочі місця, на вартість квітків вони не впливають (це витрати орендодавця) (питання, а хто орендує автостоянку? Один підприємець...?)
    4.
    Яким чином це відбувається? Лишають ліцензіі? (доречі я віддаю перевагу фольксвагенам, мерсам...)
    На підставі якого нормативного документу? Наскільки мені відомо Закон України "Про систему оподаткування в України" є чинним та змін такого характеру не відбувалось...
    Якщо все законно, то не бачу підстав перейматись. Чи влада заважає займатись ЗАКОННОЮ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТТЮ?
     
  9. Mokbo

    Mokbo Well-Known Member

    :good::good::good:
    Да не перенимайтесь Вы так...ну надо же кой-кому по орать...что "пришли бандиты к власти" и "зажимают честных автоперевозчиков."...а копнуть по ближе наверняка местные разборки,то ли за сферы влияния...то ли между властью,которая наводит порядок в данной сфере.:))
     
  10. andrzej

    andrzej Дуже важлива персона

    А вот интересно, при СССР Вы на кого работали, если тогда работали?
     
  11. ГРАНД

    ГРАНД Дуже важлива персона

    А як що вам до вокзалу треба плентатись через все місто? Так сталось, що всі вокзали будувались в один час, а місто тим часом розросталось і тепер є житлові масиви (власне де і розташовані стоянки відправлення міжміських маршруток) що до автостанцій і вокзалів дуже далеко.
    Це ускладнить швидкість заповнення автівки. Наприклад вони в святкові дні ходять не по графіку, а по заповненню салона. можуть ходити з інтервалом в 5 хв. (на Київ). хоча зазвичай інтервал 30-45 хв. і без всяких черг. Каса сворить черги і вимагатиме точний час відправлення за графіком. А зараз рух та зміну графіку регулює диспетчер орієнтуючись на потік пасажирів. Дуже зручно. І у тебе не болить голова чи будуть в наявности квитки.
    А перевезення здійснюють виключно зареєстровані, бо незареєстрованих вони на свій маршрут не пустять ні за які кавріжки.

    Як що підприємець вважає, що йому не потрібен той чи інший працівник, то ніхто не має права йому ці посади нав"язувати. Бо він сам вирішує, що йому вигідно, а що ні. А оцінку його хотінням виставляє пасажир. Державні перевізники з купой робочих місць конкуренції з приватниками не витримали ні по якості, ні по швидкості послуг, тому і занепали.І не допомогло їм менша вартість на квитки. Богдан держ станції до Києва плентається 4 години, а приватник 2 години. Тому весь пасажир і пішов до приватників.

    Ускладнюють тендер і просто залякують за допомогою всяких ГАІ і прочих контролюючих служб.

    Не знаю на підставі якого. Так роз"яснюють приватники.

    Уявіть собі., Ви приватний підприємець і торгуєте товаром який вважаєте за потрібне і який у вас продається хорошо. Приходить чиновник і змушує (усно) торгувати іншим товаром що вже не користується попитом. При цьому він ще забов"язує вас прийняти на зарплату ще пару працівників, без яких Ви чудово обходились виконуючи їх роботу самі. кому нахрен потрібне таке підприємництво?
     
  12. ГРАНД

    ГРАНД Дуже важлива персона

    Саме так і є. Прийшли бандити і зажимають. При чому аналогічна спроба була вже в 2004 році, але на таксистів. Приїхали донецькі і хтіли їх підім"яти їх під себе. Правда таксисти хлопці не з сопливих і тікали через Дніпро ті донецькі своєю автоколонною із іномарок дуже швидко і обіцяли повернутись. Янукович програв і проблем хз таксі в Черкасах немає, на відміну Одеси, де такі проблеми є.
    І от тепер рецидив з маршрутчиками.

    Правильно, влада зайд з донбасу в Черкасах намагається грести під себе. І називає це наведенням порядку. Хоча в питаннях транспорту в Черкасах все гаразд.
     
  13. ostrov_ленок

    ostrov_ленок Well-Known Member

    Тоб то, як я розумію, Ви ратуєте за те, що будь хто з населення, ну, наприклад, щоб далеко від дому не ходити, повинен мати право здійснювати торгівлю там де йому зручно, чи, як він вважає (батарейки, зошити... все що завгодно...) зручно населенню. А як що комусь це не подобається, то це наїзд влади...
     
  14. ГРАНД

    ГРАНД Дуже важлива персона

    Не плутайте Боже з праведним. Приватники цілком законно обладнали свої стоянки (відповідними рішеннями міської ради). Дотримали всих санітаних і пр. норм. Є стаціонарні вбиральні (чисті і охайні),диспетчерський пункт, тротуарна плитка, місця очікування, кафе, прибирання території, вивіз сміття і т.п.інформаційна та рекламна діяльність супер, автостанції їх організації та облаштуванню можуть тільки заздрити. Вобщім все зробили майже ідеально і порівнювати це з вуличною торгівлею неправильно. До того ж місця стоянок цілком влаштовують пасажирів. І головне, швидке і оперативне реагування на збільшення пасажиропотоку при цьому не допускаючи виникнення черг та інших незручностей для пасажирів.
     
  15. ostrov_ленок

    ostrov_ленок Well-Known Member

    Щось цілісна картинка не вирісовується... Якщо все так зроблено, то не розумію...Рішення міської ради змінено?
    Як що так, то що ці зареєстровані роблять у будні дні (кількість маршрутних таксі з якого дива збільшується у святкові дні більш як у 5 разів?)
     
  16. ГРАНД

    ГРАНД Дуже важлива персона

    Хе. Так в тому то і справа, що ні. Але влада погрожує недопуском до тендерів на маршрути поки не приймуть її умови.

    Не в п"ять разів, а буває і в десять. Студенти і прочая публіка. З приватниками настільки стало зручно добиратись до Києва, що ходять як міські тролейбуси. І от коли по вихідних та святах (або в основному після них) студентство вирушає до Києва то з виїздом проблем немає. Хоча завжди до приватників була і чимала проблема.
    Розумієте, на пальцях я не можу Вам все пояснити. Звичайно ж краще було б побачити на власні очі. тоді б Ви самі переконались, що до чого.
     
  17. ostrov_ленок

    ostrov_ленок Well-Known Member

    Я розумію, що пасажирів хватає, а перевізники реєструються та отримують ліцензії тільки на свята??? Якщо для такої кількості маршрутних таксі у будні немає роботи, то економічно нецелєсообразно отримувати документи. Збитки від своєї діяльності ніхто отримувати не буде... Тобто, висновок - на свята працюють перевізники без належної реєстрації...
     
  18. ГРАНД

    ГРАНД Дуже важлива персона

    Ні мабуть Ви не правильно зрозуміли. Зазвичай інтервал руху на Київ становить від 30 до 45 хвилин незалежно від заповнення бусу ( як правило вже на маршруті водій підбирає голосуючих і тим добирає недоотримані кошти. Та перерозподіляються машини на інші маршрути залежно відзавантаження маршруту (Дніпропетровськ, Харків, Кіровоград, Полтава, і т.п.) А у вихідні та свята диспетчер знімає додаткові машини з недозавантажених маршрутів і ставить на Київ. І щоб не утворювалось черг, машини йдуть по завантаженню. Тобто, за 5 хвилин завантажився і пішов на Київ і моментально під завантаження стає нова машина, 5 хвилин і пішов, і знову моментально стає нова машина, і так аж поки всих не увезуть. Тобто реакція диспетчера миттєва без узгоджень з вищестоячими інстанціями (управління транспорту обл. і прочіє, з якими автстанції повинні узгоджувати будь які зміни в графіку руху і кількости транспорту на маршруті). Тому і пасажири завжди задоволені. Простіше кажучи іноді до Києва добратися легше ніж на тролейбусі (комунальний транспорт) до іншого району міста. А ще кіно в маршрутках показують по дівіді.;)
    Ліцензії у них не на свята, а якісь інші. Тонкощів не знаю. Та воно мені і не важливо. До того ж з податковою у них ніколи не було проблем. Бо як би були, то я би знав.

    п.с. На закид що мовляв влада хоче навести порядок в перевезеннях, я і інші пасажири думають так, хреновий то порядок получається, як що в наслідок його наведення зручности та вимоги пасажирів значно погіршуються.
     
  19. ostrov_ленок

    ostrov_ленок Well-Known Member

    ???
     
  20. ГРАНД

    ГРАНД Дуже важлива персона

    Що це означає? конкретизуйте.
     
а де твій аватар? :)