вибираємо велосипед

Тема у розділі 'Велодоріжка', створена користувачем MARTINI, 6 лют 2011.

  1. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    р е к л а м а
    точніше вибираю я, знавці допомагають :)
    Отже, вирішив купити ровера щоб час від часу коли є така можливість, здійснювати невеликі прогулянки. Востаннє ровер у мене був років 15 тому і називався він Аист. В ті часи ровери були не такі як тепер і вибір був хіба між великим, малим і середнім. Тепер на ринку розмаїття. Гірський, міський, крос, купа брендів, ціновий діапазон величезний. Тож я в тому гублюся, не знаю що добре, що не дуже, а з чим взагалі не варто звязуватися.

    Мій ровер бажано аби не коштував більше 300 доларів, бажано щоб можна було його скласти і запхати в багажник. Обовязково має бути надійний, щоб не розвалювався.

    Ще не можу визначитися крос чи гірський. Схиляюся до гірського, але не знаю чи не буде це аж надто незручно для тривалої їзди по асфальту?

    Буду вдячний за ваші поради.
     
  2. Чупага

    Чупага Well-Known Member

    Не гірський і не крос шосе типу популярний крос кантрі. На 300 долярів брав би торішній з пробігом і зниженням ціни (50 вiд) Або два класи міський комфорт і чисто гірський для початківців - з великим пробігом і старшого віку.
    Комфортніше можна зробити і більш спортивну модель замінити сідло та кермо не складно , отримаємо універсальний гібрид.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Та йой...
    Европейці ровЕри не ховают в багажник, а фіксують на верхньому.
    Попередній ровер брав зі складаною рамою. Не виправдалося.
    Взяв міський, недорогий. Замінив лише сідло на м'якше. Ним і користаюся більше року.
     
    • Подобається Подобається x 2
  4. Чупага

    Чупага Well-Known Member

    У сучасних моделях колеса легко знімаються. (зручно для перевезення в салоні)
    Перевозити на верху прикольно, їжу аутом але нехай всі бачать що я спортсмен.
    Там можна чотири штуки перевозити на верху ,для одного ровера краще з системою верхньої фіксації не зв'язуватися.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Багажника на даху нема. Авто не велике, спорт-купе. Тому складаність ровера дуже бажана. Або простота демонтажу коліс
     
  6. iso

    iso Well-Known Member

    Із великим зацікавленням чекаю на рекомендації:) Щоб і в авто ховався-і в електричці було зручно
     
  7. Чупага

    Чупага Well-Known Member

    В електричці зручніше з легкої рамою.На 300 $ тільки стару алюмінієву можна добути або з злочинногоi о_О лупу.
    Зрост "спортсмена" й розмір рами погодити для початківців не так важливо :nea:От правильний протектор (чув і для піску спеціальний є.) та діаметр колеса підібрати важливо ,відразу інша їзда.
    Фірму і модель не називаю бо справа випадку що попадеться .Але фах продавці відразу зрозуміють що треба крос кантрі або урбан крейсер.
     
    • Подобається Подобається x 3
  8. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Я по місту їздити не планую, мені то у Львові здається самовбивством :)
     
  9. Кохана

    Кохана LuBimaya

     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Saszko

    Saszko Well-Known Member

    В мене тоже колись Аист був. Потім накрився до такої міри шо ремонту не підлягав. Ну потім купили якогось вже не помню не дуже якісного тіпо спортивного (чи гірського, чорт їх знає як називати). Велики для дітей і підлітків типу Аист, Салют, Україна залишились в тому столітті, а тепер ці новомодні. Ну значить купили нового шо передачі клацати. Сподобалось шо швидкість можна набрати значно більшу. А все остальне не сподобалось. Особливо сідло від якого зад дуже потерпав і те шо треба їхати нагнувшись і задерши голову. Потім шия не дуже. І плечі. Я не велосипедист і на швидкості мені не залежить, але хотілося б тако як в дитинстві с вєтєрком прокатітсо дивлячись нормально поперед себе і не дуже спини гнути.
    Коли я останній раз на свому аісті їхав, то був у довжину десь 170-175 см (14р.), а тепер було би дуже цікаво сісти на нього при нинішніх 198:)
     
  11. Маруся-мама

    Маруся-мама найкраща

    А як на рахунок кріплення ззаду? [​IMG] [​IMG]
     
  12. iso

    iso Well-Known Member

    Бачу що запити в нас схожі:)
     
  13. syavych

    syavych копач

    Постараюсь коротко :)
    1. Оті ровери, що складаються, то як правило "виріб" дяді Васі з якогось с.Веломонтажне (або в кращому випадку львівського мотозаводу), що є ге повне. Існують звичайно складальні моделі відомих виробників, але вони вузькоспеціалізовані і коштують не мало капусти, тому відкидаємо такий варіант зразу.
    2. Демонтаж коліс ровера означає як правило демонтаж тільки переднього, бо заднє входить до системи ходової, зняти його проблематично. Тому треба міряти довжину рами + заднього колеса і дивитись чи влізе в автівку (або купувати якесь кріплення).
    3. Тип ровера - раджу таки гірняк, бо:
    а) до шосейника треба "дорости" (після 15-річної паузи навряд чи зразу поїдеш на довгі дистанції), гібриди трохи габаритніші (що суттєво, якщо пхати в автівку). Гірський же універсальний - можна їздити як по місту, так і по горах.
    б) В них товстіші протектори, що на початках згодиться, бо навчитись правильно в'їжджати на бордюри займає трохи часу.
    в) Для гірських є більший вибір комплектуючих, і по ціні вони дешевші за інші.
    3. За 300 у.йо я б таки радив брати б/у. На то є декілька причин:
    а) За таку ціну новий можна купити хіба вже згаданого дяді Васі і мотозаводу, а б/у можна знайти порєдний
    б) Знову ж таки враховуючи "досвід", точніше його відсутність, стовпи в полі так і будуть манити до себе, тому не шкода і вбити.
    в) За ровером треба вміти правильно доглядати (чистити, змащувати, підтягувати тросики і т.д.). При неправильному підході можна вбити ходову, тому на б/у спокійніше вчитись.
    г) Покатавшись пару років починаєш розуміти, що саме тобі хочеться (інший тип ровера, інший клас ходової тощо), а новий міняти не захочеться.
    ґ) В ровері є одна частина, яка практично вічна (якщо хорошого виробника) - рама (Trek наприклад дає пожиттєву гарантію на свої рами). Тому купивши хороший б/у - отримуєш хорошу "половину" ровера, а решта (ходову) можна і поміняти на нову. Для прикладу я вкупив си на розпродажі прокатних велосипедів Trek 3900 (http://www.trekbikes.com.ua/images/bikes/2006/3900green.jpg) 2006-го року за 1600 грн. Поїздив на ньому 2 роки без будь-яких проблем (і ше би їздив хто зна скільки, при тому шо ходова була практично вбита прокатами і моїм "чайниковим" обслуговуванням). Після того визрів на нову ходову (вищого класу) і минулого року поміняв її (коштувало мені то 1000 грн). Таким чином в мене получився практично новий ровер з характеристиками, трохи вищими за такий, який коштує 4390грн.

    Але одне "но" - б/у трема вміти добре вибрати, бо можна натрапити на тріснуту раму, покручені колеса і т.д. Тому краще або брати в магазинах (ЛФ-івський бізнес-партнер Робінзон деколи розпродає б/у-шки) або купувати з людиною, яка на тому розуміється.
    Можна звичайно попасти на розпродаж і купити недорого новий непоганий ровер, але ті знижки як правило бувають в кінці сезону, тобто восени. Тому то ше довго чекати.

    П.С. В мене їздить вся сімейка: я на (див. вище), жінці купив новий базового класу (їй не дуже хочеться ремонтами бавитись, а на нові дають рік безкоштовного сервісу) - отакий, якраз на згаданому вище розпродажі. Дитьо на трьохколісному, моделі такого в неті не знайшов :))
    П.П.С. Тьоща страшно не любить період з весни по осінь, бо я тримаю свого коня в коридорі, а в неї поганий зір ;)
    П.П.П.С. Хотів коротко, та не вийшло :)
     
    • Подобається Подобається x 10
  14. Чупага

    Чупага Well-Known Member

    Ось таке для комфортної їзди "баскетболістів" по добрим дорогам наприклад по закупи та для того що б згадати молодість.
    http://www.velosklad.ru/velosipedy/bike/5001/stels-energy-1/
    Недолік, припускаємо гаражне зберігання в умовах багатоповерхового міста.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

  16. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Знаю, що Мамату продає подібний за 1000 грн. на Барахольці. :)
     
  17. Чупага

    Чупага Well-Known Member

    Взяв би легкий з простою гальмівною системою.
    Цей у комплекті на 18- 20 кг потягне.:scratch_one-s_head:
    21 швидкість реальне потрібна ?
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    продовжуйте :) який наприклад?
     
  19. Чупага

    Чупага Well-Known Member

  20. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    1500 доларів... дякую що прочитали перший допис цієї теми :)
     
а де твій аватар? :)