Вибір паркетника (позашляховика)

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем Stepan_Bandera, 9 жов 2009.

  1. Stepan_Bandera

    Stepan_Bandera Well-Known Member

    Здається я нарешті дозрів для купівлі свої коліс.
    Мені ніколи не було зручно їхати в легковому автомобілі і все думав чого це люди за авто такі гроші відвалюють, аж до моменту коли не проїхався в outlander-і
    Отже я загорівся ідеєю придбати собі щось типу того
    Вимоги в мене такі:
    1. Авто має бути трохи вищим, щоб не сідати донизу, ну і кліренс в районі 190
    2. Повний привід, або емуляція його (чи підключаємий воно називаєть)
    3. Бажано дизель
    4. Двигун не більше 2Л
    5 Ціна нового авто бажано вписатись в 20 тис $ максимум 25
    Отже зупинив свій вибір наразі на таких моделях
    Hyundai Tucson 2Л Дизель
    KIA Sportage 2Л Дизель
    Suzuki SX4 2Л Бензин
    Також чу-чуть розглядав (але трохи задорогі)
    Mitsubishi Outlander
    Suzuki Grand Vitara
    Ще якийсь фіат є із схожої категорії.
    Хто є власником якоїсь із перших трьох авто розкажіть щось про їх мінуси/плюси.
    Може хтось підкаже ще якийсь варіант на який варто звернути увагу в тій ціновій категорії.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    :) ну по перше вчитись їздити на новій машині означає трохи турбувати страхові компанії і мати справу з кузовщиками які мали би зашліфовувати або замальовувати, ну але кожен сам собі барин
    по-друге всі перелічені моделі трохи жосткуваті, але як казав Петросян : "Найкраща машина запорожець... для тих хто не їздив в іншій"
    великий кліренс - хороша справа
    2 л мотор теж непогано як на початок по потужностях, хоча по витраті палива середньо. Але одне але- паркетник з меньшим мотором буде взагалі як черепаха.
    По досвіду і співвідношенню ціна/якість з усіх перерахованих на Вашому місці я б зупинився на KIA Sportage 2Л Дизель (хача терпіти не можу жорсткі паркетники які жеруть паливо, а взамін суттєво користуєшся допомогою другого приводу лише пару раз в рік)
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Не скажу нічого про сучасний Спортейдж - довелося поїздити тільки на Корейці 1997 року випуску.

    За "літературними джерелами" сьогоднішній Спортейдж - майже "дзеркало" Тушкана.
    Тільки Тушкан має суттєвий (для мене) бонус - пластиковий обвіс у всіх комплектаціях.

    Сам хочу познайомитися з власниками Тушкана та Аутлендера і напроситися на тест-драйв.
    Мене хвилюють перш за все ергономічні моменти:
    - мої габарити (187 см)
    - Оглядовість при паркуванні задом
    - Робота муфти. Хтось розповідав, що при спортивному старті та розгоні (навіть при переключенні з 2-ї на 3-ю), якщо передні колеса хоч трішечки пробуксують - тут же вмикаються задні і водій з пасажирами відчувають поштовх у спини.

    Пишуть, що в Тушкана недовговічні передні сайлент-блоки, зате вони просто міняються (на відміну від багатьох однокласників, де треба міняти важіль у комплекті).

    Suzuki SX4: мій друг хотів купити дружині (як друге авто в сім"ї), але йому не сподобалася посадка на заднє сидіння, а також відсутність комплектації "повний привід + автомат".
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Varvar

    Varvar Well-Known Member

    знайомий ще по старому курсу перед Новим роком взяв кіа, але Соренто ....
    Вроді довольний, він трохи (трошки багато) є мисливцем-рибалкою каже як позашляховик файно і так серед тижня ганяє по місту і по трасі також впевнено себе чує
    дійсно .... у нас у Львові частіше можна побачити Тушкана і одного разу дивлюсь і думаю, що за дивак причепив спереді значок кіа на Тушкана .... потім ззаду побачив, що то Спортейдж :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Gron

    Gron тафгай

    Мій друг, майже рік тому, на "скачку" курса, купив заради рибалки, та полювання, SsangYong Rexton 2л д дизель.
    Дуже задоволенний понині, єкономічна (10-11 л) у місті, надійна, зручна в користуванні, комфортна.
    Сам маю авто з іншої цінової категорії(трохи вищої), але мені сподобалось і за кермом, та і як пасажиру по різним шляхам(гори, пісок, траса, повне біздоріжжя)
    Ціна, десь така як бажаєте, велика(авто ), може для новачка, але звикните.
    Тут пишуть про паркування, так парктронік, якщо встановити самому, коштує десь до 50 ує(простий, але ефективний)
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Stepan_Bandera

    Stepan_Bandera Well-Known Member

    В цю сторону також дивився, але на скільки бачив в неті там ціни до 30$ тис дотягують.
    Це трохи більше ніж те на що я спроможний.
     
  7. Gron

    Gron тафгай

    Дам пораду:)

    Треба їхати та домовлятись у салоні, може і не единий раз, три місяці тому мав опит, бо купляв дружині.
    2,5тис $ збив від стартової, та ще й ту комплектацію що хтів отримав;)
     
    • Подобається Подобається x 3
  8. Tony

    Tony Well-Known Member

    Візьміть собі 3-4 річну нормальну автівку і буде вам щастя, аніж ці "недороби" нові. Гляньте на Субару Форестер, навіть 2003-2005 років. З Києва можна привезти у відмінному стані і ше на страхівку лишиться. А про басні з економією дизеля можете забути - ви ж не берете 4-літрового Ленд Крузера.
    Умпіхів
     
  9. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    але особливо спробуйте знайти причину чому ж все таки її продають ;) (якщо не витягують кредит, ну то терпимо)

    Вживані авто з Києва, Дубно і Волині найчастіше нашаманяні. Так що постарайтесь мати когось із собою хто розбирається (якщо надумаєтесь на б/в)

    Не второпав. А економія має бути посекундна? Гляньте на різницю в ціні дизпалива і бензину, + 2л бензиновий буде пити 9-13 л/100 км, а такий же 2л дизель 7-10 л/100 км, + турбовані дизелі динамічніші (швидше розганяються на малих оборотах)
    Мінуси дизеля тільки в зимовій солярці і дорожчий в ремонті
     
    • Подобається Подобається x 3
  10. bandido

    bandido NaBazari.com менеджер

    корейців не рекомендую брати дизельних. як на мене то вони трохи ненадійні і не економічні
    гранд вітара тоже п"є як слон
    сх4 - трохи безглуздо виглядає в цьому списку. це скоріше сітікар. модель з повним приводом коштує космом.

    субарік вам якраз підійде. повний привід. досить надійна. правда дорогуча в ремонті.

    А взагалі, візьміть собі 5-річного німця і ниву як джип, щоб вбивати
     
  11. Patrick

    Patrick Well-Known Member

    Люди , а чого Ви не згадали Toyota RAV4 i Honda CRV?
    Як на мене це найкращі "паркетники"
    Скільки , доречі , вони коштують в Україні (приблизно)?
    Модель 2005р. пробіг - від 80 до 100 тис. км
    Небиті , масло вчасно мінялося завжди.На зиму заливалася "синтетика" . Рідини - АTF , рульове , тормозна ....т.д.змінені теж.
     
    • Подобається Подобається x 3
  12. bandido

    bandido NaBazari.com менеджер

    crv Б/У 2008р +-30,000уо в фулі а простіші версії можна і за 25,000уо знайти

    я думаю, колєга по ціні вибирає...
     
  13. Полковник

    Полковник миється в бані

    Подскажу.
    Вот, осенью, правда, следующей, собираюсь брать:
    [​IMG]
     
    Останнє редагування модератором: 21 жов 2009
    • Подобається Подобається x 1
  14. Stepan_Bandera

    Stepan_Bandera Well-Known Member

    Як не дивно звучить але на б/в немаю грошей.
    Справа в тому що на б/в треба мати гроші вже і негайно а нову в кредит можна взяти.
    Хоча якщо б/в буде до 15 тис. то може якось нашкребу.
    Там є різні варіант, один дійсно як сітікар а інший з більшим кліренсом 190 і підключаємим повним приводом, правда обєм 1,6 відповідно і потужність менша, але і маса також менша.

    Задорого для мене

    А шо то за модель така. З фотки виглядає ніби шкода, а далі ...
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Полковник

    Полковник миється в бані




    Передок Skoda Yeti с вертикально оребренным - в фирменном шкодовском стиле – фальшрадиатором, массивным бампером и круглыми «глазками» светооптики безошибочно узнаваем. Профиль кроссовера очерчен своеобразной линией приподнятой крыши, выразительными контурами центральной и задней стоек кузова. При намеренно грубоватой внешности – как и положено «вседорожнику» - забавный «крепыш» вовсе не выглядит агрессивным и тяжеловесным.
    Под неординарной внешностью Skoda Yeti скрыты технически продвинутые агрегаты и узлы от Volkswagen. Прежде всего линейка двигателей: пара бензиновых 16-клапанников TSI и 2-литровый турбодизель TDI. Поперечно установленные «четверки» TSI работают с непосредственным впрыском топлива в камеры сгорания и турбонаддувом. Новая 1,2-литровая конструкция (которая заявлена также для VW Polo V поколения) развивает до 105 л.с. и предназначена для «спорт-хозяйственника» исключительно в переднеприводном исполнении. Тогда как уже испытанный 1,8-литровый TSI максимальной мощностью 160 л.с. стыкуется с полноприводной трансмиссией – фольксвагеновской 4-motion (автоматическое подключение заднего моста через многодисковую муфту Haldex).
    Наконец TDI с воспламенением от сжатия – в трех настройках. Турбодизель максимальной мощностью от 110 л.с. (с передним приводом) до 170-сильного для полноприводных исполнений. Двигатели комплектуются ручными 6-ступенчатыми КПП, - а также, видимо, «роботизированной» 6- и 7-скоростной DSG (переключение без разрыва потока мощности). Тяговитые и экономичные силовые агрегаты, видимо, придают «снеговику» неплохую динамику – без излишеств по части расхода горючего.
    Skoda Yeti катится на 17-дюймовых колесах, и дорожный просвет у него где-то около 18 см. Вполне достаточно для уверенного движения российской зимой по заснеженным городским улицам. И даже для эпизодических выездов на природу, - если не уходить слишком далеко от дорог с усовершенствованным покрытием. Интерьер 5-местного Yeti смотрится практично и рационально: функция здесь задает форму. Внутри просторно, водитель и пассажиры размещаются свободно, а приподнятая посадка дает круговую обзорность. Задние сиденья складываются – и даже убираются; погрузочное пространство увеличивается тогда до 1760 л. Компактный многоцелевой автомобиль для семьи среднего размера, приятный во всех отношениях и полезный в неисчерпаемо разнообразной повседневности.


    Должен в ноябре появиться в продаже.
    О цене пока не скажу.
    Тоже собираюсь в кредит брать с учётом продажи своего автомобиля (когда расчитаюсь с кредитом за него :) )
    Говорят, будет стоить, в зависимости от комплектации, от 700 000 до 1 000 000 рублей (24 - 34 т. у.ё. гамериканских)
     
  16. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    :) новинка, але думаю ціна буде космічна (тобто вище середньої як на той клас).
    А взагалі порадив би кинутися ровера з затією паркетника. Виглядає файно, а решта примочок не вартує потрачених грошей. Купити нормальний седан, а ще краще універсал (на любителя кАнЄшно) в одні і ті ж кошти отримаєте прикольне авто.
    І ще. Хюндаї, Кіа і інші корейці дешевші в моменті купівлі (тому що трохи гірші в деяких характеристиках ніж інші), а в обслуговуванні дорожчі ніж європейці (напевно зумовлено ще ненасиченістю з/ч ринку).
     
    • Подобається Подобається x 4
  17. Полковник

    Полковник миється в бані

    Вцелом согласен с Вами.
    Однако есть небольшое АЛЕ:
    Именно по этой причине и я хочу пересесть на паркетник.
    Частенько приходится на бордюр парковаться - всё больше российских алкашей покупают авто - негде пройти, не то что машину поставить.
     
  18. Зануда

    Зануда така зануда

    Я от седани чомусь недолюблюю. Універсали...вже ближче мені до густу, але мінівени то є моя любофф. Хоча, якби рік тому не треба було чекати на нього від 2-х місяців до року, зі всіма витікаючими, то зараз би їздили на такому:
    Ніссан кашкай
    [​IMG]

    А якби мала за що, то купила б такого красеня:
    Ніссан мурано
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 3
  19. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    От і я за те. Седан - то комфорт, а бобік - є бобік.... якщо не Х5 брати... чи аналог.
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Daisy

    Daisy Well-Known Member

    Та не всі бобіки некомфортні;)
     
    • Подобається Подобається x 2
а де твій аватар? :)