Вибір автомобіля для початківця

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем KicK, 29 гру 2009.

  1. syavych

    syavych копач

    не знаю як зараз, але минулого року сюди можна було і нову іномарку вписати, наприклад Шкоду Фабію, Кіа Ріо, Хьюндай Ґетс (усі з них коштували 10000 у.о.), за 12000 можна було і VW Polo хапнути. звичайно, якщо бюджет 5000, то тут хіба ваз або шось геть старе б/у.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Forest

    Forest Moderator

    1. Навчальна їзда, згідно правил, не дозволяє в перші 2 роки водійського стажу перевищувати 70 кмг
    2. Навчальна їзда, згідно правил, не дозволяє в перші 2 роки водійського стажу керувати авто у темну пору доби
    3. При дтп на максималці в жигулях більше шансів вижити ніж на максималці, скажімо, в БМВ. Як дивно би це не звучало.
    4. Та які там аварії в місті з суцільними заторами і вузькими вуличками? Чи хтось рекомендує початківцю їздити на моря відразу після покупки першого авто?
    не пам'ятаю, але запчастини копійчані, робота теж. Достатньо мати одного майстра і до нього щомісяця заскакувати на огляд.
    В оригіналі там стоїть еластичний мішечок для рідини. Він не лопає.

    А щодо комфорту, скажу так - комфорт ворог правильного навчання.
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    А чого я того не знав?
     
  4. Karbofoss

    Karbofoss Well-Known Member

     
  5. Максим

    Максим Well-Known Member

    Щось не дуже зрозумів, вибачте :sad:


    Нєєє, я теж спершу так помилився, але еластичний мішечок - це для рідини до омивача скла (в 2101, бо пізніше в 21011 і 21013 давали вже більший бачок).

    Night мала на увазі бачок охолоджувача, той, куди антифриз наливають. Хоча я мав Жигуля довго і той бачок мені не тріскав... і від знайомих такого не чув... може, хтось на зиму воду залишив в системі охолодження? о_О
     
  6. Forest

    Forest Moderator

    Тепер це позаду.
    Точно діє, але ніхто за це не карає. У нас багато таких "правил" :) Можна бути спокійним на 100%.
    Поясню. В Жигулів максималка 120-140, тобто швидкість, на якій ще можна надіятись на педаль гальмів, руль ітд. У іномарок вона часто перевищує 200, а це, вже, м'яко кажучи, небезпечна швидкість для початківця. І різниця в досконалості конструкцій не опрадовує цього...
    у питанні мова йшла про мій ВАЗ 2101, а там саме така неприваблива форма :) Зрештою, для антифризу бачок теж стоїть рідний - за 40 років не тріскав ще, лише потемнів, що додало особливого шарму, виглядає як дерев'яний :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. night

    night Well-Known Member

    В старих іномарках, а ми саме говоримо про малобюджетні машини також важко розвинути швидкість 200 км. В мене був пасат семирічний. І після 180 стрілка в нього дуже важко лягала до 200.Але зважити як тормозить більшість іномарок і як тормозять жигулі варто задуматись над вибором машини. Жигулі входять в поворот з більшим радіусом ніж іномарка такої ж цінової категорії. А якщо недосвідчена людина ще і перетормозить (а вбільшості випадках так і є. Люди зажимають тормоз), то не попадання в крутий поворот гарантовано.
     
  8. Forest

    Forest Moderator

    Цілком згоден з твердженням, але з єдиною поправкою - все актуально не для початківців. Якщо початківець перед поворотом з перестраху натисне гальма на швидкості 200 в старому Пасаті, його понесе далі ніж з такою ж дією в жигулях, бо швидкість буде на 60-80 кмг меншою. Причому понесе точно по тій же траекторії. Жодна пасивна безпека не зможе компенсувати різницю швидкостей у 80 кмг.

    Але це вже відхід від дискусії. Пропоную зупинитись на тому, що наш початківець не буде перевищувати швидкість у 70 кмг та не потраплятиме в ДТП.
     
    • Подобається Подобається x 3
  9. SteelMaster

    SteelMaster Well-Known Member

    та ну народ про що ви говорите.... які 140 - 200 в поворот)))
    і взагалі не тормозити в повороті потрібно а на газ жати :))
     
  10. night

    night Well-Known Member

    ага і девіз за рулем має бути "Тормоза для трусів ":)))
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. Tony

    Tony Well-Known Member

    А шо ви смієтесь на повному приводі це якраз і дуже правильно
     
  12. redfox

    redfox Well-Known Member

    да и не только на полном, еще и на всех переприводных!

    ---------- Додано в 13:13 ---------- Попередній допис був написаний в 13:12 ----------

    у меня первая машинка - нассан альмера классик - вот уж она у меня натерпелась - но я ей очень довольна - регулярное ТО и хорошеее топливо - и зайка бегает!) этой зимой даже в -30 заводилась сейчас за полгода мы проехали 30 000
     
  13. - то пани перепутала "До" поворота и "в" (во время). За рулём наверняка не путает (иначе зимой - до первого поворота :))) )
     
  14. redfox

    redfox Well-Known Member

    то пани своим насиком ужас на целый район наводит) а зимой зайка с всякими разными функциями почти любую преграду берет:haha:
     
  15. SteelMaster

    SteelMaster Well-Known Member

    а я ы не сміюсь, незнаю як на рахунок повнопривідних но для передньопривідних це так і є :))

    сьогодні в золочів їздив на своїй вісімочці....ех там так замело ... ппц повний, я полями їздив, сугроби рівняв)) навіть крузер не зміг проїхати, розвернувся))) зима зло(((

    п.с. може офф топ просто вражень уйма, з другом по полю проклали дорогу вісімкою, потім всі почали їздити там, а дивились спочатку скептично(на дорозі до метра снігу... ) траса золочів - броди на виїзді з золочева :)
     
  16. Trooper

    Trooper Well-Known Member

    Картинка в Виндовз 7 размыта, чайники щелкают, а теперь ВАЗ самая безопасная машина...

    Зачем такое писать? Какая нах безопасность в ВАЗе? Расскажите это отцу моего товарища, которому расплющило позвоночник влетевшим внутрь мотором в "Жигулях".
    Это ж надо такой бред написать...
    Посмотрите краш тест семерки тут и больше не говорите такую чушь.
     
    • Подобається Подобається x 2
  17. syavych

    syavych копач

    Ну Форест трохи інше мав на увазі - мова йшла про максималку, а оскільки вона на порядок нижча ніж тої ж бехи, то й шанси вижити більші.
    Хоча, в принципі, для сумного результату, ВАЗівських достатньо і 90км/год :sad:
     
  18. Trooper

    Trooper Well-Known Member

    Люди, попадающие в аварию на феррари на скорости 200+ выживают и даже без глобальных повреждений. В жигулях, тавриях, славутах люди погибают и на 60 км/ч. Причем тут скорость. если в машине отсутсвет впринципе пассивная безопасность? Ненужна большая скорость для того чтоб деформировать жигуль. Обратите внимание - краштест проходит на скорости 64 км/ч. Если жигуль едет по городу со скоростью 40, а навстречу машина соскоростью 40, то это уже 80. Вот и подумайте, что бывает в Жигулях в городском ДТП.
     
  19. Forest

    Forest Moderator

    Що ви вважаєте брєдом? Контраргументуйте, або краще тут не смітіть. Та і брєд пишете швидше ви:
    Навіть якщо би ці "люди" були в кузові, який не гнеться, при фронтальному ударі вони би загинули від критичного навантаження мозгу, яке вже не сумісне з життям після 70-80 кмг. Але якщо йдеться про дрібну аварію, то звиняйте, після таких і літаки нормально сідають. Тому як на мене, брєд якраз у ваших словах.

    ---------- Додано в 15:39 ---------- Попередній допис був написаний в 15:37 ----------

    Сявич, для сумного результату інколи достатньо і машини, яка не рухається, все відносно. Як на мене, тут тема радше про безпечний автомобіль в руках розумних людей і людей, що дотримуються ПДР.
     
  20. Zenon

    Zenon Member

    Геніальна фраза!дочитайтеся до неі,і уникнете багатьох проблем на дорозі.Краштест-не основне у купівлі машини.Життя машини залежить від прокладки між кермом і сидінням!!!
     
а де твій аватар? :)