Великі дизайнери

Тема у розділі 'Дизайн', створена користувачем Dzeko, 17 лис 2012.

  1. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Про людей, які зробили видатний внесок в розвиток дизайну.

    Маріо Белліні

    1935

    Італійський архітектор, дизайнер меблів і промислових об'єктів, журналіст і лектор. Як засновник і натхненник дизайнерського бюро компанії Olivetti, в де пройшов шлях від штатного дизайнера до керівника відділу, Маріо Белліні змінив уявлення про калькулятори і друкарські машинки. Його слава почалася з дизайну різноманітної офісної техніки. З не меншим ентузіазмом займався дизайном меблів і світильників. Є винахідником «офісного стільця» і офісних меблів «збери сам». Завдяки Маріо Белліні, робоче місце перестає бути статичним і може змінюватися відповідно до індивідуальних запитів. При цьому можливості комбінаторики всіх елементів просто безмежні. Меблі Белліні - це не просто предмети офісної обстановки, а єдине офісне середовище.

    Маріо Белліні розробляв дизайн продукції для Olivetti, меблів для Cassina, B & B Italia і Vitra, електронного обладнання для Brionvega and Yamaha, світильників для Artemide, Flos і Erco. Крім того, Белліні попрацював і на ниві автомобільного дизайну. У 1972 році він представив концептуальний проект будинку на колесах Kar-a-Sutra, а в 1977 створив салон однієї з моделей автоконцерну Фіат.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ---------- Додано в 13:12 ---------- Попередній допис був написаний в 13:06 ----------

    [​IMG]
     
  2. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Дітер Рамс

    1932

    [​IMG]

    німецький промисловий дизайнер, провідний дизайнер фірми Braun з 1962 по 1995, представник школи функціоналізму в промисловому дизайні.

    Багато дизайнерських продуктів Дітера Рамса представлені в музеї прикладного мистецтва у Франкфурті, а також в музеї сучасного мистецтва на Манхеттені. На міжнародній виставці «Less and Мore» щорічно експонуються десятки його робіт. У 2010 році Міжнародна Кельнська Школа Дизайну відзначила заслуги Рамса в області промислового дизайну премією 'Kölner Klopfer'.

    Десять принципів дизайну від Дітера Рамса

    Хороший дизайн - інноваційний
    Хороший дизайн робить продукт корисним
    Хороший дизайн - естетичний
    Хороший дизайн допомагає продукту бути зрозумілим
    Хороший дизайн - ненав'язливий
    Хороший дизайн - чесний
    Хороший дизайн - надійний
    Хороший дизайн продуманий до найдрібніших деталей
    Хороший дизайн турбується про навколишнє середовище
    Хороший дизайн - це якомога менше дизайну

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Вплив Дітера Рамса на Стіва Джобса

    http://blogoblago.ru/archives/2303/
     
  3. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    [​IMG]

    Джорджетто Джуджаро, засновник дизайнерського бюро Джуджаро, яке придумує дизайн для багатьох автомобільних брендів світу. У нього замовляють дизайн американці, німці, корейці, італійці. Досить тісно Джуджаро співпрацює з концерном Фольцваген-Ауді. Всі мої автомобілі, в тому числі й теперішній, намальовані в бюро Джуджаро або й самим Маестро :)

    Культова Делоріен - теж його робота

    [​IMG]
     
  4. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Пол Ренд

    1914 – 1996

    [​IMG]

    Навіть після смерті в 1996 році, Пол Ренд залишається одним з найбільш знаменитих графічних дизайнерів у світі.

    Він народився 15-го Серпня 1914 року в Нью-Йорку, в Брукліні, під ім'ям Перетц Розенбаум (Peretz Rosenbaum).

    На початку кар'єри він використовував дане йому батьками ім'я, однак пізніше вирішив приховувати своє єврейське походження, і змінив прізвище і ім'я. Так з Перетца він став Полом і з Розенбаума - Рендом.

    Пол отримав освіту в інституті Пратта (1929-ий-1932-ий роки) і Лізі Студентських мистецтв (з 1933-го по 1934-ий).
    З 1956-го по 1969 роки і потім знову з 1974-го року він викладав дизайн у Иельському університеті в Нью Хевен, штат Коннектикут.

    Ранні роботи Пола Ренда зробили його відомим, але справжню славу дизайнерові принесли логотипи, створені для різних компаній в 1950-і і 1960-і роки. Спочатку він верстав для журналу Apparel Arts, а пізніше йому запропонували місце арт-директора в Esquire-Coronet, правда, спочатку від відмовився від цієї позиції, так як вважав, що ще недостатньо досвідчений для цієї роботи, але через рік, у віці 23 років , він уже працював у журналі.

    Ренд був урочисто прийнятий в зал слави Нью-Йорского клубу арт-директорів у 1972 році. За довгу кар'єру він розробив безліч рекламних принтів і корпоративних стилів, включаючи найзнаменитіші його роботи для IBM, UPS і ABC.

    Найвідоміша робота Пола в області створення логотипів - це, звичайно, символ компанії IBM. Перша версія була створена в 1952 році, а через 16 років логотип був змінений на той, який нам всім відомий.

    United Parcel Service (UPS), 1961

    [​IMG]

    American Broadcasting Corporation (ABC),
    1962

    [​IMG]

    International Business Machines (IBM),
    13-bar variation, 1967

    [​IMG]

    [​IMG]

    Yale University Press, 1985

    [​IMG]
     
  5. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Шось треба додати робіт Italdesign Giugiaro.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

  7. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Так, де UnKnown? Яка стверджувала що тут підвищений інтерес до високого.
     
  8. Un.Known

    Un.Known споглядач з лінійкою ) Команда форуму

    По-перше, Анноун стверджувала, що такої теми для Бані шкода, по-друге, яких Ви реакцій чекали на декілька дописів?

    Я от, наприклад, чекаю продовження, та й меблі, не один дизайнер розробляє.
     
  9. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    До чого тут нафіг меблі? До чого тут не один? Я про кооператив "Конвалія" з Тлумача не буду писати.
     
  10. Un.Known

    Un.Known споглядач з лінійкою ) Команда форуму

    Зрі в корєнь. (с)

    Про скількох великих дизайнерів Ви написали?
     
  11. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Треба розуміти що таке тренд, функція, ергономіка, як мінімум. А меблі робити чи фотоапарати, чи і те і те одночасно - не принципово взагалі.
     
  12. Un.Known

    Un.Known споглядач з лінійкою ) Команда форуму

    То вважаєте, що 5 чи 6 дизайнерів уособлюють тренд і ергономіку?

    Чи що Маріо Белліні, наприклад, показник, всі решта - аж ніяк?
     
  13. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Як тренд і ергономіку можна уособлювати? Тренд можна задавати, ергономіку можна придумувати. В кожній галузі є ключові люди на яких усі рівняються.
     
  14. Un.Known

    Un.Known споглядач з лінійкою ) Команда форуму

    Вау! Дійшло.

    Ну то прошу розказати про побутовий дизайн більше.
     
  15. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Слава тобі боже.


    Обов'язково. Лиш заре часу немає. То грунтовного підходу вимагає.
     
  16. Un.Known

    Un.Known споглядач з лінійкою ) Команда форуму

    Ну бачите, а хотіли про кооператив "Конвалію".

    Дизайн - то не є тема, де можна дуже сперечатись, на мою думку, тим більше коли мова йде про голосні імена.
     
  17. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    НЕ хотів


    Сперечатися не треба, набридло вже.
     
  18. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Рос Лавгроув

    1958

    [​IMG]

    британський дизайнер-футурист. Рос Лавгроув (Ross Lovegrove) народився в 1958 році в Кардіффі, Уельс. Навчався в Манчестерському політехнічному коледжі аж до 1980 року. У 1983-му він отримав ступінь магістра в галузі дизайну Королівського коледжу мистецтв у Лондоні.

    На початку 80-х Рос Лавгроув працював у "Frog Design" (Німеччина), де розробляв проекти для Sony і Apple. Потім він переїхав до Парижа. У столиці Франції Росс розробив офісну систему "Alessandri", яка принесла йому популярність.

    У 1986 році Рос повернувся в Лондон, де через чотири роки відкрив свій офіс, назвавши свою компанію "Studio X".

    Протягом багатьох років Рос Лавгроув співпрацює з компанією "VitrA" для якої розробляв величезний спектр продукції від сантехніки до меблів. При створенні своїх колекцій дизайнер черпав натхнення у східній керамічної культурі, завдяки чому зміг поєднати сучасний дизайн з етнічними мотивами. Наприклад, після поїздки в Стамбул він розробив серію предметів, присвячену цьому місту.

    Крім предметного дизайну, Рос Лавгроув активно працює над проектами архітектури. Однак багато його ідеї не знаходять втілення в зв'язку зі складністю їх реалізації. Наприклад, прозорий мобільний будинок "Сонячне зерно", так і залишився проектної розробкою.

    У 2005 році Рос був удостоєний "Red Dot Design Award" за серію продуктів, розроблених для "VitrA".

    Серед замовників Роса Лавгроува такі компанії як Moroso, Kartell, Driade, Cappellini, British Airways, Phillips, Apple, Luceplan, Tag Heuer, Herman Miller, Knoll International, Luis Vutton, Ceccotti, Toyo Ito Architects і Sony. Його роботи виставлялися в знаменитих музеях по всьому світу: Музей Сучасного Мистецтва (Нью-Йорк), Музей Гугенхейма (Нью-Йорк), Axis Centre (Японія), Центр Помпіду (Париж) і Музей Дизайну (Лондон).


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

  20. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Лекція Роса Лавгроува

    http://www.youtube.com/watch?v=fT-A7Zp0BU8

    Рос Лавгроув розповідає про свої найбільш яскраві проекти, творчу філософію, джерела натхнення та майбутні плани.

    ---------- Додано в 22:35 ---------- Попередній допис був написаний в 22:15 ----------

    Мілтон Глейзер, мій улюблений

    1929

    [​IMG]

    американський графічний дизайнер. Незважаючи на похилий вік, Мілтон Глейзер (Milton Glaser) досі продовжує займатися творчістю. Саме він подарував світові журнал New York Magazine, знаменитий психоделічний постер із зображенням Боба Ділана, фірмовий стиль Бруклінського пивоварного заводу Brooklyn Brewery і, звичайно ж, беззмінний символ Нью-Йорка - логотип I love New York.

    Зараз Мілтону Глейзеру за вісімдесят, він живе на Манхеттені і, хоча багато в цьому віці вже йдуть на пенсію, він керує своєю студією дизайну, в якій кипить робота. Як і багато років тому, він продовжує малювати постери, створювати логотипи та розробляти фірмові стилі. Крім практики, Глейзер займається і теорією: читає лекції в університетах, пише есе та теоретичні міркування про зв'язок дизайну і мистецтва та їх вплив один на одного, про професії дизайнера і складнощах творчого процесу.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
а де твій аватар? :)