Ваше ставлення до телефонного маркетингу

Тема у розділі 'Телефонія', створена користувачем Mavpysuk, 5 тра 2010.

?

Як Ви реагуєте на телемаркетинговий дзвінок???

  1. Не дослуховуючи до кінця кидаю слухавку

    3 голосів
    15,0%
  2. Кажу, що ніяка інформація мене не цікавить

    8 голосів
    40,0%
  3. Чемно вислуховую, заради вічливості

    3 голосів
    15,0%
  4. Слухаю, і якщо інформація дійсно цікава і корисна вступаю в діалог

    1 голосів
    5,0%
  5. Мені не дзвонять :(

    5 голосів
    25,0%
  1. Mavpysuk

    Mavpysuk Well-Known Member

    Останнім часом все частіше піднімаючи слухавку домашнього телефону, чую фразу: "Доброго дня...я представник компанії....."...
    Як Ви відноситеся до таких дзвінків, чи буває якась запропонована інформація корисною???
     
  2. Alias

    Alias Львів-місто моєї мрії..

    Такі дзвінки мені нагадують представників СЄ, що ходять по квартирах і пропонують свою літературу.Не люблю коли нав"язуть свої послуги.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. syavych

    syavych копач

     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Я взагалі не переношу всіх цих торгових представників через їх нав'язливість. Якщо мені щось потрібно, я сама проконсультуюся і куплю.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. sani

    sani Well-Known Member

    Мені по телефону ніхто ще не дзвонив, але дійсно нервують ті прилипали - торгові представники.
    Особливо у супермаркетах, у відділі вина чи горілки. Неможливо навіть в той відділ зайти, там тих представників більше ніж покупців, і кожен починає пургу нести про свій товар. Навіть вибрати нормально нічого не дають.
     
  6. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Маркетинговий дзвінок - втручання в мій "простір" без мого дозволу. Вважаю, що то має бути заборонено законодавчо, як спам. Та й взагалі... Якщо навіть глянути з точки зору підприємця... Це не просто неефективно... Всього один дзвінок - і продукцію твоєї фірми, тебе особисто та твою маму вже ненавидять...

    :)))
     
    • Подобається Подобається x 4
  7. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Якби це було не ефективно цим би ніхто не займався. Такі продажі ефективні, не дивлячись на те, що Ви їх не сприймаєте, і це я говорю не як покупець а як професійний продавець.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Та невже!? Як я відстав... Взяв завів собі АОН, і всі дзвінки "професійних продавців" ідуть в "чорний список" "покупця-любителя". Назавжди. :)))

    А тепер серйозно:
    Якщо не трьоп, і дійсно щось продається, то проконсультуй Ромка, як продавати через телефон - він шукає надомну роботу - йому дуже треба.
     
  9. Mavpysuk

    Mavpysuk Well-Known Member

    Тому такі компанії дуже часто змінюють свої номера
     
  10. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Не знаю, але мені дзвонили всього кілька раз за кілька років. Іноді соціологи перед виборами дзвонили, питали "Чи ви За нашого дорогого і вельмишановного В.А.Ющенка, чи ви ПРОТИ цієї сучки Тимошенко? А може ви й проти дорогого Віктора Федоровича?"
    :haha:
     
  11. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Трапляються, дістають впарщики театральних квитків.
    В одній такій конторі вдалося притиснути до стінки адміністратора (попередньо вимкнувши телефони офісу на добу), він зізнався, що його дівчата діють за методом послідовного перебору номерів і спільної бази клієнтів не мають. Він дуже шкодує, але не може наказати усім вписати мої телефони у стоп-лист. Ротація, бачте, в них велика.
     
  12. night

    night Well-Known Member

    Ненавиджу коли мені щось намагаються нав'язати. А по телефону тим більше. Вже декілька раз стикалась з такими наглими продавцями що навіть після того як кинула слухавку мені передзвонювали знову і намагались почати розмову заново.
     
  13. Максим Великий

    Максим Великий миється в бані

    Я з чистою совістю можу послати таких на х…, особливо коли такий дзвінок ще й розбудив мене і я заради нього проснувся, встав. А деколи можу з ними поговорити, але не про покупку, а про їх відношення до такого роду дзвінків, пофілосовствувати з ними коли в гарному настрої. Трохи знаю як вони працюють, друг таким займався, в Києві в якійсь там конторі так по телефоні втюхували різні лікарські препарати. Називалися спеціалістами і втюхували з дуже велинкими націнками препарати в яких і самі не розбиралися. Дарували хворим людям пустословну надію, дурили одним словом.
     
  14. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Ваша іронія свідчить про повну необізнаність в предметі розмови.
    Під ефективністю розуміється, в першу чергу, рентабельність, а навіть при продажах 4-5% від загальної кількості дзвінків рентабельність не мала.
    Як приклад наведу самий звичайний спам, який дістав давно всіх. Розсилку замовляють за гроші і далеко не дурні і тупі люди, а значить це економічно обгрунтовано.


    Ну і що з того що у Вас АОН??? Ви єдиний покупець??? Повірте що Ваша відмова не є трагедією для продавця. Ви не єдиний.



    А хіба хірург може проконсультувати через форум не лікаря, як в домашніх умовах вирізати апендицит? Мистецтву продаж треба вчитись, і не один рік, читати спеціалізовану літературу з психології. І не кожен придатний до цього. Тут як і для більшості професій потрібні певні схильності та властивості характеру.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Mavpysuk

    Mavpysuk Well-Known Member

    я трохи працювала у цій сфері і можу сказати, що досить багато продаж по телефону...я була на одному американському проекті, американці звикли до такого роду дзвінків - одних вони вже дістали, а є багато таких які підключають багато послуг чи купують товари завдяки телемаркетингу...
     
  16. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Колись (давно) до нашої фірми почав телефонувати якийсь німець із пропозиціями радіообладнання. Скинув факсом прайси.
    Шефу здалося, що ціни у дойчмарках і є дуже привабливими.
    А потім я роздивився, що ціни - в англійських фунтах і аж ніяк не подобаються нам.
    Я ввічливо відповів німцю, що (легенда) нажаль, на ті частоти ми не отримаємо ліцензії і взагалі ціни в GBP нас не влаштовують. Той все "діставав" щодня. І, мовляв, в Росії це обладнання сертифіковане, і тут нам допоможе...
    Коли мій терпець урвався, я відкрив книжку "Письмо деловому партнеру", передрукував (англійською) повністю главу "Немотивовані відмови без зазначення причин" і відіслав йому факсом.
    Після цього усім наказав говорити йому, що я у відпустці, а інші - твоя моя нє панімай".
     
а де твій аватар? :)