Останнім часом все частіше піднімаючи слухавку домашнього телефону, чую фразу: "Доброго дня...я представник компанії....."... Як Ви відноситеся до таких дзвінків, чи буває якась запропонована інформація корисною???
Такі дзвінки мені нагадують представників СЄ, що ходять по квартирах і пропонують свою літературу.Не люблю коли нав"язуть свої послуги.
Я взагалі не переношу всіх цих торгових представників через їх нав'язливість. Якщо мені щось потрібно, я сама проконсультуюся і куплю.
Мені по телефону ніхто ще не дзвонив, але дійсно нервують ті прилипали - торгові представники. Особливо у супермаркетах, у відділі вина чи горілки. Неможливо навіть в той відділ зайти, там тих представників більше ніж покупців, і кожен починає пургу нести про свій товар. Навіть вибрати нормально нічого не дають.
Маркетинговий дзвінок - втручання в мій "простір" без мого дозволу. Вважаю, що то має бути заборонено законодавчо, як спам. Та й взагалі... Якщо навіть глянути з точки зору підприємця... Це не просто неефективно... Всього один дзвінок - і продукцію твоєї фірми, тебе особисто та твою маму вже ненавидять...
Якби це було не ефективно цим би ніхто не займався. Такі продажі ефективні, не дивлячись на те, що Ви їх не сприймаєте, і це я говорю не як покупець а як професійний продавець.
Та невже!? Як я відстав... Взяв завів собі АОН, і всі дзвінки "професійних продавців" ідуть в "чорний список" "покупця-любителя". Назавжди. А тепер серйозно: Якщо не трьоп, і дійсно щось продається, то проконсультуй Ромка, як продавати через телефон - він шукає надомну роботу - йому дуже треба.
Не знаю, але мені дзвонили всього кілька раз за кілька років. Іноді соціологи перед виборами дзвонили, питали "Чи ви За нашого дорогого і вельмишановного В.А.Ющенка, чи ви ПРОТИ цієї сучки Тимошенко? А може ви й проти дорогого Віктора Федоровича?"
Трапляються, дістають впарщики театральних квитків. В одній такій конторі вдалося притиснути до стінки адміністратора (попередньо вимкнувши телефони офісу на добу), він зізнався, що його дівчата діють за методом послідовного перебору номерів і спільної бази клієнтів не мають. Він дуже шкодує, але не може наказати усім вписати мої телефони у стоп-лист. Ротація, бачте, в них велика.
Ненавиджу коли мені щось намагаються нав'язати. А по телефону тим більше. Вже декілька раз стикалась з такими наглими продавцями що навіть після того як кинула слухавку мені передзвонювали знову і намагались почати розмову заново.
Я з чистою совістю можу послати таких на х…, особливо коли такий дзвінок ще й розбудив мене і я заради нього проснувся, встав. А деколи можу з ними поговорити, але не про покупку, а про їх відношення до такого роду дзвінків, пофілосовствувати з ними коли в гарному настрої. Трохи знаю як вони працюють, друг таким займався, в Києві в якійсь там конторі так по телефоні втюхували різні лікарські препарати. Називалися спеціалістами і втюхували з дуже велинкими націнками препарати в яких і самі не розбиралися. Дарували хворим людям пустословну надію, дурили одним словом.
Ваша іронія свідчить про повну необізнаність в предметі розмови. Під ефективністю розуміється, в першу чергу, рентабельність, а навіть при продажах 4-5% від загальної кількості дзвінків рентабельність не мала. Як приклад наведу самий звичайний спам, який дістав давно всіх. Розсилку замовляють за гроші і далеко не дурні і тупі люди, а значить це економічно обгрунтовано. Ну і що з того що у Вас АОН??? Ви єдиний покупець??? Повірте що Ваша відмова не є трагедією для продавця. Ви не єдиний. А хіба хірург може проконсультувати через форум не лікаря, як в домашніх умовах вирізати апендицит? Мистецтву продаж треба вчитись, і не один рік, читати спеціалізовану літературу з психології. І не кожен придатний до цього. Тут як і для більшості професій потрібні певні схильності та властивості характеру.
я трохи працювала у цій сфері і можу сказати, що досить багато продаж по телефону...я була на одному американському проекті, американці звикли до такого роду дзвінків - одних вони вже дістали, а є багато таких які підключають багато послуг чи купують товари завдяки телемаркетингу...
Колись (давно) до нашої фірми почав телефонувати якийсь німець із пропозиціями радіообладнання. Скинув факсом прайси. Шефу здалося, що ціни у дойчмарках і є дуже привабливими. А потім я роздивився, що ціни - в англійських фунтах і аж ніяк не подобаються нам. Я ввічливо відповів німцю, що (легенда) нажаль, на ті частоти ми не отримаємо ліцензії і взагалі ціни в GBP нас не влаштовують. Той все "діставав" щодня. І, мовляв, в Росії це обладнання сертифіковане, і тут нам допоможе... Коли мій терпець урвався, я відкрив книжку "Письмо деловому партнеру", передрукував (англійською) повністю главу "Немотивовані відмови без зазначення причин" і відіслав йому факсом. Після цього усім наказав говорити йому, що я у відпустці, а інші - твоя моя нє панімай".