Україна - вчора, сьогодні, завтра

Тема у розділі 'Політика і політики', створена користувачем Прокіп, 16 жов 2012.

  1. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    @Mykhaylo Khomchyn, Я, Хомчине, хотів би, щоб Ви обов"язково висловили свою думку стосовно здешевлення будівництва доріг та суттєвого здешевлення реконструкції доріг, про що я написав із посиланнями на ті ж джерела у своєму попередньому посту.
    Зробіть ласку, прокоментуйте своїми словами, чому, на Вашу особисту думку, будівництво нових доріг зараз обходиться дешевше, ніж при Порошенку.
    Дякую.
     
  2. Lanktocha

    Lanktocha Well-Known Member

    Бувають різні випадки, може хтсь бути лежачим хворим чи паралізваним, наприклад, після інсульту. пройшовши курс медикамнтів, масажі та лікувальну фізкультуру, стає рухомим, правда, із Тимошенко не той випадок.
     
  3. Кацалапий, ще раз повторюю задачу:
    1) Вартість будівництва кілометра доріг в Україні зросла удвічі, хоча ціни на матеріали впали – звіт CoST.
    2) Ковідний фонд розтягнуто, але в 2020 було збудовано на 20% менше нових доріг ніж у 2019.
    Де гроші і дороги?

    Що таке -14,3% і що таке -44,7%? Співвідношення опоросу зелебобів до надоїв коломойського з зедовбойобів? Я у співвідношення до яких років?
     
    • Тупо Тупо x 1
  4. Всього в 2020 році було побудовано 14,35 кілометрів нових доріг (чотирнадцять кілометрів). І ці 14 кілометрів були збудовані за завищеними цінами.
    Дорогий зелебобік (в прямому сенсі дорогий), при таких темпах будівництва твоє золото виконає свою обіцянку за 348 років.
    Вофка, какжіжтак, ти же абіщал?
    FB_IMG_1607088077276.jpg
     
  5. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    Друге просте запитання.
    Чому Порошенко-депутат не ініціює створення парламентської слідчої групи, яка б вияснила, чому середній поточний ремонт зараз майже вдвічі дорожче ніж за часів його президентства?

    Мені, наприклад, здається, що якщо класти вдвічі товщий асфальт, то і ціна буде вдвічі більша. Чи не так?

    А свистіти по форумах та фейсбуках всякий може.
    До речі, де написано офіційно, що побудовано лише 14 кілометрів?
     
  6. Silver bullet

    Silver bullet Well-Known Member

    @medwedo berlogsoni, Хомчин буде талдичити своє хай там що...хоч по його подвір'ю прокладуть автобан...
    Дурному Гаврильці усе чорнобривці.
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  7. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    Хомчине, Ви - трошки хамло. Ці цифри наведені в тому аналізі, на який Ви посилаєтеся.

    Ви краще подивуйтеся, яку я проявляю залізну витримку стосовно Вашого хамства.
    От першоджерело
    «Будувати та реконструйовувати автомобільні дороги стало дешевше, а ремонтувати – дорожче», – результати моніторингу CoST Ukraine – CoST
    Бачите, що там написано?
    Тобто, там і говориться про ці цифри, на які Ви дивитеся, як баран на нові ворота. Жодного згадування про опорос поросенківців.

    Ви бачите, що я не лінуюся і даю Вам посилання на прешоджерело. Там, до речі, і сказано, чому середній ремонт обходиться майже вдвічі дорожче. І жодного слова про розкрадання.
    Середній ремонт зараз виконується значно якісніше (йде більше будматеріалів, тому й дорожче).
    На цей ремонт, що робится зараз, дається гарантія на більше років.

    Але, скажу від себе, кожному видно, що ремонт доріг зараз набагато якісніший, ніж раніше.

    Бувайте здорові. Я на Вас плюю, бо Ви мені сьогодні вже обридли.
     
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  8. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Мені давно. Але не можу не реагувати на брехню недоофіцера в питаннях арміх і бойових дій, від яких він зховався.
     
  9. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    Тут дають пояснення, чому середній ремонт доріг зараз обходиться майже вдвічі дорожче.
    Пояснюють, ті, що повідомили про майже двохкратне подорожчання.

    Мені от просто цікаво: чому Хомчину подобається мати вигляд ідіота, якого без упину тикають мордякою в сцяки?
    На кожному кілометрі нових доріг у 2020 році заощадили 4,5 млн гривень - ЦТС

    Дають, між іншим, дослівну цитату директора, який повідомив про двохкратне подорожчання, з яким носяться дурні, озброєні писаними торбами.
     
  10. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Вини тупі настільки ,що далі заголовків не опускаються. Рівень - вокзал, туалет, стіна.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  11. Магазини Рошен як працювали коли Порошенко був президентом, так і працюють коли він перестав ним бути. Та ще й допомагають армії і медикам.

    Що зайвий раз доводить що в Порошенка був і є чесний та ефективний бізнес

    А клоун як був тупим клоуном, так ним і залишився. Ним і помре.
    Тільки жарти стають все більш примітивними і виказують нестерпний біль в одному місці.
     
    • Не погоджуюся Не погоджуюся x 1
  12. Про «велике крадівництво» узнає весь світ

    Volodymyr Omelyan
    Володимир Омелян
    У 2015 році ми запустили CoST Ukraine.

    Це добровільна ініціатива широкого кола зацікавлених сторін – CoST (Construction Sector Transparency Initiative) із секретаріатом у м.Лондоні (Велика Британія), призначена для забезпечення прозорості та підзвітності будівництва, яке здійснюється за рахунок публічних коштів. Ініціатива об’єднує представників влади, громадськості та бізнесу. Даний проект фінансується ООН, урядами Великої Британії, Південної Кореї і США.

    Сьогодні вони роблять власну презентацію аналізу «Великого Будівництва» за 2020 рік у сегменті ремонту автошляхів.

    71% усіх дорожніх робіт – це поточний середній ремонт. У порівнянні з 2019 роком вартість такого ремонту здорожчала на 91%, фактично удвічі!

    Нагадаю, цьогоріч бітум на світових ринках подешевшав на 40%, а його вартість – близько 60% вартості асфальтобетонної дороги. Навіть за рахунок цього можна було показати здешевлення мінімум на 20%.
    Але жадібність веде до бідності…

    У 2020 році було проведено лише 14,35 км нового будівництва, 77,29 км реконструкції, 449,7 км капітального ремонту. Скільки автошляхів здано в експлуатацію в 2020 – досі не знає ніхто. Вірніше, знають, але не кажуть.
    Підозрюю, що їх в рази менше за «оновлені 3926 км» без узбіч, розмітки і т.д.

    І, окремо, щодо прозорості розподілу коштів: у 2020 році найбільше грошей отримала Дніпропетровська область, близько 9 млрд грн. Це 10% фінансування усієї України. Єдине логічне пояснення – це мала батьківщина маленького президента.

    Сподіваюся, цей звіт буде розміщено в публічному доступі.

    У мене все.

    П.С. Вітаю, у неофіційному «списку Форбс» на одного доларового мільярдера і декількох гривневих стане більше.
    Всі решта українців стали ще біднішими.
     
  13. Lanktocha

    Lanktocha Well-Known Member

    Точніше, можуть домовитися, Порошенко не президент, але вулицю не замітає, примусового віджимання магазинів, більшої розкрутки кондитерських фабрик іншого клану НЕМАЄ. А ви, боти, нийте і гавкайте!
    Кіноіндустрія Зеленського на місці, зрештою, продати свій бізнес він не обіцяв.
     
  14. Silver bullet

    Silver bullet Well-Known Member

    Міністерство оборони та ДП "Антонов" готуються до підписання контракту щодо будівництва трьох нових літаків АН-178.

    Джерело: віце-прем'єр, міністр з питань стратегічних галузей промисловості Олег Уруський в інтерв’ю "Радіо Свобода", повідомляє пресслужба Мінстратегпрому

    Деталі
    : За словами Уруського, вперше за 29 років ми маємо держзамовлення на будівництво нових вітчизняних літаків.

    Пряма мова: "За часи незалежності України ми жодного разу не замовляли нові літаки".

    Деталі: Також він зазначив, що планується ремонт бронетанкової техніки та закупівля артилерійських систем.
     
  15. Про Дану та Богдану

    Михайло Забродський
    Михайло Забродський
    Життя саме продовжує пропонувати теми для обговорення. І знову одним із важливих є питання закупівлі САУ Дана-М2. Одразу зазначу для фахівців із вимірювання довжини ствола в калібрах і експертів із рівня підготовки курсантів-артилеристів радянського розливу – мова сьогодні не про технічні переваги чеської САУ і не про артилерію як рід військ взагалі. Сьогоднішня тема – ознаки банальної корупції під час намагань заполучити такий смачний чеський контракт.

    Минулого тижня ми чимало говорили про фактичний зрив програми розвитку вітчизняної артилерії. Всім добре відомо про те, як з незрозумілих причин усі кошти, виділені на закупівлю артсистем, планувалося направити на сумнівний контракт із закупівлі Дана-М2 за ціною 1,29 мільйона євро за одиницю.

    Саме в ціні й криється сама цікава родзинка цієї проблемної угоди. Ще два роки назад, у 2018-му, чеська збройна компанія Excaliburarmy пропонувала ці САУ за 812 тисяч євро! Судячи з усього, торгівля йшла не дуже. Декілька країн закупили певну кількість одиниць. І, о диво! З’являється перспектива українського контракту на 26 одиниць. І ціна САУ, яка найбільш успішно за останні роки продається саме на пострадянському просторі (грає роль калібр !), злітає в півтора рази!

    Нижче наведений документ – комерційна пропозиція чеської компанії від 2018 року. Нехай нікого не бентежить найменування Дана М1-М, мова йде саме про Дана М2, той же самий зразок. Але експортувалася до інших країн всі ці роки саме Дана М1-М, і лише вона теоретично може бути закуплена відповідно до Постанови Кабміну України №345.

    Що це може означати? А чи народилася Дана-М2 саме під перспективу контракту з Україною, з метою хоч як би пояснити зростання ціни в 1, 5 рази? І які ще питання можуть виникнути під час детального розгляду цієї оборудки?..

    Відповідна реакція правоохоронних органів не примусила себе довго чекати. Наприкінці листопада СБУ відкрито кримінальне впровадження по зазначених фактах за статтею 111 КК України – державна зрада! Ну а нещодавні обшуки в Укрспецекспорті – яскраве підтвердження активних слідчих дій по цьому провадженню.
    Впевнений, що осторонь зазначеного питання не залишиться і наш Комітет ВР України, який в черговий раз не погодивши зміну до ДОЗу стосовно сумнівної оборудки, вже продемонстрував принципову позицію щодо спроб нагріти руки на забезпеченні обороноздатності держави.
     
  16. Кінець казки про новий аутсорс в армії: І нову і стару систему харчування поділять 3 фірми
    04.12.20 | Діана Петреня
    солдатська їдальня
    Країну розділили на 9 лотів куди увійшли всі частини, і ті, що харчуються за каталогом, і ті, що за аутсорсом. Всі компанії, які постачали в армію продукти, просто вибиваються з ринку трьома старими аутсорсерами.

    І знову про харчування в армії.

    Після того як ми підняли скандал з приводу того що в армію повертається аутсорс завдяки Хомчак і Тарану, МО швиденько виставило одного із заступників на бриф що б розповісти що це все не правда і все зовсім по іншому. Деякі ЗМІ навіть бадьоренько підхопили цю маячню і понесли в дзьобиках в маси.

    Петреня / Ukrainian Military Pages Діана Петреня
    Від початку АТО – волонтер в 79-й аеромобільній бригаді: за її участі оптимізовано постачання продуктів харчування, медикаментів, палива тощо. З 2015 року в Проєктному офісі реформ Міноборони курувала реформу харчування у ЗСУ
    Штош, я просто дочекалася початку торгів. Деякі посилання викладу в цей пост, всі інші ви можете самі подивитися на Прозорро.

    Закупка - Послуги з організації харчування (55320000-9) (послуги щодо забезпечення харчуванням, забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах) - UA-2020-11-16-014318-c - Zakupki.prom.ua



    Закупка - Послуги з організації харчування (55320000-9) (послуги щодо забезпечення харчуванням, забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах) - UA-2020-11-16-014279-c - Zakupki.prom.ua



    Країну розділили на 9 лотів. У кожен лот увійшли одночасно і ті частини які харчуються за новою системою, і ті частини які харчуються по аутсорсу. Ще раз – одночасно, це означає, що фірма, яка виграє цей лот, повинна буде і возити продукти по каталогу, і надавати послуги з аутсорсу. Таких фірм в цій країні три. Все ті ж фірми аутсорсери які годують за старою системою кашлю з тушлом.

    Фірми які просто постачають продукти, як наприклад МETRO Cash&Carry, які вигравали раніше поставку продуктів в армію, тупо вибиваються з ринку. Будь-які інші фірми, крім 3 фірм аутсорсерів – вибиваються з ринку. Постачальників продуктів в нашій країні сотні, а ось фірм які одночасно можуть возити продукти і одночасно готувати на такий обсяг – 3. І плюс до всього процедури не аукціон навіть, а тупо переговорні процедури, де прописані умови під конкретні фірми і це дає можливість запрошувати на переговори тільки потрібних учасників. МО, ГШ – ось тепер мені дійсно соромно за вас.

    Процедури поки призупинили, бо фірми почали масово подавати скарги в АМКУ, але все ж пам'ятають що зараз АМКУ абсолютно ручний, так?

    Аутсорс, руками Хомчака і Тарана, повністю перемагає. А ви і далі вірте казочкам і казкарям.

    Жеріть далі, ковтайте, і не скаржтеся. Бабло перемогло.
     
    • Безграмотно Безграмотно x 1
  17. Lanktocha

    Lanktocha Well-Known Member

    Є плюси, але комусь не то, бо зроблене не тим.
    Деякі пости Хомчина, актуальне тут "Не рухай гівно - не буде смердіти".
     
  18. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    Це добре, але краще, щоб не "готуються", а "виготовили і передали згідно з договором"
    Справа в тому, що в Україні повно засланих козачків, які всіляко намагаються задушити "Антонова" на угоду Росії.
    Адже цей чудовий АН-178, який уже виготовляють без російських комплектуючих (перший серійний піде, здається. в Перу), складає конкуренцію якомусь російському ІЛ-ові.
    І на днях десь читав, що авіабудівники жаліються на штучні перепони.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  19. Про «велике крадівництво» узнає весь світ

    Volodymyr Omelyan
    Володимир Омелян
    У 2015 році ми запустили CoST Ukraine.

    Це добровільна ініціатива широкого кола зацікавлених сторін – CoST (Construction Sector Transparency Initiative) із секретаріатом у м.Лондоні (Велика Британія), призначена для забезпечення прозорості та підзвітності будівництва, яке здійснюється за рахунок публічних коштів. Ініціатива об’єднує представників влади, громадськості та бізнесу. Даний проект фінансується ООН, урядами Великої Британії, Південної Кореї і США.

    Сьогодні вони роблять власну презентацію аналізу «Великого Будівництва» за 2020 рік у сегменті ремонту автошляхів.

    71% усіх дорожніх робіт – це поточний середній ремонт. У порівнянні з 2019 роком вартість такого ремонту здорожчала на 91%, фактично удвічі!

    Нагадаю, цьогоріч бітум на світових ринках подешевшав на 40%, а його вартість – близько 60% вартості асфальтобетонної дороги. Навіть за рахунок цього можна було показати здешевлення мінімум на 20%.
    Але жадібність веде до бідності…

    У 2020 році було проведено лише 14,35 км нового будівництва, 77,29 км реконструкції, 449,7 км капітального ремонту. Скільки автошляхів здано в експлуатацію в 2020 – досі не знає ніхто. Вірніше, знають, але не кажуть.
    Підозрюю, що їх в рази менше за «оновлені 3926 км» без узбіч, розмітки і т.д.

    І, окремо, щодо прозорості розподілу коштів: у 2020 році найбільше грошей отримала Дніпропетровська область, близько 9 млрд грн. Це 10% фінансування усієї України. Єдине логічне пояснення – це мала батьківщина маленького президента.

    Сподіваюся, цей звіт буде розміщено в публічному доступі.

    У мене все.

    П.С. Вітаю, у неофіційному «списку Форбс» на одного доларового мільярдера і декількох гривневих стане більше.
    Всі решта українців стали ще біднішими.
     
  20. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    От такий шар (точніше, шари) дорожного покриття кладуть на М-1 - дорозі, що йде на з Києва на Чернігів.

    Таких доріг досі в Україні не будували. Якщо я помиляюся, нехай Омелян поправить.

    View: https://youtu.be/uOWDAo8K9FE?t=428
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)