Тест Драйв VW Golf

Тема у розділі 'Автоновини', створена користувачем Templar, 20 гру 2011.

  1. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    «Міняю старі лампи на нові!» - Кричав магрибинец під вікнами палацу Аладдіна. Царівна Будур віддала йому лампу з Маймун, і ви самі знаєте, скільки було потім геморою. Я побував в Ісландії, так схожою на країну джинів своїми гейзерами і різнокольоровими мохами, - щоб ви не боялися фольксвагеновцев, коли вони з'являться у вашому дворі з тими ж криками.
    А вони прийдуть - можете не сумніватися. Тому що знають: у Гольфу незвичайно лояльний покупець. Близько 70% власників міняють стару модель на нову! Варто лише кинути клич. Ось чому замість відповіді на питання про інвестиції в новий Golf від мене просто відмахнулися: ай, які такі інвестиції, навіщо вам це знати? Катайтеся на машині - і оголосите голосно людям, що новий Golf вийшов. І він став краще!
    [​IMG]

    Задні ліхтарі - сама спірна деталь екстер'єру. З більшості ракурсів вони здаються непропорційно великими і безформними. Між тим контури промальовували з витонченістю. На жаль, Golf - один з тих автомобілів, враження від яких сильно залежить від освітлення. Боковини можуть «грати», а можуть надутися безформними бульбашками.
    Новий Golf став краще. Все, справу зроблено? Тепер, враховуючи, що п'яте покоління розійшлося тиражем 2,2-2,3 млн, у німців в кишені - півтора мільйона гарантованих продажів. При плані 600 тисяч машин в рік можна пару років працювати тільки на пересадку всіх з «п'ятого» Гольфа на «шостий». А з поправкою на хронічне невиконання планів ("п'ятий" Golf у свій найкращий рік так і не досяг запланованої при народженні шестисоттисячних відмітки) на одній лояльності можна дотягнути до самого рестайлінгу.
    [​IMG]
    Незважаючи на збільшений на 7 мм задній звис, загальна довжина машини скоротилася на півсантиметра. Тому що з переднього свеса зняли 12 мм - виключно з дизайнерських міркувань. За фальшрадиаторной гратами - нова, більш компактна система охолодження.
    Тільки мене все ще мучить почуття професійної незадоволеності: скільки ж вкладено в новий Golf? Адже його кредо - бути дорожче, але за ту ж ціну. Він виглядає солідніше, салон виробляє більш якісне враження, «в базі» - Електронна система курсової стійкості (ESP, ESC, ASMS, DSC, FRD, VSA, VSC) ESP і сім подушок безпеки, список опцій - як в автомобіля класом вище. І при цьому європейські дилери не повинні приписувати до цінників більше 200 євро. Що за магрібінскіе штучки?
    [​IMG]
    Зі зникненням отруйної блакитний підсвічування приладів салон Гольфа став затишнішим. Матеріали обробки - відчутно краще, ніж раніше. Геометрія посадки і раніше прекрасна, а блок управління стеклопод'емникамі переїхав вище, на приплив дверної панелі.
    Але є й дрібні ергономічні огріхи. Коліна все ще зачіпають рульову колонку і упираються в боковину центральній консолі. Зусилля на ручках клімат-контролю - несолідне, цифри на обідках не читаються, незручна і двухплечная клавіша регулювання інтенсивності обдування. Хоча при такій роботі клімат-контролю блок управління несе швидше естетичну функцію - за весь тест-драйв я брався за нього одного разу.
    Температура тепер регулюється за кроком у градус. Раніше було півградуса - я користувався. Показання клімат-контролю дублюються на великому екрані опціонної мультимедійної системи. Екран - сенсорний. Як в седані Passat СС.

    Віце-президент Детлеф Віттіг, один з головних фінансистів Фольксвагена, зізнався, що різниця - в джина. У колишньому Гольфі жив джин-інженер, а в нинішньому - рахівник.
    - «П'ятий» Golf був занадто витонченим і дорогим у виробництві, тому «шостий» і змінив його раніше терміну. Головна ідея цього проекту - спрощення конструкції з точки зору складання. І зі зміною поколінь нам вдалося скоротити виробничий цикл однієї машини з 35 до 25 годин.

    [​IMG]
    З-під фольксвагеновской емблеми на п'ятій двері з шумом виїжджає камера заднього виду, кольорове зображення з якої виводиться на дисплей мультимедійної системи.
    Ага: десять годин - це мінімум 500 євро з машини, заощаджених на одній тільки робочій силі. Планується по 600 тисяч Гольфів на рік - ось і 300 млн євро вільних грошей. За чотири роки виробництва - 1,2 млрд. Тут є на що розвернутися. Хоча це все одно менше, ніж вклали французи у новий Megane. Але Volkswagen просто еволюціонує, до того ж у нього не було таких проблем з якістю.
    Тепер зрозуміло, чому мені все тут знайоме. Оптимізація! Силова структура кузова принципово не змінилася, жорсткість - теж. Ключові геометричні показники колишні. Різниці в компоновці - жодної. Іншими словами, я сиджу точно там же, де й раніше, тримаюся за кермо такого ж діаметру, у мене над головою - ідентична колишньою дах. Під капотом - знайомі мотори. Але відчуття інші.
    [​IMG]


    Компонування салону не змінилася. Позаду місця не стало більше, але це не заважає мені при 188 см зросту сісти «за собою». Багажник - точь-в-точь як у «п'ятого» Гольфа.
    Всі сучасніше, витонченішими, приємніше на вигляд і на дотик. А головне, новий Golf їде буржуазні. І це так помітно на незвичайно чіпкому ісландському асфальті. Він тут, як і будівлі, і їжа, і люди, зроблений з вулканічної породи. Грубий, пористий. (Не може країна з такими дорогами бути банкротом!) У проливний дощ мчиш по гірському серпантину і не віриш власним очам: на спідометрі - 140, 160, 180 ... А швидкість не відчувається!

    [​IMG]
    Як на мене, машинка класна, але за ті гроші, можна краще купити... Як для України.
    http://www.autosvit.com.ua


     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)