Тест-драйв Skoda Superb - незвичайний бізнесмен

Тема у розділі 'Автоновини', створена користувачем Templar, 11 лют 2012.

  1. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Ні для кого не секрет, що Skoda - молодша дочка у великій родині Volkswagen Autogroup. І, як і годиться, молодшій доньці, вона займає в цій сім'ї не саме високе положення, випускаючи машини середнього та бюджетного класу, задовольняючи попит на ринках, що розвиваються. Але новий Superb виявився настільки хороший, що змусив багатьох покупців замислитися, а чи потрібен їм тепер Volkswagen Passat? Як так вийшло, з'ясовуємо у ході редакційного тест-драйву Skoda Superb 1.8 TSI.

    [​IMG]

    Skoda Superb 2008 - друге покоління Skoda Superb являє собою п'ятимісний седан або універсал класу D. Модель побудована на подовженій базі Volkswagen Passat шостого покоління. Машина в першу чергу цікава як бізнес-седан, але за своїми характеристиками і ціновій політиці цілком може розглядатися і як сімейний автомобіль. Цікаво, що кузов седан насправді являє собою ліфтбек. Багажна двері завдяки незвичайній конструкції може відкриватися як разом зі склом, так і без.

    В Україна Skoda Superb другого покоління поставляється з обмеженою лінійкою двигунів. Найбільшою популярністю користується бензиновий 1.8 TSI, потужністю 160 л.с. Другий бензиновий двигун об'ємом 3,6 літра видає 256 к.с., замовити його можна тільки у версії з повним приводом і обійдеться така машина приблизно на 20 тис. доларів дорожче. Єдиний дизель має об'єм два літри і поставляється тільки з ручною коробкою передач. Популярний в Європі 1.4 TSI для цього автомобіля в Україну недоступний. На вибір покупцеві надано дві трансмісії. Механічна шестиступенчатая, або роботизована семиступінчаста DSG з двома зчепленнями.
    На тест-драйві був автомобіль в комплектації Elegance з двигуном 1.8 TSI і DSG без додаткових опцій вартістю 36 789 $.
    [​IMG]
    Лише недавно в новинах прослизнула інформація про те, що на рівні керівництва концерну прийнято рішення злегка урізати комплектації Skoda Superb, щоб дистанціювати її від автомобілів Volkswagen. Мабуть, в компанії серйозно стурбовані тим, що машина чеської «дочки» виявилася занадто гарною і дуже багато покупців віддали перевагу її Volkswagen Passat. Мені неодноразово доводилося зустрічати на форумах та інших автомобільних інтернет-спільнотах думка, що після салонного тесту Superb Passat вже не здається такою гарною покупкою. Що ж, настав час з'ясувати, чим же такий хороший цей седан бізнес-класу.

    Дизайн - стрімка суворість

    Skoda, як і багато інших виробників, намагається привести зовнішній вигляд всіх своїх автомобілів до одного стандарту, початок якому було покладено саме в новому Superb. Поки, на мій смак, виходить не дуже, особливо з рейстайлінговий Octavia A5. Але якщо дивитися тільки на Superb, то роботі шеф-дизайнера компанії Йозефа Кабана хочеться аплодувати стоячи. Автомобіль виглядає строго, в міру агресивно та динамічно. Навіть стоїть на місці він справляє враження швидкої і потужної машини, готової відповісти на будь-який виклик з боку водія. Важко сказати, що саме в образі виробляє такий ефект. Але однозначно, це велика заслуга команди дизайнерів.
    [​IMG]
    У дизайні Superb немає ніякої химерності, силует підкреслює невелику кількість опціольнальних хромованих накладок. І тут не можна не процитувати самого Йозефа Кабана «Функція і сенс повинні превалювати в будь-якому об'єкті промислового дизайну. Відмова від зайвої декоративності - це повага до нашого споживача, який зможе вибрати автомобіль, не відволікаючись на блиск хромованих дрібничок ». Дійсно, і всередині і зовні Superb - зразок простоти і функціональності. При цьому далеко не в збиток відмінному дизайнерському стилю.
     
  2. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    [​IMG]
    Єдиний дисонанс, який кидається в очі - диски і шини. Колеса діаметром 16 дюймів для такого масивного кузова здаються дрібнуватими. Та й гума, раз вже ми говоримо про бізнес-класі, могла б бути вище, щоб забезпечувати належний комфорт. Замінити колеса на 17-е можна тільки на шкоду висоті гуми, арки на більше явно не дозволять. Ймовірно, такий вибір розміру дисків і гуми продиктований міркуваннями ціноутворення, але на зовнішньому вигляді машини це позначилося не кращим чином. Але це, мабуть, єдине, до чого дійсно можна причепитися.
    [​IMG]
    Масивна «кормa» та величезна задні двері відразу видає в Superb представника того автомобільного класу, в якому водійське місце далеко не головне. Чи не правда, в профіль дуже нагадує Phaeton? Дверні отвори і спереду і ззаду значні, щоб пасажири будь-якої комплекції сідали і покидали автомобіль без зайвого праці. Забігаючи вперед зазначу, що внутрішній простір цілком відповідає зовнішній формі.
    [​IMG]
    Не буде новиною, що Superb примітний незвичайним багажним відділенням, а точніше, багажної дверима. Незважаючи на те, що на вигляд це типовий седан, насправді він може бути і ліфтбек. Унікальна конструкція багажних дверей дозволяє відкривати її і так, і сяк. Дуже корисно для перевезення габаритних вантажів, хоча б і валіз. Так як в звичайний «седановской» проріз навіть стандартне дитяче крісло проходить з працею.

    Що ж, зовні у Superb все в порядку. Машина виглядає достатньо переконливо і по-хорошому зухвало, щоб на ній не соромно було їздити «менеджеру середньої ланки» як за кермом, так і на правому задньому сидінні. Тепер же подивимося, що там всередині.
    Інтер'єр - ненудна витриманість

    Важко визначитися, з якої частини салону починати. Адже машина всіляко намагається переконати нас, що пасажирська частина головніший. Але ми-то звикли їздити за кермом, тому не піддамося і за звичкою почнемо з місця водія.
    [​IMG]
    Ось декілька фото інтер1єру:


    Як і зовні, тут зміст превалює над формою. Все підпорядковано ергономіці, ніщо не повинно відволікати водія від керування машиною. А пасажирів - від задоволення пересування в просторі. Стиль - типовий німецький автомобіль, ні дати, ні взяти. Все акуратно, строго і витримано. І навіть смужка пластика «під дерево», яку зараз так люблять вставляти до місця і не до місця куди завгодно, тут не здається чужорідної. Це саме той штрих, який надає інтер'єру трохи лиску і нагадує, до якого класу належить автомобіль.

    Інтер'єр не можна назвати багатим, а й нарікати на якість матеріалів не доведеться. Торпедо цілком з м'якого пластику, плавною лінією огинає панель приладів. Глянцю і хрому самий мінімум в оформленні магнітоли та повітропроводів. Достатньо, щоб підкреслити окремі елементи інтер'єру, але при цьому не різати очі. Як тут знову не згадати слова шеф-дизайнера.

    [​IMG]

    Звичайно, така машина доречніше б виглядала зі шкірою на сидіннях. Але навіть в топову комплектацію включено тільки малий шкіряний пакет - кермо, рукоятка і куліса КПП. Кілька варіантів шкіри або алькантари на вибір тільки за окрему плату. Також за окрему плату триспицеве ​​кермо, за замовчуванням ж «бублик» кілька дисонує з інтер'єром.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    [​IMG]

    За розташуванням елементів управління і логіці їхньої роботи перед нами типовий Volkswagen. Тому, хто має досвід спілкування з цими машинами не доведеться ні до чого звикати, крім емблеми на кермі
    [​IMG]
    У даній комплектації приводи передніх сидінь електричні, водійське має три осередки пам'яті. Ще один натяк на те, що машина швидше за все буде експлуатуватися в робочому автопарку. Налаштування досить широкі, поперекова підтримка регулюється не тільки по глибині, але і по висоті. На пошук оптимального положення мені знадобилося тривалий час, як не крутив, але кермо трохи перекривав приладову панель. Хотілося б мати можливість опустити водійське сидіння нижче мінімального положення. Плюс для високих водіїв у тому, що назад можна відсуватися скільки душі завгодно, місця для пасажира все ще буде більш ніж достатньо. З неприємно здивували дрібниць відзначимо кілька моментів.

    Відсутність підігріву сидінь і управління магнітолою на кермі в машині за 36 тис. доларів здається моветоном. Як не крути, але виправдання цього знайти не виходить. Так, на «ганчірці» без підігріву жити можна, а «кнопочки на кермі» - не сама потрібна опція. Але все ж не в цьому ж класі. Малувато ніш і шухлядок, покласти телефон окрім як в підстаканник толком нікуди. А самі підстаканники здається розраховані на одноразові стаканчики, але не на щось більше. В машинах без електроприводів є ящики під сидіннями, тут, із зрозумілих причин, ними довелося пожертвувати. Залишилися тільки «бардачок» та невеликий ящичок в підлокітнику, куди виведений AUX-роз'єм магнітоли. Зате у правого пасажира є маленьке відділення-сіточка на центральному тунелі, ось йому-то телефон покласти є куди.
    [​IMG]
    Відкривши задні двері потрапляємо у володіння пасажирів. Місця тут не просто багато, а жахливо багато. У кожного пасажира - свій воздуховод в центральній стійці, а ось регулювань температури не передбачено, все під контролем у водія. З додаткових преференцій для пасажирів тільки годинник і покажчик забортної температури. Та своя розетка з прикуривателем. Підлокітник, як і належить, приховує в собі пару підстаканників і невелику нішу. За ним є ще лючок, через який можна дістати щось з багажника. Або використовувати його для перевезення довгомірних предметів, лиж, наприклад. Все ж відчувається з «Суперб» родинність, до цього ми ще, мабуть, повернемося.
    [​IMG]
    Якщо ж говорити про Skoda Superb, як про машину представницького класу, то топову комплектацію варто дообладнати. Згаданими вже шкіряними сидіннями з підігрівом, мультимедійною системою з камерою заднього виду. За замовчуванням тільки задній парктроник.
    [​IMG]
    Багажник з уже згаданої чудо-дверима вселяє розмірами. Досить всередині гачків і кріплень для сіток, ліворуч і праворуч є окремі закриваються ніші, в яких буде зручно возити каністри з омивайки та інші корисні автомобілісту речі. Під підлогою все традиційно.
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    [​IMG]

    За розташуванням елементів управління і логіці їхньої роботи перед нами типовий Volkswagen. Тому, хто має досвід спілкування з цими машинами не доведеться ні до чого звикати, крім емблеми на кермі
    [​IMG]
    У даній комплектації приводи передніх сидінь електричні, водійське має три осередки пам'яті. Ще один натяк на те, що машина швидше за все буде експлуатуватися в робочому автопарку. Налаштування досить широкі, поперекова підтримка регулюється не тільки по глибині, але і по висоті. На пошук оптимального положення мені знадобилося тривалий час, як не крутив, але кермо трохи перекривав приладову панель. Хотілося б мати можливість опустити водійське сидіння нижче мінімального положення. Плюс для високих водіїв у тому, що назад можна відсуватися скільки душі завгодно, місця для пасажира все ще буде більш ніж достатньо. З неприємно здивували дрібниць відзначимо кілька моментів.

    Відсутність підігріву сидінь і управління магнітолою на кермі в машині за 36 тис. доларів здається моветоном. Як не крути, але виправдання цього знайти не виходить. Так, на «ганчірці» без підігріву жити можна, а «кнопочки на кермі» - не сама потрібна опція. Але все ж не в цьому ж класі. Малувато ніш і шухлядок, покласти телефон окрім як в підстаканник толком нікуди. А самі підстаканники здається розраховані на одноразові стаканчики, але не на щось більше. В машинах без електроприводів є ящики під сидіннями, тут, із зрозумілих причин, ними довелося пожертвувати. Залишилися тільки «бардачок» та невеликий ящичок в підлокітнику, куди виведений AUX-роз'єм магнітоли. Зате у правого пасажира є маленьке відділення-сіточка на центральному тунелі, ось йому-то телефон покласти є куди.
    [​IMG]
    Відкривши задні двері потрапляємо у володіння пасажирів. Місця тут не просто багато, а жахливо багато. У кожного пасажира - свій воздуховод в центральній стійці, а ось регулювань температури не передбачено, все під контролем у водія. З додаткових преференцій для пасажирів тільки годинник і покажчик забортної температури. Та своя розетка з прикуривателем. Підлокітник, як і належить, приховує в собі пару підстаканників і невелику нішу. За ним є ще лючок, через який можна дістати щось з багажника. Або використовувати його для перевезення довгомірних предметів, лиж, наприклад. Все ж відчувається з «Суперб» родинність, до цього ми ще, мабуть, повернемося.
    [​IMG]
    Якщо ж говорити про Skoda Superb, як про машину представницького класу, то топову комплектацію варто дообладнати. Згаданими вже шкіряними сидіннями з підігрівом, мультимедійною системою з камерою заднього виду. За замовчуванням тільки задній парктроник.
    [​IMG]
    Багажник з уже згаданої чудо-дверима вселяє розмірами. Досить всередині гачків і кріплень для сіток, ліворуч і праворуч є окремі закриваються ніші, в яких буде зручно возити каністри з омивайки та інші корисні автомобілісту речі. Під підлогою все традиційно.
    [​IMG]

    ---------- Додано в 11:32 ---------- Попередній допис був написаний в 11:26 ----------

    Драйв — стімкий, динамічний
    Не варто думати, що якщо ви їздили на Octavia, то Superb - це суть те ж саме, але побільше. Машина принципово інша і по відчуттях за кермом, і по їздовим характеристикам. Досить несподівано вона справила прекрасне враження саме як драйверский автомобіль. Водити її цікаво і приємно.
    [​IMG]
    Якщо порівнювати з Volkswagen Passat, то Skoda Superb в процесі тест-драйву показала себе більш зібраної та пристосованої для активної та динамічної їзди. Що трохи дивно, тому що теоретично вона якраз повинна бути більш комфортабельною. Але звички у цього «менеджеровоза» виявилися цілком завзяті. І їздити на ній спокійно виходить не завжди. Виною тому жвавий двигун і гостре рульове керування. У той час як Passat B7, при тій же динаміці, здався все ж більш вальяжно і спокійним автомобілем. Різниця, звичайно, на рівні сприйняття.

    Мотора 1.8 TSI видає 160 коней в поєднанні з семиступінчастою коробкою передач DSG автомобілю вистачає цілком. І для швидкого маневрування в місті, і для обгонів. Любителі ж мати в запасі більше потужності можуть доплатити приблизно 20 тис. Доларів за 3.6 V6 FSI про 256 л.с. і повний привід. Розумність цього вчинку залишиться на їх совісті.
    [​IMG]
    «Семиступка» проявила себе тільки з кращого боку, більшості перемикань практично не відчуваєш. У режимі Drive швидко звикаєш керувати перемиканнями роботою педаллю газу (підлогової, до слова), взаєморозуміння з двома зчепленнями приходить досить швидко. І потім вже не виникає проблем з тим, щоб натисненням газу для швидкого прискорення заздалегідь визначити, скинути DSG одну або дві передачі вниз. Перемикання в режим Sport і Manual були зроблені виключно в тестових цілях, для звичайної їзди Drive достатньо. Прискорення 60-100 км / ч, 80-120 км / ч даються без найменших проблем, обгони для Superb - нікчемна справа.

    Тільки схвальні відгуки про рульовому управлінні. Гостре, інформативне, воно так і підбиває на їзду, за яку задні пасажири спасибі не скажуть. При цьому примудряючись не передавати на руки водієві кожен потрапив під колеса камінчик. На великій швидкості необхідності постійно підрулювати також немає, і на 120 і на 160 км / год Skoda Superb стоїть на траєкторії без найменших натяків на відхилення в сторону. А ось на поганому покритті можливі нюанси. На гребінцевої асфальті або бруківці машина здимались сильніше, ніж хотілося б. Мабуть, над м'якістю ходу і комфортабельністю варто було б попрацювати, нехай навіть на шкоду керованості. Як і над шумоізоляцією колісних арок, стоковий Michelin далеко не сама гучна гума, а чути її досить чітко. Хоча в цілому «шумка» дуже непогана, аеродинамічні шуми практично відсутні, робота двигуна також не заважає спокійно розмовляти в салоні.

    Висновки:

    За час тесту «Шкоди Суперб» неодноразово виникала думка про те, що виглядаю я в ній не інакше, як найманий водій. Все ж стереотип сильний і машина негайно оцінюється як «членовоз». Хоча враження від водіння не раз змусило задуматися про те, щоб купити таку в особисте користування, хоча б і теоретично. Просторий салон корисний не тільки для перевезення пузатенький дядечок, а й дітей в кількості більше двох. І навіть однозначно радити для цього варіант Combi не виходить, адже і ліфтбек цілком практична машина.
    [​IMG]
    Що ж стосується Superb як машини для бізнес-пасажирів, то додавши до комлектації люкс-опцій можна отримати більш ніж гідний міні-лімузин. Ось тільки є побоювання, що одного разу спробувавши його водити, пасажир може не захотіти назад на задній ряд.


    Джерело: http://autoua.net/
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. vvvalera

    vvvalera New Member

    Машинка просто чудова!))))
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. Полковник

    Полковник миється в бані

    После Йети 1.8 TSI, потужністю 160 л.с куплю себе такую.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Luna

    Luna змИючка - сокровище :)

    Можно я женские 5 копеек вставлю? Примитивные, но важные?
    В ней укачивает. Так что если к этому склонны и в семье есть дети - перед покупкой протестируйте по этому пункту обязательно.
     
  8. vvvalera

    vvvalera New Member

    Уже 4 місяця як придбав, катаємось на дачу з дачі, слава богу нікого не знудило)))))))))))))))))))))))
     
    • Подобається Подобається x 2
  9. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Машинка бомба, беріть не пошкодуєте, головне щоб зібрана була файно.
    Тільки розхід не відповідає зазначеному.
    13 бере спокійно.

    А загалом, просто шик. пасат, як на мене і рядом не стоїть.
     
  10. Luna

    Luna змИючка - сокровище :)

    Ну і добре) Очевидно, з вестибулярним апаратом у родини все гаразд.
    Це мої спостереження, власні, я як мама не можу ними не поділитись) Авто класне, ніяких зауважень до нього більше не маю. Машина батька, він задоволений. А для мене і моєї дитини вона як...лайнер, дуже м"яка, занадто. Тому й кажу - перевірте перед купівлею, якщо маєте схильність до захитувань.
     
а де твій аватар? :)