Господа Львовяне, в связи с приближающейся обязаловке по Цивильному автострахованию предлагаю в этой теме обсудить Страховые кампании, где стоит страховать свое авто, а где нет. После долгих раздумий застраховал свои машинки в ПЗУ (отделение Польской государственной страховой кампании) Обещают страховые выплаты до 75 000 грн, франшиза стандартная - 510 грн. Надеюсь, что поляки все же имеют больший опыт в страховом деле чем наши компании.
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. у нас Просто Страхування компанія, вже було 2 аварії і жодних претензій до компанії немає.
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. Може повторюсь, але обираючи страхову, звертайте увагу на її рівень виплат (сума усіх платежів до суми виплат). Якщо він нижчий за 30%, то негласно компанія надто часто знаходить можливість "викрутитися" після страхового випадку. Переглянути їх можна тут: http://forinsurer.com/ratings/nonlife/07/3/10 Звісно метод далекий від ідеалу, але вже якісь цифри. Звертаю увагу й на інші рейтинги, бо має бути уявлення в комплексі, бо є ньюанси. Наприклад, компанія, що страхувала авіапереліт, внаслідок катастрофи може і 90% виплатити, а потім збанкрутувати. Нормальний рівень 30-35. Мені більше до вподоби ті компанії де маю особисто знайомих - тоді метушитись будуть більше.
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. ми з чоловіком обрали ПЗУ. Виплати швидші, ніж я на СТО звернулась, коли стукнули моє авто
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. А мені приходилось підвозити на ДТП аварійного комісара з Універсальної, який в той момент не мав під руками службової машини. ДТП такого плану. Їхала маршрутка ІВЕКО по Сихову. В маршрутки на повному ходу обрізає болти кріплення задньої півосі і спарене заднє коло разом з півосю продовжуе котитися попри впавшу на дорогу маршрутку. Закінчує свій шлях такий "снаряд" в задніх дверях припаркованого біля підїзду Ауді. Вага "снаряду" - кілограм 80. Швидкість - кілометрів 60. Результат - коло на задньому сидінні Ауді, дверей нема, злегка гнуті дві стойки і поріг. Дах під запитанням. Попри бажання власника Ауді отримати три штуки зелених і компенсацію за неможливість користуватися авто на час ремонту, аварійний комісар Універсальної впевнено збив суму відшкодування на реальних 600 у.е, з яких власник машрутки виклав 100, взяв розписку і спокійно поїхав додому. Решта - не його поблеми. Я отримав враження...
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. Вообщето за такие повреждения 600 баксов это вообще смешно. Если погнуло стойки, порвало дверцу и выгнуло крышу - тут миниум 1500 уйдет что бы все сделать по человечески. Крыша, дверки, стойки... Это практически полный перекрас авто. А крашеная авто еще и реально теряет в цене. Человек 3000 в принципе просил реально. Хотя надо смотреть какая АУДИ. Просто ради интереса узнайте сколько стоит новая дверка на Ауди. Я бы судился. Даже из принципа.
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. Так, дійсно, суттєве зауваження - що за Ауді. Може бути і таке, що 600 баксів забагато А може бути таке, що за ті гроші і дверку не купиш. Якби 600 баксів чувака не влаштовували, то він би так швидко на них не погоджувався.
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. Уточнюю. Хоча ауді і виглядало супер, мало 13 років. Тому і вдалося так збавити відшкодування. Ясна річ, що за нове авто Універсальна попала б суттєво більше. Я написав попередній пост з точки зору вигоди того, хто страхував цивільну відповідальність. Він при любому розкладі не псув би нерви і не сперечався б. Його "попандос" 100 паперів і все. Ні нервів, ні вияснень з власником пошкодженої машини.
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. Про які негативні відгуки ви кажете? Я застрахований в "Універсальній"
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. Я вперше чую, що на місці такими торгами вирішують справу щодо страхування. Як правило, має бути оформлене ДТП в ДАІ, тоді суд визнає винним, а тоді на якійсь СТО пошкоджене авто оцінюють (можуть запросити незалежного експерта) і на ту суму має бути відшкодування. чи я щось в цьому житті пропустила?
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. люди, не сприйміть за рекламу, але от я працюю в страховій. якщо у вас є якісь питання, то запитуйте. я попробую відповісти. я поки на стажуванні, тому цікаво, що клієнт може запитати. буду вчитися разом з вами. з етичних міркувань не буду вказувати назву страхової .:ninja:
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. ви знаєте, кажете, що ПЗУ - іноземна. але ж частина наших компаній вже не наші: їх же викуповують і досвід переймається. і до речі про 75000 грн. от в моїй компанії - 76500 і без франшизи. і зовсім вона не польвька. і такі суми однакові чи приблизно однакові в усіх компанія, бо тарифи на цивілку однакові за законом!!!!!
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. і ще - це не 75000, а поділена сума - за шкоду заподіяну життю-здоров'ю і шкоду нанесену майну. і не зливайте все в одну купу!!!!!
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. А воно і було оформлено в ДАІ. Коли приїхав аварійний комісар - якраз закінчували. Потім на протязі години він організував експетра, зробили експертизу. Все разом зайняло до 2-х годин часу.
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. Можна конкретніше шо за не гативні відгуки про універсальну, там я не перший рік страхуюся мій батько і агато моїх знайомих всі задоволенні, знайомим ен раз гроші вертали, в двох були випадки шо навіть більше дали
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. Привіт=) Скупі вони. Нам під хатою стукнули машину. Знівечили решітку, фару, вмятина бампера. Страхова погодилася міняти тіки решітку і фару, бампер рихтували. Це пів біди. Це все вийшло на сервісі в 2 500, універсальна зажала 400 грн, і сама оцінила виконану роботу в 2 100. Доречі, аварія сталася на початку серпня, а авто потрапило до сервісу тільки цього тиждня. Короче, гроші платять - но часу купу гають.
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. Щодо ПЗУ, недавно проскочила інформація що дана компанія через свої дії з демпінгом своїх продуктів не може виплатити по своїм зобовязанням,насправді не рекомендую. Щодо Універсальної, компанія яка в принципі по виплатам як і по рейтингу на одному ж місці,тобто це вказує що компанія насправді виплачує по своїм зобовязанням. А взагалі раджу всім перш ніж застрахувати будь-який обєкт уважно,навіть суперуважно перечитати договір страхування даного обєкту,а також розпитатися про всі умови страхування,опції,франшизи, причини відмови у виплаті і т.д. Якщо Вам непідходить якась умова чи стаття у договорі Ви можете внести зміну за згодою Страховика (за виключенням вищезгаданої цивілки та ще деяких видів страхування). Повірте будь-яка страхова компанія намагається мінімізувати свої витрати по зобовязанням. Також пораджу не звертати увагу на бренди типу Оранта, і не вибирати компанію яка Вам надає найменший страховий тариф,тобто платіж за страховку.
Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом. Взагалі тут би треба було обговорити питання КАСКО, оскільки тут є безліч нюансів та дуже різні тарифи, а по цивілці все дуже просто. Є закон, там розписано мінімальна відповідальність, максимальна франшиза, та коефіцієнти по яких рахується тариф. А на рахунок тих же нових дверей до ауді... з чого ви взяли що на авто якому 13 років вам повинні купити НОВІ двері, вам мають компенсувати вартість старих, а за роботу та розхідний матеріал заплатити повністю. Біда в тому що цивілка це так званий соціальний вид страхування, з мінімальними тарифами, та не зовсім хорошими умовами відшкодування, але маємо те що маємо. Внесуть зміни в закон що виплата має бути без врахування зносу, тобто мають купити до Ауді НОВІ двері, буде поліс коштувати дороще. Кому це потрібно? Самі ж потім будете кричати що ціни виросли, а воно нікому не було потрібно. Додано через 14 хвилин Бора, якщо працюєте в страхуванні то маєте знати що великі ризики перестраховуються в Європейських перестраховиків, тому одноразова кількамільйонна виплата, при грамотному підході до оцінки ризику та політиці перестрахування, краху компанії не принесе. Це зовсім не нормальний показник, по автострахуванню в європі виплати доходять 85-90, в нас нормальний показник ~ 50%, причина в тому що європейські страховики заробляють на розміщенні вільних ресурсів, в україні такої можливості наразі ще немає.