Шахрайство у львіських банках

Тема у розділі 'Ти маєш право...', створена користувачем drimota, 25 лют 2008.

  1. drimota

    drimota Member

    Будьте пильними у будь яких відділеннях будь яких банків, коли здійснюєте валютно-обмінні операції.

    Нещодавно мали місце наступні події, в достовірності яких я не маю змісту сумніватися, бо відбулися вони з близькою мені людиною.
    Близько місяця назад у 24-те відділенні Електрон банку, яке знаходиться за адресою вул. Ст. Бандери, 71 обмінювалася не мала сума євро на гривні.
    Касир взяла стопку банкнот, які лежали на столі номіналом 100 гривень (це було помітно з місця клієнта) і поклала для перерахунку в машину для перерахунку купюр. Кількість покладених купюр була недостатньою, далі касир додала ще кілька купюр номіналом 100 гривень, та перерахувала купюри за допомогою лічильної машинки знову. Далі вона додала до цієї стопки ще кілька купюр меншого номіналу, щоб отримана сума мала б складати N гривень, що й відповідає X євро із обмінним курсом на той день.
    Далі касир передала гривні із пропозицією перерахувати. Слідкуючи за процесом підрахунку необхідної суми у гривнях, та бачивши результат автоматичного підрахунку купюр отримані гроші не були перераховані.
    Приблизно через 1 годину при використанні отриманих у касі грошей було помічено, шо всередині отриманої стопки серед 100-гривневих були шість купюр номіналом 50 гривень. А після того, як було перераховано отримані в банку гроші вручну, виявилося, що сума, отримана у вище вказаному відділенні банку, склала не N гривень, а N – 300 гривень.
    Звернутися до відділення в той же день не було можливим через закінчення робочого дня. Наступного дня дана ситуація була детально описана в тому ж відділенні банку його начальнику, проте це не дало ніякого результату, бо не було ні надлишків, ні недостачі. Начальник відділення відмовилася відшкодовувати 300 гривень, так як клієнт не перерахував гроші не відходячи від каси.
    Того ж дня була написана офіційна скарга з проханням розслідування цієї ситуації голові правління та головному бухгалтеру, і як мені відомо до сих пір не було отримано жодної відповіді на скаргу.
    Звичайно, в тій ситуації часткова провина лежить на клієнтові, який не перерахував гроші, адже він звик довіряти банкам, все ж таки не на базарі.

    Таким чином виникає питання, а чи не займаються шахрайством в комерційних банках на професійному рівні?
     
    • Подобається Подобається x 3
  2. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Відповідь: Шахрайство у львіських банках

    займаються, але не нарівні 300 гривень. То, шо ви описали - творчество і рівень касирки.
     
    • Подобається Подобається x 3
  3. volk

    volk Well-Known Member

    Відповідь: Шахрайство у львіських банках

    "Провєряйте деньги не отходя от каси"
    В магазинах теж обраховують, а ще неякісний товар підсовують...
    Ми ж не будемо кожний такий випадок обговорювати...
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Гелена

    Гелена Дуже важлива персона

    Відповідь: Шахрайство у львіських банках

    чому ж? є тема про те як нас дурять в супермаркетах
    і варто знати побільше чого берегтися
    бо дурять мало не ножному кроці, всього і не запам'ятаєш :crazy:
     
    • Подобається Подобається x 3
  5. Натагідра

    Натагідра Well-Known Member

    Відповідь: Шахрайство у львіських банках

    гелено, над касою є камера спостереження, де буде видно які купюри доклала касир , напишіть заяву з вимогою переглянути запис камери спостереження у разі відмови наголосіть що звертатиметеся у міліцію з такоюж вимогою, крім того напишіть ще одну заяву з вимогою повідомити чому немає реакції на попередню заяву, думаю в решті реш касира звільнять в любому випадку, а ось питання про повернення грошей сумнівне
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. volk

    volk Well-Known Member

    Відповідь: Шахрайство у львіських банках

    Так-от і я ж про те само. Бо де і на чому нас тільки не дурять:ireful1:
     
  7. vanilia

    vanilia Well-Known Member

    Відповідь: Шахрайство у львіських банках

    Я, коли брала першу частину грошей на дитину в ощадбанку, теж не перерахувала.
    1. Сума була велика;
    2. Гроші були запечатані стрічкою;
    3. Людей в ощадбанку було дууууже багато, а місця дуже мало, "в спину дихали" якісь мужики, перераховуввати велику суму побоялась.

    Пізніше я таки пошкодувала, що не перерахувала і довірилась працівникам ощадбанку. В тій запечатаній пачці не вистарчало однієї купюри 50 грн. Не багато, але факт є фактом: працівники ощадкаси махлюють.
     
    • Подобається Подобається x 6
  8. alex

    alex Well-Known Member

    Відповідь: Шахрайство у львіських банках

    Шкода, звичайно,але закон є закон
    "Претензії клієнта щодо нестачі грошей не приймаються, якщо сума не була перерахована у присутності касира" (Наказ НБУ) (приблизно так звучить).
     
    • Подобається Подобається x 3
  9. vanilia

    vanilia Well-Known Member

    Відповідь: Шахрайство у львіських банках

    Це само собою ясно. Але таку суму в таких умовах перераховувати... А вони на це і розраховують.
     
    • Подобається Подобається x 2
  10. sselev

    sselev Well-Known Member

    Відповідь: Шахрайство у львіських банках

    Має бути кабінка для перерахунку великих сум грошей.

     
  11. demetris

    demetris Well-Known Member

    Відповідь: Шахрайство у львіських банках

    Хоча в ОЩАДБАНКУ не завжди й охоронці є (((
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. KabMiner

    KabMiner Well-Known Member

    Відповідь: Шахрайство у львіських банках

    Хороше питання! - Звичайно що займаються! Це ж їх профіль діяльності, зрештою.:shutup:
     
    • Подобається Подобається x 3
  13. Виола

    Виола миється в бані

    теж чула про такі махінації....правда в меншій сумі але касири і правда профі...."ловкость рук" .Якщо поляки дозволяють собі говорити що їхні банки про них піклуються то на жаль у нас не так. Будьте пильні.
     
  14. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Давайте почнем з того що всі люди і всім властиво помилятись. Помиляються навіть банкомати, що тоді про людину говорити (може хтось в трамваї нахамив, може дитина захворіла і т.д. не про то думають на роботі)
    Взагалі робота касира в банку НАЙГІРША, зарплата дуже мала, а відповідальності набагато більше ніж в інших. Якщо Ви не перерахували гроші біля каси то претензії не приймаються (інструкція НБУ). Взагалі я мало вірю в те що це зроблено спеціально. Я не бачу мотивів, або касир зовсім тупий. Можна кинути на великій сумі по 50-150 грн, десять людей, з них 2-3 звернуться до керуючого, коштів ніхто не поверне але тривожний дзвіночок буде. Ще так один два рази і зроботи виженуть, а якщо керуючий донесе це до служби безпеки то можуть і посадити. Я не бачу змісту так ризикувати за 2-3 тис. грн. Касири заробляють набагато більше на валоютообмінці, правда тут треба негласну згоду керуючого.
    Сам колись працював в банку, були різні випадки, було коли касир видавав більшу суму, інколи люди самі повертались та віддавали гроші, інколи сміялись в очі і казали що все було добре і ні копійки лишньої не було. Буває по різному.
     
    Останнє редагування: 7 лис 2008
    • Подобається Подобається x 2
  15. Varvar

    Varvar Well-Known Member

    що маєте на увазі "піклуються" ? конкретніше. В Україні 181 діючий банк, з них понад 70 представлені на Львівщині. Відносно конкурентний ринок, можна вибирати, в т.ч. польські "дочки".
    mota_boy
    +100%
     
  16. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Йой
    :blush:
     
  17. illia

    illia Well-Known Member

    клієнт звичайно неправий. не потрібно перекладати свою "роботу" на когось, а потім говорити про те що "довіряв" банку (довіра проявляється зараз у відтоку депозитів). погодьтесь, просто полінувались перерахувати.
    проте касир винуватий набагато більше. ясно, помилитись може кожен, всі живі люди. а от "відсутність" надлишку в касі на кінець дня - це вже цікавіше. і вже не просто "непрофесіоналізм".:nea:
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Маріка

    Маріка Well-Known Member

    Років 4 тому, коли ми на роботі зарплату отримували не на баківські картки, а безпосередньо на руки, то траплялися досить часто випадки, коли касирка при нас розпакавувала пачку банкнот, а там не вистачало 1-2 купюр. Причому гроші до нас вона привозила безпосередньо з банку. Один працівник провів експеримент. Кінчик верхньої банкноти накрутив на сірничок і продовжуючи накручувати витягнув всю банкноту. Як кажуть: "Ловкость рук и никакого мошеничества" (с)
     
  19. Varvar

    Varvar Well-Known Member

    що значить більше ? винуватий "більше", якщо навмисне це зробив, а так касиру не потрібно ні надлишку, ні недостачі - бо у двох випадках головний біль.
    Касир за день обслуговує десятки-сотні зареєстрованих клієнтів банку і випадкових клієнтів, а клієнт рідко за день користується послугами більше одного касира (каси) ....
    Якщо недостача у касира, то іноді важко точно виявити (не те що повернути), кому забагато видав, а якщо у клієнта, то він знає у якого касира (каси) брав гроші і може спробувати їх повернути, наробити галасу і з відповіднимити наслідками т.д.. А от повертати клієнти не дуже хочуть, бо думають, що то банк себе надурив, а насправді ж втрати понесе рядовий касир.
    На рахунок пачок з грошима, то на них написано, який касир, якого банку їх формував і відповідно можна вживати заходи.

    В мене колєга колись працював касиром. При всій його педантичності, напочатку частенько були недостачі, часом великі, часом повертали, а було таке що й не повертали, хоча точно знали кому забагато дав, або з кого замало взяв. Він повертав, бо переживав за робоче місце (перше) і відповідно свою репутацію - Львів, то велике село, особливо банківська система Львівщини, де плинність кадрів дуже висока.
     
  20. illia

    illia Well-Known Member

    тут ситуація - касир недодав клієнту гроші. тому виникає відповідно надлишок в касі (зрозуміло). і коли клієнт на наступний день приходить в банк і вказує про недодачу йому коннкретної суми і ця ж сума є величиною вчорашнього надлишку, а касир робить квадратні очі, то як це називається? чи це він типу компенсує свої попердні помилки?
    так само я оцінюю і "порядність" клієнта, який забирає чиїсь гроші.
    але погодьтесь касир всетаки повинен бути професіоналом - його прямі функції рахувати гроші, а клієнт ні.
     
а де твій аватар? :)