Вважаю, що ця тема скоро буде розділом форуму. Це, на мій погляд, дуже важлива складова життя будь якої людини. Бо всі ми іноді фотографуємо та фотографуємося. В цій темі пропоную викладати свої експерименти з відповідним коментарем.
Ну що, потрохи почнемо. :o По-перше. Придбання фотоапарату ще не робить з вас фотографа. По-друге. Якщо весь час натискати на кнопку "пуск" збільшується ймовірність отримати світовий шедевр...Десь так на кадрі 1578543567854-у Вам це вдасться...можливо на сотню-другу кадрів раніше.:o Але цей діапазон можливо трохи зменшити...так в пару мільйонів разів... А ось як, спробуємо розібратись в цій темі. Найперше в фотографії, як і в будь якому мистецтві, це композиція. Вірна компоновка кадру. Головне в композиції це виділення головного предмету чи дії...і довершеність композиції.
пінхоул Пропоную до уваги усім користувачам, яких це заціквить такий от експеремент. усі ми пам"ятаємо часи, коли знімали все на плівку. але як працює подібного роду камери? я думаю, що зможу це показати на практиці. нам потрібен буде 1 коробок сірників, маркер, плівка, 1 пуста катушка від плівки, ножиці, клей, ізолента. Схема роботи будья якої камери є у проникненні світла на плівку, що є до нього чутливою. Ітак, беремо коробок та виймаємо сірники. Потім фарбуємо усе у чорний колір. це необхідно для того, щоб не було відзеркалення світла. Далі треба у дні вирізати прямокутник, приблизно із розмір кадру плівки і зібрати коробок таким от чином плівку ми вставляємо таким от чином. В прикладі використана вже проявлена плівка. тому не слід її дуже витягувати. мвсяц з"єднання катушок із коробом необхідно добре замотати ізолентою, щоб не проходило світло. після того, як все замотано у вас вийшло щось на кшталт цього ВАЖЛИВО! Останнім етапом є дірка. робимо її таким чином, щоб плівка у нас була на іншій стороні каркасу коробка. найтоншою голкою, шо є вдома. для того, шоб зручніше було працювати із нашим пінхолом ми можемо зробити примітивний затвор таким от чином. Пробачте за невдалий приклад, бо не міг знайти катушки свої старі. Дякую за увагу. думаю вас зацікавить, що за допомогою таких от примітивних пінхолів можна зробити от такі от кадри. Також вадливим є те, що відчинятинаш затвор можна максимум на півсекунди, якщо ви будете знімати вдень. :rose: завди ваш, добряк
Взагалі-то камеру можна зробити із будь-чого. Зараз я покажу ще один від пінхолів. із консервної банки. Тре буде консервна банка (пуста, чиста і суха), шило чи голка, ізолента, плівка, темна кімната або червоне світло. я буду демонструвати все при світлі, знову ж таки, на проявленій вже плівці. беремо банку та робимо отвір на цілій стороні. Далі, найважливіша частина. треба відрізати плівку. для цього беремо нитку та обміряємо довжину нашої банки. Відрізаємо плівку та таким от чином розташовуємо її у банці. ПАМ"ЯТАЄМО, ЩО ВСІ МАНІПУЛЯЦІЇЇ ІЗ НЕВИКОРИСТАНОЮ ЩЕ ПЛІВКОЮ НЕОБХІДНО РОБИТИ БЕЗ СВІТЛА АБО ПРИ ЧЕРВОНО СВІТЛІ, Далі, сторону без дна заклеюємо та заклеюємо наш отвір Цей пінхол створений лише для одного кадру. діставати плівку необхідно також без світла або при червоному. відчиняти можна максимум на 2-3 секунди отвір.
Плюсами подобных устройств является то, что их глубина резкости практически максимальная. по этому весь кадр будет резкий.
Ну, во-первых, выбор камеры. Если у Вас есть возможность купить зеркалку - великолепно, если нет такой возможности - не отчаивайтесь. И на мыльницы можно делать великолепные кадры. Приучайте себя снимать в максимально ручных режимах. Так как съемка сейчас идет практически вся в цифре, то у Вас есть возможность делать коррекцию настроек камеры. Итак, запоминаем основные вещи. В кадре за передний план отвечает выдержка. Она состоит из дроби (например 1\120). Кадр будет длиться 120-ю часть секунды. Чем больше дробь - тем больше света проникнет на матрицу-пленку. диафрагма (целое или дробное число с точкой. например 1.4) означает велечину отверстия, через которое проникает свет. диафрага отвичает за 2 очень важные вещи - освещенность заднего плана (задника) и резкость кадра. Как уже было указано выше, чем меньше диафрагма - тем более резкий кадр вы получаете. Но тут всплывает проблемка. Если слишком закрыть диафрагму, то кадр будет темным. Соотношение диафрагмы и выдержки называется экспозицией. Это очень важная часть любого кадра. При правильно экспонировании вы получите и красивый, сочный передний план, и задник, который по диапазону яркости соответствует переднему плану.
Якщо є будь-які питання щодо фотографії, апаратури та іншого - запуйте. Кожному з радістю відповім із прикладами. Займайтеся фотографією! Це дійсно круто!
Хотів додати ще про "віділення в кадрі". По-перше, головне в обличчі - очі. Якщо їх не видно (я не розглядаю окремі випадки жанрової та рекламної фотографіх) - це не є портретом взагалі. Саме на очах виразно видно емоціїї людини. Тому очі завжди повинні бути в діапазоні світла або полутіні. По-друге, не бійтеся експерементувати з "головним". Більше всього підходить макрозьйомка (дрібних об"єктів крупним планом). Таким чином ви підкреслите, що головне - деталі. Щодо пейзажів - тут ціла історія, взагалі-то. Я визнаю, що не володію зовсім цим жанром фотографії, але раджу вам, не знімати "голі" заходи\сходи сонця. Буде гарно, якщо на передньому плані у вас буде росташовано або дерево, або дім чи інший об"єкт. Тоді кадр у вас буде об"ємним. Майже забув, що для пейзажів характерна ЗАКРИТА діафрагма. Кадр повинен бути різким. По-третє, в якості головного можуть виступати оптичні якості оптики(вибачте за тавтологію ). Тобто, якщо оптика дозволяє вам піймати гарний блік від сонця\лампи\місяця - не нехтуйте та не бійтеся це використовувати. Знову ж таки - це надасть кадру об"єму та родзинку. десь так Якщо тема не цікава користувачам - пропоную адміністрації її закрити до кращих часів Завжди Ваш безглуздий пан Добряк. Дякую за увагу та пафос
Вот подскажите, как начать любить фотографию и фотографировать? Был неплохой Кенон всю жисть, теперь вот поменял на новый Панас G2 со всем этим фаршом. Казалось бы, радуйся и только и бегай вывалив язык и щёлкай шедевры. А вот не цепляет и всё тут.
А какой цифровой фотик посоветуете купить? Я никак не дойду до счастья такого. :rolleyes: Если надо, беру у брата. А тут лето на горизонте, надо наконец-то свой купить. Только мне без особых понтов. Просто на память как говорится. Так где-то тысчонки за полторы максимум, больше я не дам. Какая фирма лучше в такой ценовой категории?
Є 2 основні фірми - кенон та нікон. обирайте самі. я фотографував і на перші і на другі. зупинився на кенонах бо меню в них не через жопу та недосвічені фотки легче витягати з равів, ніж на ніконах. але нікони більш різкі. кенон 450д - оптимальний варіант у зборці із 18-200 мм.
Кожен з вас багато разів бачив чудові фотографії міст вночі. Але як їх роблять? Сьогодні розповім ва де-що цікаве щодо фотографії вночі. Якщо у вас на камері є ручний режим, то необхідно поставити витримку десь 25-30 секунд, діафрагму біль 9-10. Такі фотографії робити нескладно, суто з технічної точки зору, а от знайти такий ракурс, щоб фото було дійсно гарним - складно. Є ще кілька фішок пов"язаних із фотографією вночі. Всім нам так добре відомий місяц світить іноді дуже ярко. Але це є не що інше, як відзеркалене сяйво сонця. Тому вночі ми можемо сфотографувати денне небо. Це буде трішки важче. Необхідна буде непогана дзеркальна камера(яка має дріт керування від комп"ютера). Для таких фото необхідно до максимуму закриті діафрагму а витримку перевести у режим балб (bulb). за допомогою цього режиму можна подолати стандарт щодо максимальної витримки в 30 секунд. пізніше я продемонструю фотографії, тобто приклади
начинал с такого вот чуда: Потом была Смена8, Фэд, Киев... Теперь Кэнон... и времени взять камеру в руки всё меньше..
Люди!!! Для подчёркивания идеи про терапевтическую группу срочно нужна фотография. Что то в стиле ниже приведённых пейзажей...
опиши в приват подробней какое именно фото... помогу.. либо сам могу снять либо тебе объясню как лучше это сделать