У гілці про католиків та православних виникло у мене з паном Михом одне спірне питання про Церкву... то що ж таке ЦЕРКВА? будівля з банями, шпилями та хрестами? громада людей з якимось окремими доктринами, зареєстрованих під однією назвою? конфесія? деномінація? "містичне" Тіло Христа? чи об'єднання віруючих в Господа Ісуса серед яких Він перебуває Своїм Духом? будь-ласка, ваша думка...
Думаю цю дтскусію варто почати з визначення понять і зясувати як вживалось слово перкладене як к церква у 1 ст.
Найперше, що ми читаємо про церкву у Новому Завіті: А Симон Петро відповів і сказав: Ти Христос, Син Бога Живого! А Ісус відповів і до нього промовив: Блаженний ти, Симоне, сину Йонин, бо не тіло і кров тобі оце виявили, але Мій Небесний Отець. І кажу Я тобі, що ти скеля, і на скелі оцій побудую Я Церкву Свою, і сили адові не переможуть її. І ключі тобі дам від Царства Небесного, і що на землі ти зв'яжеш, те зв'язане буде на небі, а що на землі ти розв'яжеш, те розв'язане буде на небі! (Мт 16:16-19) ---------- Додано в 17:46 ---------- Попередній допис був написаний в 17:42 ---------- А це Дім Божий.
Так! Сама будова і її оздоба теж важливо-віруючі люди місце обирали ,"проектували", будовали .Може натхненні Духом люди.
Августин, самый выдающийся из отцов западной церкви, считал, что камень означает Самого Иисуса. Иисус как бы сказал: "Ты Петр, а на Себе, как на камне, Я построю Мою Церковь; и настанет день, когда в награду за свою веру ты станешь великим в Церкви. 2. Другое толкование сводится к тому, что скала - это подтверждение истины, что Иисус Христос - Сын Бога Живого. Петру эта истина была открыта свыше. Факт, что Иисус Христос - Сын Бога Живого, действительно является основой, краеугольным камнем веры Церкви, но такое объяснение едва ли исчерпывает весь смысл этих слов. 3. Третье объяснение сводится к тому, что скала - это вера Петра. На вере Петра основана Церковь. Эта вера и была той искрой, которая должна была зажечь веру вселенской Церкви. Эта вера была тем первичным толчком, который в один прекрасный день приведет в действие всемирную Церковь. 4. И последнее объяснение все же самое хорошее. Оно сводится к тому, что камень - это сам Петр, но в особом смысле. Петр не камень, на котором основана Церковь: этот камень - Сам Бог. Он, Петр, первый камень всего здания Церкви. Петр первым из людей всего мира открыл для себя Кто такой Иисус, первым совершил прыжок веры и увидел в Нем Сына Бога Живого. Другими словами, Петр был первым членом Церкви, и в этом смысле вся Церковь построена на нем. Иисус как бы говорит Петру: "Петр, ты первый из людей понял, кто Я, и, потому, ты - первый камень, краеугольный камень, основание, самое начало Церкви, которую Я основываю". И в последующих веках каждый человек, получивший такое познание подобно Петра, становится еще одним камнем в здании Церкви Христовой. ---------- Додано в 17:53 ---------- Попередній допис був написаний в 17:52 ---------- Церковны споруди копыъ римських базилік. Часто храми робились в колишніх язичеських - Пантеон наприклад
Вікіпедія видала: " Слово це́рковь имеет несколько значений: * Церковь как архитектурное сооружение для религиозных служб, обычно для христианского богослужения. См. также храм. * В христианстве как перевод с греческого слова ecclesia в Новом Завете: o Собрание верующих во Христа, которые вместе совершают богослужение. o Тело Христово, состоящее из главы — Иисуса Христа и всех христиан (и живых, и умерших), в этом смысле используется в Никейском и Апостольском символе веры. ....." Зацікавило ecclesia. Цікавить точний зміст цього слова, що вживалося в Біблії. Хто ще може підкинути переклад чи тлумачення цього слова із праць знавців Біблії?
Хто як сприймає... Я сприймаю,як намолене місце...і як Але не як Бог - АБСОЛЮТ,Альфа і Омега,щоб Його загнати в рамки...релігії...номінації.... І в будівлю
Ну скажімо, тут написано: Кол.4:15 Привітайте братів, що в Лаодикії, і Німфана, і Церкву домашню його. або тут: Рим.16:4 що голови свої за душу мою клали, яким не я сам дякую, але й усі Церкви з поган, і їхню домашню Церкву. Як бачите, ап. Павло зовсім не комплексував, щоб називати Церквами маленькі групки людей, котрі збиралися по домах. Маленькі, бо скільки там людей могло поміститися в одному домі? А ми чомусь комплексуємо називати Церквами не те що двох, чи трьох, а набагато більші і чисельніші громади, котрі зібрані в Ісусове Ім"я...?
А при чому тут ми з тобою і наше сприйняття? ---------- Додано в 21:44 ---------- Попередній допис був написаний в 21:42 ---------- А-а, ясно. Я думав, що мова йде про церкву, а мова йде про домашню церкву. Бо то різні поняття.
При тому,що Бог знаходиться далеко за межами нашого з тобою сприйняття. Як і сприйняття Його людством. Не кажучи вже про частину людства,що називає себе християнами.
Хм...в приміщенні податкової торгувати можна? А в райвідділі міліції? А в Львівській картинній галереї?
торгують - то одне, але чому неможна? У лісі - можна торгувати, в парку можна, на вулиці, а в церкві - ні. Бог ж всюди, нє?
В одній книжці написано: В священном Писании словом церковь переведено греческое слово "єклесиа" что значит "вызывать кого-либо" Этим словом обычно называли общество людей, собравышихся по особому приглашению. В Септугианте, переворде Ветхого Завета на греческий язык, популярном в начале еры словом "эклесиа" передано еврейское слово "кагал" что значит "собрание, общество, братство" (Втор 9/10 18/16 1 Цар 17/47 3 цыр 8/14 1 пар 13/2) в новом Завете это слово имеет более широкое значение. Обратите внимание кто в новом завете назван Церковью: 1/ верующие собраные вместе для богослужения на особом месте. (1 кор 11/18 14/19 ,28) 2/ верующие, живущие в определенной местности (1 Кор 16/1 Гал 1/2 1 Фес 2/14 3/ група верующих, собирающихся в чьем либо доме (1Кор 16/19 кол 4/15 флм 2) 4/ група общин на географической територии (Деяг 9/31) 5/ все братство верующих по всему миру (Мф 16/18 1 кор 10/32 12/28 ср Еф 4/11-16) 6/ все творение, на небе и на земле сохранившее верность Богу (Еф 1/20-22 ср Флп 2/9-11) ---------- Додано в 23:03 ---------- Попередній допис був написаний в 22:49 ---------- Церква-це не людська архітектурна споруда. Храм Божий був в Єрусалимі, він ще називався Домом молитви. А всі інші споруди, де збиралися віруючі до н. е. називалися синагогами. Сама ж церква- це "храм Божий", в якому перебуває Святий Дух. Церква-це не рукотворний храм, вона швидко росте і розвивається. Подібно тому , як Христос , по словах Петра, є "живим каменем", так і віруючі представляють з себе "живе каміння" , із яких складається "дім духовний"(1 Петра 2/4-6)