Ремонт велосипеда

Тема у розділі 'Велодоріжка', створена користувачем 3BiP, 6 кві 2011.

  1. 3BiP

    3BiP Well-Known Member

    р е к л а м а
    Почав недавно їздити на велосипеді, велосипед вже б/у в ньому гуляє руль. Тобто він на право або наліво викривляється і приходиться зупинятися і фіксувати колесо ногами і викручувати руль куда треба. Що треба щробити щоб такого не було
     
  2. Andr

    Andr Well-Known Member

    Підтягнути болт посередині руля
     
  3. 3BiP

    3BiP Well-Known Member

    той що такий маленький в самому рулі, чи той що міжрулем і рамою?
     
  4. Fon

    Fon whom how

    той що між рулем і рамою. де він входить в паз.

    і взагалі як так можна їхати. треба взяти набір ключів і наметво позатягувати все що можна. ну уявіть собі, ви їдете з гори на швидкості 30 км/год і у вас після ямки викривляється руль. для того щоб ви уявили що це таке, встаньте ногами на перило балкону на 4 поверсі і, розкинувши руки в боки стрибніть вниз, стараючись приземлитись на голову або грудну клітку.

    так що затягуйте мертво усі болти і гайки. руль має бути заятгнутий так сильно, щоб вам не вдалось, затисши колесо ногами покрутити його руками.
     
    • Подобається Подобається x 3
  5. консультант

    консультант Дуже важлива персона

    Якщо не зможете скористатись порадами форуму, то зверніться в будь-який магазин, чи на ринок, де продають велосипеди, хай Вам поможуть, бо з таким кріпленням руля можна калікою стати.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. IgorLvivM

    IgorLvivM Well-Known Member

    Маю питання до роверистів. Прокачати в авто гідропідсилювач керма, перебрати дискові гальма, зняти і почистити форсунки та дросельну заслонку - не проблема.
    А от підняти в ровері кермо - ще не вмію. ;)
    Там ніби якісь проставки потрібні. Хтось шарить?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. muravey

    muravey Well-Known Member

    IgorLvivM, если длины штока вилки хватит, то можно снять вынос и под него еще одно-два кольца поставить. Это обычные металлические колечки, бывают разные по высоте. У меня, например, 4 штуки под выносом руля еще сидят.
     
    • Подобається Подобається x 2
  8. artobstrel

    artobstrel Дуже важлива персона

    їздив-їздив, ланцюг почав прострілювати на 2/5 2/4 2/6, так що стартове навантаження приводило до грррррр і буксуванню, що особливо доставляло під час проїзду перехресть .... пішов до магазину 400 грн нова цепура та касета звездов, звєздєй, звіздюлей, зірочок ? ровера з ремонту забирали на машині друзі, сідаю їхати на роботу - грррррр .. "Чацкій і тє же..." ать .... сьогодні знов до магазину, довелося міняти шатуни з передніми зірками, звьоздамі, чи як там воно, і хрінь яка перекидає ланцюг над педалями . ще 450 грн .... ой вей ....
     
  9. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Нічо не зрозумів, але співчуваю :)
    У мого нового біцикля вчора у "Драйв-Спорті" був перший (гарантійний) ТО. Пофіксили всі глюки, що повилазили за перші 200 км пробігу.
     
    • Подобається Подобається x 3
  10. artobstrel

    artobstrel Дуже важлива персона

    щось моя українська мабуть сама починає гррррр .... цепка проскакувати почала на другий передньої шестірні, ти давиш а воно замість руху пробуксовує з характерним грррр ... )
     
  11. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    то я зрозумів. Я тільки не зрозумів, чому, щоб усунути цю несправність ви міняли касету (задні зірки) :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. artobstrel

    artobstrel Дуже важлива персона

    вони зїлися вже добряче, з початку думали на них та на цепуру ....
     
  13. muravey

    muravey Well-Known Member

    Когда меняете цепь, кассеты и передние звезд - нужно после ремонта следить чтобы все подходило (цепь к шестерням) идеально, и при необходимости веломеханик сделает вам форматирование звезд, на которых наблюдается гррр и проскакивание через одну передачу.

    Изначальное гррр происходит действительно от истирания зубьев кассет и того, что цепь со временем растягивается. Дешевая цепь растягивается за 1000 км легко и сильно :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    скільки коштує недешевий, нормальний ланцюг, який проходить хоча б 3 тисячі?
     
  15. muravey

    muravey Well-Known Member

    MARTINI, я бы сказал примерно от 12 долларов и выше. Есть монстры от "Кампаньолы" по 40, как говорит мой знакомый механик, которым сносу вообще нет - но они изготовлены под оборудование высокого уровня (не меньше 10 скоростей). На велосипедах начального уровня (самые распространенные наверно среди любителей) стоят 7-8 скоростные кассеты сзади обычно. Я купил Sram PC-830 за 100 грн, посмотрим, сколько проживет на львовских дорогах и в карпатских лесах :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    тобто любителям не ватро купувати нормальний ланцюг?

    galaxy SIII
     
  17. muravey

    muravey Well-Known Member

    MARTINI, это уже к производителям, я не знаю, почему не бывает топовых цепей под оборудование начального уровня (может, и бывает - просто я не видел, сам всего год за рулем) :) Я думаю, маркетинг тут не последнюю роль сыграл. Дескать, хочешь качественную цепь - купи под нее и остальной обвес соответствующий ;)
     
  18. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    ну не знаю. В попередньому ровері який фактично початкового рівня, ланц проїздив десь 3000 поки почав трохи проскакувати. Хоч було ще терпимо я поміняв ланц і касету. Проїхав ще 3000 і почала проскакувати 6 передача, на якій я переважно їздив. Так його і вкрали...

    galaxy SIII
     
  19. muravey

    muravey Well-Known Member

    Значит, мне и некоторым другим не очень повезло. Я отъездил всего 4 гонки, 300 км похода по степной части Крыма и примерно 800 км просто по бездорожью и городским улицам. Растянулась, родимая, проскок по 2 передачи давала на понижении с 2-7 или 2-6.
     
  20. jFobos

    jFobos J-Fobos

    Ланцюг стирається/розтягується швидше за зірочки на касеті та системі. Тому спеціалісти рекомендують мати 3 ланцюга.
    На першому ланцюгу проїхати 1000 км, поміняти на 2-й, проїхати ще 1000, поміняти на 3-й, знову накатати 1000 км, поміняти на 1-й ланцюг і так по кругу. В результаті знос зірочок буде мінімальним.

    Також не рекомендується їздити на протилежних зірочках (наприклад найбільша на касеті та найбільша на системі). В такому положенні ланцюг стоїть наперекос і зуби на зірочках досить швидко зношуються.
     
а де твій аватар? :)