Давайте поговоримо про те, хто як покращує свої човни. Можна приклеїти на свій човен якірний ролик. Ще, наприклад, можна підсилити днище надувного човна. Проклеїти по днищу захисний брус (привальник), щоб уникнути всілякого роду порізів, проколів і т.д. Сам захисний брус в роздріб в Україні можна купити тут: http://151498.ua.all.biz/goods_zashchitnyj-brus_1633445 або http://151498.ua.all.biz/goods_zashchitnyj-brus_1787472 Приклейка бруса. Позначити місце приклейки бруса малярських скотчем або ізоляційною стрічкою, Наносимо пензликом полиуритановый клей (Десмокол) тонким шаром на ОБИДВІ поверхні,знежирені чекаємо поки підсохне (10 -15 хв), наносимо другий раз, знову чекаємо (клей повинен висохнути так, щоб не лип до рук), акуратно і точно додаємо брус, беремо фен (звичайний побутовий) і рівномірно, не поспішаючи прогріваємо брус, суть - не розплавити деталь, а нагріти клейове з'єднання, потім ретельно придавлюємо-притираем брус до балона, використовуючи будь-який зручний гладкий предмет, наприклад, рукоятку ножиць.
Ще, якщо треба, то можна поставити собі на надувний човен ПВХ ось таке рухоме сидіння : http://aquacruiser.etov.com.ua/product/i20135-komplekt-dlya-podvignogo.html
Якось пробив дно чрвна арматурою, що стирчала з бетонних берегових укріплень. Чи є якісь рішення для таких випадків?
Думаю, що немає Ще можна використовуючи водостійку фанеру й стандартні набори профілів, зробити тверду підлогу в надувному човні:
Можна приклеїти ПВХ редани на човен. Головний ефект реданів полягає в відсіканні від днища потоків води, що розпливаються від кіля до бортів. В результаті їх дії зменшується смочена поверхня корпусу, на реданах створюється додаткова підйомна сила, в сукупності це підвищує гідродинамічні якісті човна. Продольні реданы підвищують стійкість човна, демпфірують бортову і продольну качки, підвищують стійкість на курсі і в той же час скорочують радіус циркуляції. Реданы - ефективний вихід на гліссірованіє, збільшення швидкості і економія палива. Тут можна в роздріб купити редан: http://aquacruiser.etov.com.ua/product/43774-redani.html Ось можна почитати про випробування з реданами: http://forum.motolodka.ru/read.php?f...86861&t=786861 Тут описується, як він їх клеїв:http://forum.motolodka.ru/read.php?f...39880&t=739880 Якщо пошукати, то на російських форумах можна знайти ще фото та опис.
З'явилася універсальна монтажна база "П'ятак" для установки на човен додаткового навісного обладнання (держателей вудок, спінінгів, даунриггеров, столиків, кріплення тентів, підставок ехолотів, навігаторів і тд.)
уфф, какая темка! влезу, очень понравился носовой рым на лодках Калипсо вот такой же, искал как то купить отдельно у нас - не нашел, наверно самый удобный вариант для надувнушки без претензий, крепить и снимать веревку можно одной рукой в два движения ...
У нас продається такий якірний рим: Якорный рым ( Италия). Основание ПВХ. Размеры: 250х200х60. Приклейка на борт диаметром от 40 см. Максимальный диаметр якорного фала 15-16 мм І ще, про універсальну монтажну базу "П'ятак":
Надувний кіль. Кіль призначен для надання судну більшої курсової стійкості. Надувні човни оснащуються надувним кілем у випадку, якщо передбачається використовувати човновий мотор. Зазвичай, надувні човни з ПВХ з надувним кілем, оснащуються так само, твердою підлогою. Надувний кіль можна зробити самому, або купити готовий http://aquacruiser.etov.com.ua/product/141797-naduvnoy-kil.html
Краткая инструкция по модернизации и ремонту надувных лодок ПВХ: http://aquacruiser.etov.com.ua/arti...dernizatsii-i-remontu-naduvnih-lodok-PVH.html
Скільки ваги добавлять редани до і так не легенького човна, їх жосткість не буде заважати при складанні пвх, особливо в зимку при температурі наближеній до 0?