Реформи в Україні

Тема у розділі 'Міжнародна політика', створена користувачем Прокіп, 11 чер 2012.

  1. рівнянин

    рівнянин Well-Known Member

    Прокопе. Цілком з Вами згідний. Ви пишете про прописні істини, які мало мальськи думаючий громадянин знає і розуміє...хоч десь глибоко в душі...
     
  2. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    До тупих не доходить, що
     
  3. ELiKA

    ELiKA Дуже важлива персона

    До значительно более тупого, как я посмотрю - тоже.
    Не создавайте повод - не будет проблем.
     
  4. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    Ось тому я веду себе так нахабно. Наданий ляпас приводить до певного шоку та відкриття тієї душі. А поглажування по голівці лиш консервує лінь та тупість.
    Вже тут деякі вийшли на думки Прокопа, але ж... він такий хамло, що признатися не можуть.
     
  5. ELiKA

    ELiKA Дуже важлива персона

    А, вон оно что. На наглость Вы получите в ответ только наглость. Вы не гуру для тех, кто на форуме. Не забываете об этом. так что Ваши "педагогические" приемы - убоги и примитивны.
    От того, что Вы изгаляетесь в хамстве, оскорблениях и ярлыках ничего хорошего не выходит и не выйдет.
     
  6. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    ПРОПОНОВАНІ РЕФОРМИ

    СТРУКТУРА ДЕРЖАВИ.

    По суті ми повинні почати будувати нову державу, не дуже тужачи за край потрібним руйнуванням нинішнього, сурогатного витвору. Лише латання нинішньої неефективної державної машини концептуально цієї сурогатності не змінить. А нинішня повинна лиш тимчасово прослужити під пильним оком Майдану до затвердження нової Конституції, основні положення якої повинні бути затверджені через референдум народу, на який повинні бути винесені наступні питання:
    - напрямок стратегічного руху України – Європа чи Євразія;
    - варіанти розподілу влад (Президента, Верховної Ради, уряду);
    - варіанти відповідальності вибраної влади перед народом;
    На цій основі наукові інституції повинні формувати каркас майбутньої державної структури з врахуванням також вимог народу через Майдан. При неузгодженні думок цих конституційних інституцій з думкою Майдану повинні пройти дебати між ними до прийняття єдиних кінцевих рішень. Ця державна структура повинна бути поділена на чіткі гілки влади з такими ж чіткими важелями впливу один на одного. Для прикладу, Кабмін керує діяльністю атомної енергетики країни, а Президент лиш слідкує за належною безпекою держави по достатку стратегічних енергетичних ресурсів та технологічною безпекою їх для народу.

    ПРЕЗИДЕНТ.

    Кого ми маємо на цій посаді до цих пір? А маємо поки що новітній варіант монгольського хана чи совкового Генсека, який хоче всім і вся командувати, але ні за що не відповідати. Ось і на даний час такий новітній хан Янукович дає вказівки по фінансовим надбавкам різним верствам населення, не вказуючи, де ці фінанси брати. Тому подібний паразитизм мусимо викорінювати, починаючи з цієї посади. На даний час Президент (означає - «перший», «ведучий») нам край потрібний, при цьому він мусить бути вибраний лиш народом. Ця гілка влади повинна з підпорядкованими їй прокуратурі, МВС, СБУ, армії відповідати за дієвість Конституції з безпекою для держави та людини. Безпека держави повинна бути узгоджена з виробленою разом з народом через референдум чи виборну програму стратегією внутрішнього та зовнішнього розвитку країни. А до безпеки людини ще варто додати контроль над екологією та товарами вжитку людиною. Згаданих функцій по збереженню безпеки держави та людини (без всякого втручання в управління економікою) достатньо для інтенсивної роботи глави держави. Я, навіть, не впевнений, що в даний час знайдеться хоч декілька відповідальних людей, які б зголосилися іти на ризик бути осипаним на цій посаді "попелом", тому що Президент повинен нести відповідальність за кожне порушення прав і свобод громадянина, за відчай отих обездолених людей, які зараз без надії штурмують кабінети паразитичної влади. Кожна відповідь на звернення громадян в його адресу повинна мати його підпис, хай навіть через факсиміле. Для зменшення потоку скарг до нього Президент повинен заставити відповідально ставитися до звернення громадян на низових ланках влади. Президент повинен раз на рік випускати Бюлетень стану справ в державі, де необхідно відображати кількість скарг громадян до держави, результати їх вирішень, стан нашої екології з продуктами вживання людиною включно та безпеки держави. Це дзеркало буде показувати ефективність діяльності «гаранта» наших прав, після якої в нього вже не буде енергії воювати з урядом по економічним питанням.
    Тому потрібно остерігатися тих претендентів, які самовпевнено лізуть на цю посаду в даний час, бо п. Януковича, як і його попередників, треба давно пропускати через "попіл" імпічменту за нехтування своїх обов'язків "гаранта" Конституції з позбавленням всіляких державних пільг та привілеїв. Всупереч ст. 106 Конституції вони передали свої повноваження «гарантування» якимось безвідповідальним консультантам з неконституційної своєї Адміністрації. Також цих всіх бувших гореправителів потрібно позбавити через відповідну оцінку народом права на звання Президент, як не справившихся з цими обов'язками. Тут можна обійти те правило, що закон не має зворотної сили, тому що потрібно ввести прецедент цього "попелу" для майбутніх претендентів на обговорювану посаду. Я впевнений, що з усіх «президентів» народ може залишити це звання лиш Кравчуку, виходячи з того, що він не чіплявся по жлобськи за цю посаду.
    До структури Президента крім управління вказаними вище поточними питаннями потрібно ввести й інституцію стратегічного аналізу по цих напрямках.
     
  7. ull9

    ull9 Дуже важлива персона

    извините за личный вопрос.. вас наверно в детстве много били?
     
  8. рівнянин

    рівнянин Well-Known Member

    Пане Прокопе, ляпас то не є ображати людей. Доводити свою правоту методом "дурень-сам-дурень" не є методом цивілізованих людей...Докази, незаперечні факти, сарказм, гумор. а головне лоґіка думки, це більш діє на опонента, чим образи.
     
  9. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    Знову тут розвертаїться аналіз Прокопа, а не аналіз стану України. Та все ж відповім Рівнянину. Якби Рейган та Тетчер не назвали "оскорбительно" кой кого "імперією зла", то ми б ще довго гнили при більшовиках. Правду можна писати тільки відповідними словами в стилі шевченкового "І мертвим, і живим...", "фа-фа, ля-ля" в стилі Грушевських-Винниченків тут не підійдуть.
    Так що ж по суті теми? А то все труси, труси, а сексу немає.
     
  10. ull9

    ull9 Дуже важлива персона

    я даже стесняюсь спросить теперь о вашем детстве..
     
  11. ull9

    ull9 Дуже важлива персона

    ну что ж по делу.
    еще один троцкий, теоретик государственник.
    бунта не надо. украинцы делают бунт с кровью и пусканием кишок..

    сейчас буду ругатся..
    поц, ты к чему призываешь? кликушник старый.
     
  12. рівнянин

    рівнянин Well-Known Member

    Я ще раз наголошую: Я НЕ ХОЧУ КРОВОПРОЛИТТЯ! У мене все таки розум домінує над серцем. Можна знищити пів-України чи загнати пів-України в рабство. Перетворити друга в ворога легко...тяжко - навпаки...легше в конфлікті "вовк-вівця" чи вовка пристрілити чи вівцю вовку віддати...а ось щоб і "вовки ситі і вівці цілі"...тут клепка потрібна....
     
  13. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    Для пошуку виходу з кризи.
    А коли його немає... мусульмани та китайці, починайте перти на цю землю, а то толерантні та безголові аборигени її доконають.
    Ненависть до Прокопа закрила зовсім їх "думи про Україну".
     
  14. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    [​IMG]
     
  15. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Пристрелити би Вас на міській сміттярці...
     
  16. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    А ось "дума про Україну" військового ПТУ-шника. В Яника його "ідея" про "изменим страну на лучше уже сегодня" лаконічніше й розумніше.
    Хто ще щось "розумне" видасть? Опупеть можна з цього болота "рашен", як кажуть москалі.
     
  17. ull9

    ull9 Дуже важлива персона

    Was ist das??
     
  18. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    Це доказ, що він "ні бе, ні ме" про Женевські конвенції по приміненню зброї. В ПТУ йому замість цього преферанс викладали.
    Так що там з "думами про Україну"?
     
  19. ull9

    ull9 Дуже важлива персона

    да не ненависть до Прокопа, дался ты кому то
    ненависть до призыва к бунту..

    тебя носом тыкнуть в твою же цитату, где ты это сделал? или склероз?
     
  20. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    ПРОПОНОВАНІ РЕФОРМИ

    УРЯД І ВИКОНАВЧА СТРУКТУРА.

    Для відмежування сфер діяльності цей виконавчий орган в державі мусить займатися всім тим, що залишиться від обов’язків законодавчої, судової систем та Президента.
    Структура виконавчої влади повинна бути сформована цілісно, в комплексі, з відповідним розмежуванням важелів впливу та відповідальності по загальній структурі влади. Наповнюватися вона повинна відповідними Радами після виборів з врахуванням зауважень по цих кадрах відносно безпеки держави зі сторони Президента. Йдеться про перевірку СБУ його біографічних даних та «паспорта держслужбовця». За «чистоту» кадрів повинна відповідати структура Президента. Кожен чиновник і колектив цієї гілки влади повинен мати чіткі обов’язки з вказаними правами та відповідальністю і відповідний документ про це мусить бути загальнодоступним разом з вказаною попередньо «книгою скарг». Лиш таким чином ми знайдемо винних в розвалі нашої економіки та промисловості серед Мінекономіки та Мінпромполітики. І починати зміни потрібно з реформації самої виконавчої структури, зменшуючи неефективну кількість і, відповідно, збільшивши якість.
    Україна аж кричить від невдалої економічної політики і потреби реформ. Крім того взятий нами на вживання лібералізм в економіці збанкрутував не тільки в Україні, але й в світових масштабах. Ця безконтрольність породила кредитний паразитизм в небувалих масштабах не тільки в Греції, підірвала фундамент економіки США, привчила українця жити «на халяву». Тому держава повинна перенести на себе більше важелів управління та відповідальності і реформи потрібно зробити в наступних пріоритетних напрямках:
    - через відповідне законодавство припинити відтік капіталу в офшорні зони;
    - обмежити контроль над нашою економікою структур від однієї держави;
    - економіка повинна змістити акцент від паразитичної експлуатації природних ресурсів (руда, метал, виснажування сільгоспземель) на виробництво з достатньою добавленою вартістю інтелекту;
    - виробляти повинно бути вигідніше ніж торгувати;
    - відкрити широку дорогу доступу безробітним до простоюючих технологічних потужностей та земель через конкурси та заохочення;
    - розчистити доступ до нашої економіки для внутрішнього та зовнішнього інвесторів, викорінивши паразитування на них нашого чиновництва;
    - зробити заохочувальними та пріоритетними організацію виробничих робочих місць з диференціацією по інтелектуальній складовій;
    - встановити дійсне число безробітних в Україні включно з закордонними заробітчанами, масою нецивілізованих торгуючих, проживаючих на натуральному господарстві;
    - організувати урядовий орган по використанню цього безробітного потенціалу в конструктивних цілях;
    - відновити елемент відповідальності держави за стан підконтрольних підприємств. Ввести відповідні важелі впливу та відповідальності за стан справ через визначені конкретні особи;
    - потрібно покінчити практику проїдання ресурсів природи країни та фондів, залишених попередніми поколіннями. Для цього встановити достатню для відновлення природи плату за її ресурси, встановити кошти для амортизації нашої макроструктури з шляхами сполучень, енергетикою та комунальним господарством включно;
    - покінчити з цілою мережею незабезпечених державою задекларованих пільг та «безоплатну медицину», через які неконтрольовано вимиваються бюджетні гроші;
    - все це потрібно робити з узгодженням по наших міжнародних договорах, деякі з яких може прийдеться й анулювати по причині неможливості України вийти з кризи по умовах, закладених в цих договорах.
    Як і в кожній розвиненій країні, в Україні повинен діяти постулат – продуктивність та якість являються базою успіху не тільки особи, а й колективу і цілої країни. Тому давно в пошану пора ставити свого виробника (від кінофільмів до колготок) якісної продукції, а не проштовхувача чужого. А в "загашнику" у нас ще можна дещо корисне нашкребти - таких як у автора іржавіючих на балконі заморожених недолугою державою проектів достатньо. Торгуючий на базарі китайським непотрібом "фізик" ще здатен напружити атрофовані мізки. Потрібно лиш дати йому гарантії корисності його зусиль і він знову згадає приємний смак творчості чогось нового та корисного. Ця держава мусить не тільки вивільнити закріпачений нею ж виробничий потенціал, але й заохотити його реалізуватися. Задля цього дещо потрібно перевернути з ніг на голову (чи навпаки) – щоб не винахідник ставав на коліна перед чинушою з інноваційними фондами, а чиновник ганявся за винахідником, пропонуючи йому допомогу. Не потрібно великого розуму змінити закони, по яких недолугим нуворишам було б невигідно купляти виробниче підприємство ради землі чи для переформування його діяльність в жлобське «купи – продай». Крім цього при Кабміні повинен бути інститут стратегічних досліджень по підпорядкованих уряду напрямках, який повинен знаходити хиби в цьому державному органі та продукувати реформи для поправки цих хиб.
     
а де твій аватар? :)